Rouva onkijapojan kanssa.

Anonyymi

Mä olin marjoja keräämässä metsälammen rannalla. Kun oli tosi kuuma ja tuo lampi oli aivan korvessa, niin päätin mennä alasti uimaan. Joku oli rakentanut sinne pienen laiturin ja siitä pulahdin lampeen. Kun olin uinut sata metriä, käännyin takaisin ja huomasin rannalla pojan heittelemässä virveliä. Huusin pojalle, että olen alasti ja voisiko hän kääntää selkänsä, kun nousisin laiturille. Ilmeisesti tuo minua lähes kolme kertaa nuorempi poitsu ei oikein ymmärtänyt sanomaani tai ei sitten kuullut. Menin laiturin viereen ja nousin laiturille. Poika katsoi silmät pyöreinä minun alastonta vartaloani, ja sortseissa pullotti ihan kunnolla. Minua alkoi naurattaa... olin alasti ja poika katseli minua kuin merenneitoa, joka oli juuri noussut lammesta. Laituri oli kapea ja tartuin poikaan, kun ohitin häntä. Ohittaessani nykäisin kaverin housut kinttuihin. Ja ihan oikeasti, en muista nähneeni tuon ikäisellä noin isoa kalua. Mä otin siitä tukevan otteen ja nojasin poikaa vasten. Ja ensin en ajatellut sen kummenpia, mutta ohjasin kuitenkin tuon itseäni vasten ja siitä sitten sisääni ja vedin pois. Poika ei sanonut mitään, mutta minä käskin häntä menemään selälleen laiturille. Nousin pojan päälle hajareisin ja ohjasin kalun sinne, minne pitääkin. Pojalta tuli muutaman edestakaisen ratsastuksen jälkeen. Nousimme ylös ja minä laitoin kesämekkoni ja vaatteeni päälle ja poika veti sortsinsa jalkaan ja juoksi virveli kädessä pois.
Ei sanonut sanaakaan minulle, mutta oli kaverilla iso. Viikon päästä postilaatikkooni oli ilmestynyt pieni nippu pellolta kerättyjä kukkia. Mieheni kysyi, että mitä nuo olivat, tai siis mistä. Kerroin koko tarinan ja mieheni nauroi, että älä valehtele , ei ole totta. No ei sitten tokaisin. Ja asiasta ei sen jälkeen keskusteltu. Elokuussa lomani oli lopuillaan ja mieheni oli lähtenyt jo kaupunkiin. Tuo sama poika tuli mökillemme, avasin oven, ja hän antoi minulle taas pienen kukkakimpun. Pyysin häntä sisälle mökkimme, poika epäröi hetken ja tuli. Minä kysyin, miksi hän tuo minulle kukkia ? Poika sanoi vain yhden sanan ... kiitokseksi. Jaa mistäkö, kysyin. Ja hän vastasi... no siitä. Ajattelin kiusoitella nuorta miestä, ja sanoin... olen yksin täällä, mitä tehtäisiin. Ja siinä oli toiminnan mies, hetkessä alastomana edessäni, kalu juhlakunnossa. No mikäs siinä, poika tuli kanssani makuuhuoneeseen. Aamulla heräsin yksin vuoteessani. En muista kuinka monta kertaa rakastelimme yön aikana. Mutta monta...

2

8910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä sattuu, ja ukkosi ei siis uskonut :)

    • Anonyymi

      Tuttua nuoruusvuosilta, tuli turhan nopeasti. Mutta pystyii monta kertaa peräkkäin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe