Hei! Olemme lesbopariskunta joka etsii itselleen anonyymiä sperman luovuttajaa.
Asialla ei ole kiire ja toivommekin että tutustuttaisiin ennen luovutusta viestien kautta ja kertoisit itsestäsi enemmän.
Ja homma toimii muumimuki menetelmällä eikä isä koskaan kuule lapsesta tai meistä.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä vauvatoive2020(miukumauku)hotmail.com
Anonyymi Sperman luovutus
20
1888
Vastaukset
- Anonyymi
24v kundi voi iha luomu menetelmällä tulla tekee vaikka molemmile. Asun pk alueella
- Anonyymi
Ei kiitos! :)
- Anonyymi
Syntiä kasvottomana ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Miten , missä muodossa pitäisi lähettää mikäli suostutte ,jos asuu kaukana voiko minigrip pussiin laskea ja kirjekuoren ?
- Anonyymi
Maksamme esim hotellin tms, eiköhän tuollainen ole soviteltavissa :)
- Anonyymi
Tekniikka kehittyy ja tulee paljastumaan kuka on lapsen oikea isä.
- Anonyymi
Onko kysymys maksullisesta seksistä?
- Anonyymi
Mistä on kysymys?
- Anonyymi
Luopumuksen jälkeen on vaikeampaa.
Hei olen aviossa 25v naisen kanssa meillä oli sperman luovuttaja 22v mies puoliso on raskaana onnea teille
Voin auttaa. Ottakaa yhteyttä ja kertokaa lisää.
Sposti nimimerkki ja perään suomi24.fi- Anonyymi
Onko tärpännyt? Terv lapsen isä.
Hei! Onko teille jo luovuttaja löytynyt?
Jos siitä iloa on niin aina sitä auttaa voi.
- Anonyymi
Hei! Toivoisin että voisit auttas minua. Laittaisitko profiiliisi s.postin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909