Miten ne saa alkamaan ekan kerran

Anonyymi

Siiiiiiiis täytän 13 ja kaikilla muilla mun kavereilla on menkat😔ja mulla ei😣haluun et ne alkaa et voisin vähän ees samaistua muihin 🩸🩸 jaaaa en haluu koulu uinteihin 🩸🌊 on myös muita syitä .Jostain syystä mä vaan haluun et ne alkaa että voitteko kertoo miten ne vois saada alkamaan🩸😅

28

3314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne lapsikulta sinullakin alkavat, kunhan vielä kehityt.

    • Anonyymi

      Sitten kun ne menkat alkaa niin sä haluut että ne loppuu.Sä saat nauttia menkoista kyllä seuraavat 40 vuotta ja saat kokea monet menkat sinä aikana.

    • Anonyymi

      Kyllä ne siitä alkaa kunhan hormonitoiminto käynnistyy kunnolla. Joskus käynnistyminen siirtyy geeniperimän vuoksi. Myös kova laihduttaminen ja vaikkapa tehokas urheilutreenaus saa hormonitoimnnan alkamisen siirtymään ja käynnistyneenkin keskeytymään.

    • Anonyymi

      Kyllä ne alkaa joskus vielä ja niitä ei oikeen mitenkään saa alkamaan pitää vaan odottaa

    • Anonyymi

      Haluaako aloittaja kuukautiset jotta voi hankkiutua raskaaksi koska ennen kuukautisia ei voi tulla raskaaksi.

    • Anonyymi

      Mulla sama tilanne, haluisin että ne alkas.. 😔

      • Anonyymi

        Kyllä ne alkaa sit kun niiden aika on.Älä sitten valita kun tuli ohivuotoja,koska sekin on melko todennäköistä.


    • Anonyymi

      Sitte ku ne sulla alkaa nii sä haluut ne vaa heti pois :DD

    • Anonyymi

      Kärsivällisyyttä vaan :) Kyllä ne sullakin jossakin vaiheessa alkaa, nauti nyt vielä tästä ajasta ennen kuukautisia!

    • Anonyymi

      Sit ku ne alkaa, sä toivot et ne loppuis heti ja lopullisesti!
      Nii oo onnelline niin kauan ku ei oo menkkoja!!!

    • Anonyymi

      oon nyt 13.v ja mun menkat on alkanu ja sanon että siinä vaiheessa kun makaat kotona sängyssä itkien kun sattuu ala selkään/vatsaan niin paljon niin et enää haluu niitä

      • Anonyymi

        Kyllä ne kivut siitä hellittää kun ikää tulee,sittne alkaakin vanhempana vielä pahempi aika kun menkat loppuu,eipä tee mielei enää oikeen edes miettiä koko värkkiä!


      • Anonyymi

        Ei kaikilla ole selkä ja vatsa kipeänä kun on menkat ,


    • Anonyymi

      Haluun et mun menkat alkaa nii onko vinkkejä miten saan ne alkamaan??

      • Anonyymi

        Itke ja rukoile! Kyllä ne siitä varmasti alkaa, jos ei vielä huomenna niin lähiaikoina. Onhan sulla siteet jo odottamassa? Pidä niitä aina mukanasi!


    • Anonyymi

      Ei kai niitä pysty aikaistamaan. Ne alkaa kun alkaa. Vaihtelee paljon missä iässä alkaa

    • Anonyymi

      Lähde liikkeelle valkoisissa housuissa ni satavarmaan ne menkat alkaa just sillon.

    • Anonyymi

      Ole onnellinen kun ei ole alkaneet vielä, ajattele miten helppoa kun ei tartte käydä vaihtekemqssa suojia tämän tästä , ja joillakin myös vatsakin turpoaa silloin kun ne on.
      Kyllä ehdit vielä sitäkin riesaa kestää vuosikausia kun ne alkaa, halit

    • Anonyymi

      Joo sama asia ota iiisisti ja oo ku mä :D

    • Anonyymi

      Mäki oon 14 eikä mul oo viel alkanu ja kaikil kavereil on ja mun äitilki alko 13v

      • Anonyymi

        Mietin että millonkohan mun menkat alkaa koska mulla on ollu ala vatsa kipuja ja ristiselkä kipuu tai mitä lie selkäkipuu ja valkovuotoo aika kauan ollu. Sillonko mun valkovuoto alko en huomioinu asiaa mitenkään. Nyt myöhemmin tajuan että se valkonen maitomainen valkonen juttu siellä pikkareissa onki valkovuotoo. Nii en muista millon valkovuoto alko. Varm jotain7-8kk sitte


    • Anonyymi

      Ei kai ne menkat ala kenellekkään ennen aikojaan,sitten kun olet kehittynyt siihen vaiheeseen niin ne alkavat sinullekin. Et voi mitenkään kiiruhtaa sitä asiaa. Sitten kun saat ne niin huomaat että ne eivät mitenkään ole mukava asia. Jos ikätovereillani on, niin ovat ehkä kehittyneet sinua aikaisemmin, joten jokainen saa ne ajallaan myös sinä

    • Anonyymi

      Älä huoli kyllä ne vielä alkaa, itelläki alko vasta 15 vuotiaana nauti vielä ku sulla ei oo menkkoja

    • Anonyymi

      Oon jo 10. Ja mul on ollu jo valkovuotoa jo ainaki 4 kuukautta miten mä saa ne alkamaan mytten kun mua stressaa että millolloin ne alkaa onko jotai keinoja kotona

      • Anonyymi

        Lapsikulta sitä valkovuotoa saattaa olla ylikin 2 vuotta ennen kuukautisia... sulla ei oo vielä mitään hätää;D itellä alko 12v ja oon nyt 15v. Muttasiis itellä oli aluksi tosi pahat menkkakivut, mutta sit yhtäkkiä tajusin että kun menkat säännöllistyi, nii kivutkin lievenivät, eikä mul oo enää melkein yhtää menkkakipuja. TSEMPPIÄ ODOTUKSEEN;D


      • Anonyymi

        Oot jo jopa 10 vuotias ja haluat että sun menkat alkaa. Oletpa vanha jo kun olet jopa neljännellä luokalla. Kyllä sä niitä lapsia kerkeet hankkimaan . mihin sulla on kiire .saat seuraavat 40 vuotta kokea menkat niin nauti nyt vielä lapsuudesta. Jos sulla alkaa 10 vuotiaana menkat niin yleensä pituuskasvu loppuu . haluut sä jäädä lyhyeksi.


    • Anonyymi

      Sä olet se ryhmän onnekkain 😊

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe