Hei! Olemme lesbopariskunta joka etsii itselleen anonyymiä sperman luovuttajaa.
Asialla ei ole kiire ja toivommekin että tutustuttaisiin ennen luovutusta viestien kautta ja kertoisit itsestäsi enemmän.
Ja homma toimii muumimuki menetelmällä eikä isä koskaan kuule lapsesta tai meistä.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä vauvatoive2020(miukumauku)hotmail.com
Anonyymi Sperman luovutus
20
1769
Vastaukset
- Anonyymi
24v kundi voi iha luomu menetelmällä tulla tekee vaikka molemmile. Asun pk alueella
- Anonyymi
Ei kiitos! :)
- Anonyymi
Syntiä kasvottomana ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Miten , missä muodossa pitäisi lähettää mikäli suostutte ,jos asuu kaukana voiko minigrip pussiin laskea ja kirjekuoren ?
- Anonyymi
Maksamme esim hotellin tms, eiköhän tuollainen ole soviteltavissa :)
- Anonyymi
Tekniikka kehittyy ja tulee paljastumaan kuka on lapsen oikea isä.
- Anonyymi
Onko kysymys maksullisesta seksistä?
- Anonyymi
Mistä on kysymys?
- Anonyymi
Luopumuksen jälkeen on vaikeampaa.
Hei olen aviossa 25v naisen kanssa meillä oli sperman luovuttaja 22v mies puoliso on raskaana onnea teille
Voin auttaa. Ottakaa yhteyttä ja kertokaa lisää.
Sposti nimimerkki ja perään suomi24.fi- Anonyymi
Onko tärpännyt? Terv lapsen isä.
Hei! Onko teille jo luovuttaja löytynyt?
Jos siitä iloa on niin aina sitä auttaa voi.
- Anonyymi
Hei! Toivoisin että voisit auttas minua. Laittaisitko profiiliisi s.postin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126