Miten ne saa alkamaan ekan kerran

Anonyymi

Siiiiiiiis täytän 13 ja kaikilla muilla mun kavereilla on menkat😔ja mulla ei😣haluun et ne alkaa et voisin vähän ees samaistua muihin 🩸🩸 jaaaa en haluu koulu uinteihin 🩸🌊 on myös muita syitä .Jostain syystä mä vaan haluun et ne alkaa että voitteko kertoo miten ne vois saada alkamaan🩸😅

10

106

Vastaukset

• Kyllä ne lapsikulta sinullakin alkavat, kunhan vielä kehityt.

• Sitten kun ne menkat alkaa niin sä haluut että ne loppuu.Sä saat nauttia menkoista kyllä seuraavat 40 vuotta ja saat kokea monet menkat sinä aikana.

• Kyllä ne siitä alkaa kunhan hormonitoiminto käynnistyy kunnolla. Joskus käynnistyminen siirtyy geeniperimän vuoksi. Myös kova laihduttaminen ja vaikkapa tehokas urheilutreenaus saa hormonitoimnnan alkamisen siirtymään ja käynnistyneenkin keskeytymään.

• Kyllä ne alkaa joskus vielä ja niitä ei oikeen mitenkään saa alkamaan pitää vaan odottaa

• Haluaako aloittaja kuukautiset jotta voi hankkiutua raskaaksi koska ennen kuukautisia ei voi tulla raskaaksi.

• Mulla sama tilanne, haluisin että ne alkas.. 😔

• Kyllä ne alkaa sit kun niiden aika on.Älä sitten valita kun tuli ohivuotoja,koska sekin on melko todennäköistä.

• Sitte ku ne sulla alkaa nii sä haluut ne vaa heti pois :DD

• Kärsivällisyyttä vaan :) Kyllä ne sullakin jossakin vaiheessa alkaa, nauti nyt vielä tästä ajasta ennen kuukautisia!

• Sit ku ne alkaa, sä toivot et ne loppuis heti ja lopullisesti!
      Nii oo onnelline niin kauan ku ei oo menkkoja!!!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Latvala yrittää iskeä Sara Sieppiä!

JM Latvala selvästi nyt Saran perässä. On käynyt kommentoimassa Saran kuvia niin ettei oikein voi käsittää väärin et mistä on kyse. Tää olis kyllä hy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      11094
    2. Sofian työt selitettynä

Täällä on niin paljon näitä ”Sofia ei käy töissä” aloituksia niin selvennettäköön nyt mitä ne Sofian työt on. Sofia tekee ns. vaikuttajamarkkinointi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      5447
    3. Vuosittainen ajoneuvovero kolminkertaistumassa

Tulisi keskimäärin 500 euroa lisää veroa auton vuosittaiseen käyttömaksuun. https://www.is.fi/autot/art-2000006674458.html
      Maailman menoa
      258
      2858