Mina Damer och Härrar valtakunnan viimeisin tanssiravintola Äinäänperällä
Ensi keskiviikkona Finlanders oikeesti. älä missaa tätä tilaisuutta, harvoin tarjolla.
Tallukassa pääset jyvälle! Klo 20 reikä reikä!
Tanssitaidottomille 70-luvun tapaan erä koronaa alahallissa.
Älä enää kysy kuka on finkkujen suurin sonni; kysy ketkä.
Tytöt ja pojat ja etenkin pojat, pitäkää paikkaa oven pielessä, siltä varalta että ÄinäänMiähelle tulee äkkilähtö.
Saako täällä lähettää terveisiä:
"tänään ei ole piha liukas" Mikkeliin
ja Heikille Lahteen " sähän elät"
Ylä-Äinään kuuma Lilli; kartanlukija on vapaa
Tule, näe ja koe karvainen Äinäänmiäs 30 kg kapeampana!! Vain keskiviikkona
Maailmankellon aikaan 20.00. Februari Anno Domini 2020
Fantastinen Finlanders
1
<50
Vastaukset
Kuka poisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16338Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3771936Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471664Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281639Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2841343- 651069
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739