Onko vammaisena olo työtä vai ei?

Anonyymi

Onko vammaisuus työtä?

4

53

Vastaukset

• Ei, mutta moni vammainen tekee työtä.
      Lisäksi vammaisuudesta koituu kyllä työtä ja vaivaa esteiselle ihmiselle itselleen.
      Vammaisuudella on myös työllistävä vaikutus, monella ihmisellä on työpaikka siksi että eri tavoin vammaisia ihmisiä on.

Terveet usein ajattelevat vammaiset ihmisryhmänä joka ei kosketa heitä , kuitenkin terveestä itsestään voi tulla vammainen silmänräpäyksessä.

• Teettäähän toisten vamma työtä teille terveille. Teidän pitää miettiä toisten asioita sen sijaan että hoitaisitte omat asianne jotenkin. Mietitte, että on asioita joita meille vammaisille kuuluisi, mutta ette itse kuitenkaan tee asioita, vaan ajattele toisten tekevän niitä, sillä eihän vamma saa vaikuttaa teidän elämäänne mitenkäään. Teetätte jopa asioita jotka kuuluvat teille.

Itse olen elämäni aikana tavannut oikestaan vain yhden ihmisen joka itse olisi halunnut se oikea. Psykologi työvoimapalvelukeskuksessa pahoitti mielensä kun oli lukenut minusta tehtyjä tutkimuksia.

Eli on vammaisuus työtä ja se teettää työtä!

• Ei tuosta saa selkoa valitettavasti, jäikö oleellisia sanoja välistä pois useita vai mikä?
        Liikuntaesteiset ihmiset ainakin yleensä hoitavat omat asiansa itse ja ennen kaikkea vastaavat niistä itse, apua voimme käyttää mutta silloinkin liikuntaesteinen vastaa asiasta itse.

• Ahaa, puhuit siis seksistä hyvin peitellysti.

SEISKA.FI

• Arvaatko, minkä ikäinen povipommi Jessica Edström on? Juhlisti syntymäpäiviään nännit paljastavalla kuvalla!
    • Myrskyisästi nakumallista eronnut Archie Cruz palasi someen kunnon avautumisella - kävi vieroituksessa erokohun jälkeen: "Olen edistynyt valtavasti itseni kanssa!"
    • Mikko Leppilammen yllättävä urasiirto: Aamujuontajaksi radioon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa jatkaa Jari-Matin mollaamista

Seiskassa avautuu Maisa taas JM:n ”pettämisestä” (kätevästi unohtuu että maisa oli se varsinainen pettäjä) ja ”taloussotkuista”. On kyllä muijalla po
      119
      11125
    2. Martina jatkaa säälin kerjäämistä, kaikki on Stefun syytä

Martina jatkaa säälin kerjäämistä ja myynnin kasvattamista tällä kertaa MeNaisissa. Odotettu valkopesuhaastattelu on ilmestynyt, onnittelut kaikille j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      8207
    3. Sofia Belorf kuljetti setelipinoja matkalaukussaan, kertoo tullivirkailija 28.5.20

Tullivirkailija todisti Katiska-oikeudenkäynnissä ja kertoi Sofian jääneen kiinni paksujen (50 euron) setelinippujen kuljetuksesta matkalaukussaan. Ni
      76
      3388
    4. Sanna Marinin hallitus Suomen historian suosituin

Jopa persuistakin 1/3 pitää Marinin hallitusta hyvänä. Edellinen ennätys on Paavo Lipposen hallituksen ajoilta. Voidaan tehdä johtopäätös: suomalaine
      Maailman menoa
      198
      2263
    5. KALJAA PÄÄSEE OSTAMAAN VIROSTA 1.6 !!!

MIKÄ ONNEN PÄIVÄ! Viro avaa rajat suomalaisille kaljanostajille kesäkuun alusta. Suomalaiset pääsevät Viroon ilman, että heidän tarvitsee jäädä maahan
      Maailman menoa
      71
      2151