Hei! Olemme lesbopariskunta joka etsii itselleen anonyymiä sperman luovuttajaa.
Asialla ei ole kiire ja toivommekin että tutustuttaisiin ennen luovutusta viestien kautta ja kertoisit itsestäsi enemmän.
Ja homma toimii muumimuki menetelmällä eikä isä koskaan kuule lapsesta tai meistä.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä vauvatoive2020(miukumauku)hotmail.com
Anonyymi Sperman luovutus
21
1614
Vastaukset
- Anonyymi
24v kundi voi iha luomu menetelmällä tulla tekee vaikka molemmile. Asun pk alueella
- Anonyymi
Ei kiitos! :)
- Anonyymi
Syntiä kasvottomana ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Miten , missä muodossa pitäisi lähettää mikäli suostutte ,jos asuu kaukana voiko minigrip pussiin laskea ja kirjekuoren ?
- Anonyymi
Maksamme esim hotellin tms, eiköhän tuollainen ole soviteltavissa :)
- Anonyymi
Tekniikka kehittyy ja tulee paljastumaan kuka on lapsen oikea isä.
- Anonyymi
Onko kysymys maksullisesta seksistä?
- Anonyymi
Mistä on kysymys?
- Anonyymi
Luopumuksen jälkeen on vaikeampaa.
Hei olen aviossa 25v naisen kanssa meillä oli sperman luovuttaja 22v mies puoliso on raskaana onnea teille
Voin auttaa. Ottakaa yhteyttä ja kertokaa lisää.
Sposti nimimerkki ja perään suomi24.fi- Anonyymi
Onko tärpännyt? Terv lapsen isä.
Hei! Onko teille jo luovuttaja löytynyt?
- Anonyymi
Ipee96@gmail. Com olisin kiinnostunut löytämään kumppanini kanssa luovuttajan
Jos siitä iloa on niin aina sitä auttaa voi.
- Anonyymi
Hei! Toivoisin että voisit auttas minua. Laittaisitko profiiliisi s.postin?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin365158Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342334Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71828Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141810- 821522
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641136
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341112Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018