Miehen lapset ovat laiskureita

Anonyymi

Äitiinsä tullut, niinkuin on hän. Minä ja lasten isä ollaan ahkeria ja molemmat töissä ja niin on munkin lapset aina kesäisin ja kotona tekevät kaikkea. Mutta mihenen lapset luulevat että talomme on hotelli, ja laikottelevat. Aina on heidän jäljiltään likaista ja sotkuista, jääkaappi tyhjä ja huudetaan ja riehutaan.
Minun lapset on hienoa esimerkkiä mutta ei miehen lapset ota onkeensa vaan jatkaa tätä rellestämistä.
Ei tule heistä mitään aikuisena kun ei osata nytkään mitään.
Minun lapsistani tulee varmasti päälliktä ja johtajia ja suuryrityksen tj ym,,ovat erittäin fiksuja. Onhan se hyvä elellä fiksujen parissa, ei tarvi mitään tehdä kun toiset tekee heidän puoilesta. Kesätöitäkään ei osaa etsiä, eikä varmasti menekkään. Mun lapsillani on jo työpaikat kesäksi.

42

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peukutan "miehen lapsille". He varmasti osaavat sentään kirjoittaa toisin kuin avaaja ja hänen lapsensa. :D

• Anonyymi

No eikö se sinun lapsesi edes syö, kun miehen lapset sen jääkaapin tyhjentävät????
      No sitä mitä lapsistasi isona tulee, on suurta suutasi nyt hillitä, sillä lapsesi voivat olla asiasta aivan toista mieltä.
      Samoin mitä miehen lapsista tulee, sitäkään sinun ei pidä ajatella. Kyllä nämä lapset sinun niin kuin miehesikin lapset ovat luultavammin saaneet nähdä jo yhtä ja toista ja heillä voi olla omat päätelmänsä näistä koukeroista, joihin ovat syyttöminä joutuneet.

Nääs ne lapsesi, kuten miehesi lapset kasvat ja he alkavat nähdä ja ymmärtää asiat, silloin eivät enää vanhempienkaan valkoiset valheet meni läpi. Jos olet eronnut, he käyvät sen omilla tiedoillaan läpi ja osaavat tehdä johtopäätökset.

• Anonyymi

Kenen on vika jos miehen lapset eivät osaa arkisia toimia, syödä itse, siivota, tiskata, käydä koulua tai etsiä töitä? Kyllä se on oman äidin vika eikä äitipuolen. Uskon että äitipuoli tekee kaikkensa normalisoidakseen miehen lapset ja opettaessaan heit, mutta ei ole äitipuolen vika jos oppi ei mene perille.
      Jos äitipulen omat lapset osaavat kaiken moitteetta, niin se on iso näyttö siitä ettei se ole uuden naisen vika jos miehen kakarat ei osaa toimia, jos omat lapset osaa niin äitipuoli on äitinä onnistunut erittäinhyvin.
      Kyllä se oma äiti on miehen lasten este ollut. Äitipuoli ei voi sille mitään että miehen lapset on idiootteja.

• Anonyymi

Edelleen iso peukku "miehen lapsille" ja peukku alas tälle tyypille, joka ei osaa kirjoittaa. On koulut jääneet häneltä vähiin. Miten kouluttamaton ihminen pystyy sanomaan ketään idiootiksi?

• Anonyymi

Miten sinä nyt voit ketään opettaa ja neuvoa, kun et itsekään mitään osaa, opettele nyt ekaksi lukemaan ja kirjoittamaan.

• Anonyymi

Kasvatus on kaiken a ja o. Luonne tekee sen, että jotkut ovat vaikeita tyyppejä eikä heitä tahdo millään saada ymmärtämään vastuutaan tai kunnioittamaan toisia. Minulla on juuri nyt kelju tilanne tyttären vanhimman pojan kanssa. On aina ollut "itse minä"-tyyppi. On jo 24v., ja kävi jouluna ruokapöydässä huutamassa ankarat vastalauseet mitä vain tulin ilmaisseeksi. On tämä viisas tehty norjalaisen tyypin kanssa, joka huijasi meiltä rahaa tyttären avulla muka talon maksuun! Miutä vielä, vei tyttärenkin kaikki rahat senkun ehti tyttö tienaamaan, kunnes kysyin joko talo on maksettu. Ei ollut maksettu, ja velka oli tuplaantunut. Se siitä perheen yhteisistä tileistä huolehtimisesta. Kun tytär meni käymään neuvostani pankissa kysymässä tilannetta, lensi ukko pihalle heti! Nämä pojat ovat olleet varsinaisia murheenkryynejä jo kasvatusvaiheessa, olivat niin riehuvia! Nyt teki tuo vanhin tempun tullen juuri tämän viruskriisin alkuvaiheessa väkisin meille asumaan. Kysymättä käykö! Aina ottaa parhaat ruokailuvälineet, pitää ollaeriiikoisruokavalio - no mummothan vaikka päällään seisoo näiden "kullannuppujen" takia! Ei osaa kovin hyvin suomenkieltä, ei ollut hoitanut Norjassa päivärahojaan, isänsä heitti pellolle, täällä ei tehnyt mitään ennenkuin pakotin tekemään hakemukset, kun on kaksoiskansalainen. Muka kursseja tai töitä! Ihan huuhaa-mies on . Joogailee ja sanoo mulle etten tiedä mitään, hän tietää! Miten olisi jos koronan hellittäessä osoitan ovea kunhan ensin maksatan ruokarahat!??? Ei meillä olemattomilla eläkkeillä ole varaa tuollaisia hyypiäisiä elättää! Erittäin vaikea mieltää sukulaiseksi! Mitähän muut tekisi?? -ottaisi mummosta eron ja jättäisi nämä pellet elämään mummon kanssa??

• Anonyymi

Mua kans hamittaa et miehen lapset tulee joka viikko mielle sotkemaan. Me ollaan erittäin siisti pehre mutta siisteydestä ei tietoakaan kun mihen laoset tulee. Itse olen lapseni opettanut olmaan kunnolla ja siivoamaan jälkensä, ja ovat loistavia esimerkkejä näille miehen lapsille, mutta eipä sitä voi kauhalla antaa j on luskalla annettu jos ei ole järkee päässä. En tiiä kauanko jaksaa tätä, toivon mukaan lapset huomaa ettei oo toivottuja tänne. inhoon heitä, mutta jos älliä on ymmärtävät sen käytöksestäni.
      Pysyköt poissa suttupytyt idiotit.

• Anonyymi

Mulle tulee paha mieli lukea teidän tekstejä. Jos olette niin katkeria miehenne edellisistä lapsista, niin miksi valitsitte miehen jolla on ennestään lapsia?

• Anonyymi

Paha mieli tulee myös jos vieraat lapset tulevat lomilla tai muuten sotkemaan uuteen perheeseen. Lapsilla pitää oll käytöstavat, ei voi mennä äitipuolen kotiin sotkemaan. Eihän äitipuolikaan mene lasten entiseen kotiin sotkemaan ja riehumaan.
        Kyllä äitipuoli on se joka määrää, jos sitä ei tajuta ei tarvi mennä isää katsomaan, ei se isäkään pidä siitä että tullaan hänelle sotkemaan kai miestä hävettää.
        Jos ei osata tehdä kotititä ja olla nätisti ja kiusaamatta ketään ja sullaan siisteissä puhataissa vaatteissa ja eväät mukana, niin okoot kotona. Silloin kellään ei ole pahaa sanottavaa kenestäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha mieli tulee myös jos vieraat lapset tulevat lomilla tai muuten sotkemaan uuteen perheeseen. Lapsilla pitää oll käytöstavat, ei voi mennä äitipuolen kotiin sotkemaan. Eihän äitipuolikaan mene lasten entiseen kotiin sotkemaan ja riehumaan.
        Kyllä äitipuoli on se joka määrää, jos sitä ei tajuta ei tarvi mennä isää katsomaan, ei se isäkään pidä siitä että tullaan hänelle sotkemaan kai miestä hävettää.
        Jos ei osata tehdä kotititä ja olla nätisti ja kiusaamatta ketään ja sullaan siisteissä puhataissa vaatteissa ja eväät mukana, niin okoot kotona. Silloin kellään ei ole pahaa sanottavaa kenestäkään.

Miksei se sun mielikuvitusmies ole opettanut lapsiaa tekemään " kotititä" ja pitä lapsiaan puhtaina "sullaan" siisteissä vaatteissa, piripää narkkari.

• Anonyymi

Ai tulee paha mieli? No VOI VOI! Mulla oli useempi naisystävä jotka oli eronnu ja oli lapsia,. Pidin niistä naisista ihan oikeesti. Mutta kas, jokainen näistä jätti mut parin kuukauden jälkeen, vedoten kaikenlaisiin tekosyihin ja ovat myöhemmin myöntäneetkin, että tekosyy oli. Se oli niin tökeröä valehtelua, kaikilta näiltä ja samalla kaavalla, että haistatin paskat samantien kun ne jättämisen jälkeen selitti että pysytään ystävinä. Vitut pysyttiin, painukoot vittuun. Meni vuosia ennenkuin myönsivät jättäneensä tekosyyllä. Siinä sulle pahaa mieltä vitun pelle.

• Anonyymi

Miehen lapsilla ei pitäisi olla oikeutta tulla uuden äidin johtaman perheen kotiin kuin kyläilemään. Pitäisikö uuden äidin kestitä kaikkia ovesta sisään sattuvia ihmisiä? Koko naapurustoa? Kiva jos on vaikka kymmenen tai sata naapuria.

• Anonyymi

Sinunkaan lapsillasi ei ole mitään oikeuksia, koska nekin on jonkun miehen siittämiä, vai pyhästä hengestäkö ne on siitetty. Miten joku voi olla noin tyhmä. Uusi äiti ,hahaaa hahaaa.
        Jos ihmisiä pelkäät ,niin muuta korpeen Lapin perukoille, jossa lähin naapuri on 100 km päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkaan lapsillasi ei ole mitään oikeuksia, koska nekin on jonkun miehen siittämiä, vai pyhästä hengestäkö ne on siitetty. Miten joku voi olla noin tyhmä. Uusi äiti ,hahaaa hahaaa.
        Jos ihmisiä pelkäät ,niin muuta korpeen Lapin perukoille, jossa lähin naapuri on 100 km päässä.

"Sinunkaan lapsillasi ei ole mitään oikeuksia, koska nekin on jonkun miehen siittämiä"

Öö avaisitko hieman että me muutkin ymmärtäisimme logiikkasi, kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sinunkaan lapsillasi ei ole mitään oikeuksia, koska nekin on jonkun miehen siittämiä"

Öö avaisitko hieman että me muutkin ymmärtäisimme logiikkasi, kiitos

Muut ymmärtää, sinä et.

• Anonyymi

Samoin sun lapsillasi ei ole mitään asiaa Ex miehesi kotiin, siellä on myös samanlainen äitipuoli, kun sinäkin, hoida itse kakarasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muut ymmärtää, sinä et.

Eli kellään ei ole mitään oikeuksia. Sitähän tuo tarkoittaa.

• Anonyymi

ffff

• Anonyymi

Kyllä lasten kasvatus ja opettaminen kuuluu äidille, ei itipuolelle. Äitipuoli on vaan tarkkailija joka katsoo että lapset toimivat oikein.
      Lastenisällä on muutakin tekemistä kun korjata ex vaimonsa tekosiaan jotenäidit!Nyt hoidatte hommat ja kasvatatte lapset niin ettei äitipuolen tarvi opettaa ja kasvattaa teitä, se ei kuulu hänelle, hän on upea kaunis nainen jolla on omat lapset jo upeita ja hyvin toimivia, ei ole kiva aloittaa kaikeka alusta jos miehen lapset ovat tumpeloita.

• Anonyymi

"Itipuoli" vois opetella ensiksi itse kirjoittamaan, "lastenisällä" kirjoitetaan erikseen.
        Jotenäidit" erikseen, sinä olet tumpelo ja tyhmä.

• Anonyymi

"Äitipuoli on vaan tarkkailija joka katsoo että lapset toimivat oikein."

Sepä se, kun ex-äidin pilaamat lapset ei tee mitään oikein. Siksi äitipuoli ei ole "vain" tarkkailija, vaan myös komentaja.

• Anonyymi

Totta, minä ainakin olen laittanut miehen suvun ruotuun ja olen heille pomo. Omia lapsia ei ole mutta näitä ylimääräisiä sitten on. Onnkesi on siinä isäsäs että voi teettää kotitöitä kun itse ei jaksa. Eivät kyllä tee kun oppi ei mene kaaliin.
        Äitinsä lellikkeitä, en tajuu. Mitään eivät osaa, koulu menee huonosti eikä muutkaan asiat suju. Aina pitää neuvoa ja opastaa mutta enyripitään nenää ja huudetaan kuin mitkäkin.
        Kun ei kasvata niin tämä tulee siitä.
        Minä kuitenkin komennan sukua ja pidän heidät kurissa. Kiittävät vielä joskus kun on pomo suvussa joka osaa kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, minä ainakin olen laittanut miehen suvun ruotuun ja olen heille pomo. Omia lapsia ei ole mutta näitä ylimääräisiä sitten on. Onnkesi on siinä isäsäs että voi teettää kotitöitä kun itse ei jaksa. Eivät kyllä tee kun oppi ei mene kaaliin.
        Äitinsä lellikkeitä, en tajuu. Mitään eivät osaa, koulu menee huonosti eikä muutkaan asiat suju. Aina pitää neuvoa ja opastaa mutta enyripitään nenää ja huudetaan kuin mitkäkin.
        Kun ei kasvata niin tämä tulee siitä.
        Minä kuitenkin komennan sukua ja pidän heidät kurissa. Kiittävät vielä joskus kun on pomo suvussa joka osaa kaiken.

Onneksi sulla ei ole miestä ja lapsia, kun mielikuvituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi sulla ei ole miestä ja lapsia, kun mielikuvituksessa.

Onneksi meihen lapset ei juu asu meillä vaan ovat aina sillon kun minä niin sanon, Omani asuvat täällä mutta ovat niin hvyäkäytöksisiä että mieskin oikein ihmettelee .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meihen lapset ei juu asu meillä vaan ovat aina sillon kun minä niin sanon, Omani asuvat täällä mutta ovat niin hvyäkäytöksisiä että mieskin oikein ihmettelee .

meillä kiellettiin alusta asti ettei mies tuo sutturoitaan meille, sillä lapsemme on niin ihania ja anaitsevat van parasta, ettei sutturat kuulu meedän elämään, jotka rikkoivat perheemme ja veivät lapsiltamme isän. Järkyttävää, lapet eivät ole siis saaneet mallia siitä että kuka tahansa voi rikkoa perheen ja leikkiä sitten kaveria... huh huh, ei meillä. Kerroimme suorana lapsille, että viras ulkopuolinen naikkonen halusi rikkoa perheemme, kun hänellä itsellään ei ollut mitään niin ei muillakaan saanut olla.se lehmä vei mieltä isän.
        Lapset ymmärsivät että semmoinen ei kuulu elämään, ja hylkäsivät nyt isän kun isä vaihtoi heidät aikanaan sutturoihin.

• Anonyymi

Olen niin iloinen kun saan pompottaa miestä ja lapsia, komentaa niitä kuin koiraa (toki koirani on paljon tärkeämpi, huono vertaus). Koko egoni rakentuu muiden alistamisen varaan, pursuan itseäni kun näiden pompotusten lisäksi naisena saan pompottaa koko miessukupuolta! MINÄ VOITAN! MINÄ DOMINION! MINÄ MÄÄRÄÄN!

• Anonyymi

On se komiaa, kun saat edes täällä "suoli" 24 päteä, ja kuvitella olevas jotain, todellisuus on ihan muuta, olet katkera yksinäinen vanha ihminen, jolla ei ole mitään muuta , kun netti, säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se komiaa, kun saat edes täällä "suoli" 24 päteä, ja kuvitella olevas jotain, todellisuus on ihan muuta, olet katkera yksinäinen vanha ihminen, jolla ei ole mitään muuta , kun netti, säälittävää.

No ei se oikeastaan ole pompottomista vaan toetamista. Uusi äiti näkee parhaiten lasten puutteet ja ongelmat kuin omat vanhemmat. Mutta kun ei saa välttämättä puuttua ja auttaa ongelmissa niin ei voi mitään, katsottava vaan vierestä kun niitä kasautuu.

Kuka tahansa joka menee uuteen perheeseen tai viakka vain kylään, näkee lapsissa ongelmat paremmin. Voi verrata omiin lapsiin, niinkuin monet, meillä ainakin mun omat ovat erittäin hienoja ihmisiä ja osaavat kaiken. Kyllä sen huomaa sitten kun joku ei osaa ja omat ovat mestareita joka asiassa.
        On se sääli ja surullista kun miehen lapset ovat aina niin huonompia joka aiasa, mutta tehkööt sitten enempi työitä kaiken eteen, me ei olla syyllisiä siihen etteivät osaa.

• Anonyymi

Jännä kun tätä palstaa lukee niin kovasti haukutaan äitejä ja äitipuolet nostaa itseään jalustalle parempana. Kaikesta ei voi aina yksipuolisesti syyttää lasten äitiä.

• Anonyymi

Kylllä voi, uusi iti, on parempi kun se vaha, meishän vaihtoi parempaan äitiin, koska uusi äiti näkee miehe n laasten ongelmet paremmin.

• Anonyymi

Jotain omituista on kirjoituksessasi.....mustavalkoista.....omahyväistä...... onko sinulla puhtaat jauhot pussissa?

• Anonyymi

Kasvattakaa, komentakaa, vaatikaa, käskekää, rajoittakaa ym ym, lapset tarvii varsinkin miesten lapset tarvii rajoja ja ukaaseja, jotta uskovat. Kotiintuloaijat, olemiset ja kunioutus äitipuolta kohtaan ja vaatikaa paljon. Omat lapset voi olla esimerkkeinä ja auttajina ja tehkää selväksi että naisen lapset auttavat ja näyttävät ja oepttavat, kyllä ne miehen lapset oppivat kun vaatii eikä anna periksi, ei vaihtoehtoja vaan selvät sävelet. Voi mennä vjuosi tai kymmenen mutta kannattaa, joskus ne lähtee veke.

• Anonyymi

Ja ainahan voi sotkea asuntonsa, esim kakata eteiseen ja tehdä nimettömän lastensuojeluilmoituksen, jolloin sossu tulee ja katsoo että jaa kakkaa lattialla, lapset otettava huostaan.

• Anonyymi

Jos joku lähtee veke, niin se on perheenrikkoja joka lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku lähtee veke, niin se on perheenrikkoja joka lähtee.

Ei ole muiden vika että sait kenkää. Tuollainen katkeruus ei ole terveellistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole muiden vika että sait kenkää. Tuollainen katkeruus ei ole terveellistä

Tottakai, on kurjaa kun sallitaan perheenrikkomiset viraan naikosen toimesta, joka valtaa sitten lasten isän kokonaan ja vie vielä miehen talon, ja rahat, ettei vaan jää miehen lapsille mitään. Jos ihminen on työtön niin mitä muuta hän osaakaan kun kierosti elää siivellä ja käyttää tositen rahat ja omaisuuden. Mielle eibphreen rikkojat tule eikä lapset ol ikinä niitä naikkosista nähneet.

• Anonyymi

Kun oikein ajattelee, niin mistähän johtuu ettämiehen lapset ovat aina heikompia kuin naisen lapset? Aina se äitipuoli joutuu auttamaan miehen lapsia kun omansa tekee kaikki hienosti??? Ei ihme et mies vaihtoi akkaa kun entinen on laiska ja saamaton, ei osaa edes lapsia hoitaa.
      Aina äitipuoli joutuu siihen kasvattajaksi.
      Meilläkin miehenlapsilla one enempi ongelmia kuin osaamista. Hyvä et osaa itse syödä, ei tarvi syöttää.
      Aina pitää vahtia ja siivota ja pestä pyykkiä ja muistuttaa puhtaudesta ja koulusta, ei nyt mutta eivät ee edes tehtäviä jos ei pakota.

Kyllä sanoisin että äidin vaihto olisi tehtävä jo ajoissa eikä kouluiässä. Tulisi uudelta äidiltä kkomento ja vaatimusta ja tarkkailua heti, ja kuria ja räksytystä. Kyllä oppisi miehen kakarat paljon.

• Anonyymi

Onneksi eroista suurin osa tapahtuu lapsen ollessa pieni, joten kaikki se öinen koliikkirääkynä ja pskaisten vaippojen kanssa songlööraaminen jää biologiselle "äidille," mutta äitipuoli pääsee puikkoihin ennenkuin tämä kauhea nainen pääsee tyrimään lapsen kasvatuksen. Joskus kuitenkin äidin vaihtaminen venyy liikaa, jolloin lapsi pilaantuu. Ei asialle enää siinä vaiheessa voi mitään tehdä, ei pilaantunutta hedelmääkään saa enää hyväksi.

• Anonyymi

Kun oikein ajattelee, niin mistähän johtuu että naisen lapset ovat aina heikompia kuin miehen lapset? Aina se isäpuoli joutuu auttamaan naisen lapsia kun omansa tekee kaikki hienosti??? Ei ihme et nainen vaihtoi ukkoonkun entinen on laiska ja saamaton, ei osaa edes lapsia hoitaa.
        Aina isäpuoli joutuu siihen kasvattajaksi.
        Meilläkin naisenlapsilla one enempi ongelmia kuin osaamista. Hyvä et osaa itse syödä, ei tarvi syöttää.
        Aina pitää vahtia ja siivota ja korjata pyörät ja mopot ja muistuttaa puhtaudesta ja koulusta, ei nyt mutta eivät ee edes tehtäviä jos ei pakota.

Kyllä sanoisin että isän vaihto olisi tehtävä jo ajoissa eikä kouluiässä. Tulisi uudelta isältä kkomento ja vaatimusta ja tarkkailua heti, ja kuria ja räksytystä. Kyllä oppisinnaisen kakarat paljon.

• Anonyymi

Laittakaa ne miehen lapset vaikka kotitöihin, lakasemaan pihaa, siivoomaan, autotaalliin siivoon, pyykkää, silittää, manekeloimaan. saunan pesuun...töitä kotona läytyy.
      Kuka kattelee laiskureita? Meillä miehen lapset tekee kaikki kotityöt koulun jäkeen. Ei me aikuset ehitä siivoon, jos pirlau ei kakarat siivoo jos täällä käy sotkemassa niin jo on laiksureita ja laellikkejä.

• Anonyymi

Laittakaa ne naisen lapset vaikka kotitöihin, lakasemaan pihaa, siivoomaan, autotaalliin siivoon, pyykkää, silittää, manekeloimaan. saunan pesuun...töitä kotona läytyy.
        Kuka kattelee laiskureita? Meillä naisen lapset tekee kaikki kotityöt koulun jäkeen. Ei me aikuset ehitä siivoon, jos pirlau ei kakarat siivoo jos täällä asuvat niin minä en laiskureita elätä.

• Anonyymi

Naisen lapset ovat laiskureita isäänsä tulleet , niinkuin on hän. Minä ja lasten äiti ollaan ahkeria ja molemmat töissä ja niin on munkin lapset aina kesäisin ja kotona tekevät kaikkea. Mutta naisen lapset luulevat että talomme on hotelli, ja laikottelevat. Aina on heidän jäljiltään likaista ja sotkuista, jääkaappi tyhjä ja huudetaan ja riehutaan.
      Minun lapset on hienoa esimerkkiä mutta ei naisen lapset ota onkeensa vaan jatkaa tätä rellestämistä.
      Ei tule heistä mitään aikuisena kun ei osata nytkään mitään.
      Minun lapsistani tulee varmasti päälliktä ja johtajia ja suuryrityksen tj ym,,ovat erittäin fiksuja. Onhan se hyvä elellä fiksujen parissa, ei tarvi mitään tehdä kun toiset tekee heidän puoilesta. Kesätöitäkään ei osaa etsiä, eikä varmasti menekkään. Mun lapsillani on jo työpaikat kesäksi.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4480
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2303
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1211
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      63
      941
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe