Onko vammaisena olo työtä vai ei?

Anonyymi

Onko vammaisuus työtä?

4

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, mutta moni vammainen tekee työtä.
      Lisäksi vammaisuudesta koituu kyllä työtä ja vaivaa esteiselle ihmiselle itselleen.
      Vammaisuudella on myös työllistävä vaikutus, monella ihmisellä on työpaikka siksi että eri tavoin vammaisia ihmisiä on.

      Terveet usein ajattelevat vammaiset ihmisryhmänä joka ei kosketa heitä , kuitenkin terveestä itsestään voi tulla vammainen silmänräpäyksessä.

    • Anonyymi

      Teettäähän toisten vamma työtä teille terveille. Teidän pitää miettiä toisten asioita sen sijaan että hoitaisitte omat asianne jotenkin. Mietitte, että on asioita joita meille vammaisille kuuluisi, mutta ette itse kuitenkaan tee asioita, vaan ajattele toisten tekevän niitä, sillä eihän vamma saa vaikuttaa teidän elämäänne mitenkäään. Teetätte jopa asioita jotka kuuluvat teille.

      Itse olen elämäni aikana tavannut oikestaan vain yhden ihmisen joka itse olisi halunnut se oikea. Psykologi työvoimapalvelukeskuksessa pahoitti mielensä kun oli lukenut minusta tehtyjä tutkimuksia.

      Eli on vammaisuus työtä ja se teettää työtä!

      • Anonyymi

        Ei tuosta saa selkoa valitettavasti, jäikö oleellisia sanoja välistä pois useita vai mikä?
        Liikuntaesteiset ihmiset ainakin yleensä hoitavat omat asiansa itse ja ennen kaikkea vastaavat niistä itse, apua voimme käyttää mutta silloinkin liikuntaesteinen vastaa asiasta itse.


      • Anonyymi

        Ahaa, puhuit siis seksistä hyvin peitellysti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe