Onko vammaisuus työtä?
Onko vammaisena olo työtä vai ei?
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mutta moni vammainen tekee työtä.
Lisäksi vammaisuudesta koituu kyllä työtä ja vaivaa esteiselle ihmiselle itselleen.
Vammaisuudella on myös työllistävä vaikutus, monella ihmisellä on työpaikka siksi että eri tavoin vammaisia ihmisiä on.
Terveet usein ajattelevat vammaiset ihmisryhmänä joka ei kosketa heitä , kuitenkin terveestä itsestään voi tulla vammainen silmänräpäyksessä. - Anonyymi
Teettäähän toisten vamma työtä teille terveille. Teidän pitää miettiä toisten asioita sen sijaan että hoitaisitte omat asianne jotenkin. Mietitte, että on asioita joita meille vammaisille kuuluisi, mutta ette itse kuitenkaan tee asioita, vaan ajattele toisten tekevän niitä, sillä eihän vamma saa vaikuttaa teidän elämäänne mitenkäään. Teetätte jopa asioita jotka kuuluvat teille.
Itse olen elämäni aikana tavannut oikestaan vain yhden ihmisen joka itse olisi halunnut se oikea. Psykologi työvoimapalvelukeskuksessa pahoitti mielensä kun oli lukenut minusta tehtyjä tutkimuksia.
Eli on vammaisuus työtä ja se teettää työtä!- Anonyymi
Ei tuosta saa selkoa valitettavasti, jäikö oleellisia sanoja välistä pois useita vai mikä?
Liikuntaesteiset ihmiset ainakin yleensä hoitavat omat asiansa itse ja ennen kaikkea vastaavat niistä itse, apua voimme käyttää mutta silloinkin liikuntaesteinen vastaa asiasta itse. - Anonyymi
Ahaa, puhuit siis seksistä hyvin peitellysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716