Onko lopettanut toimintansa kokonaan? Ei tule mitään vastausta sivustolta.
https://duckduckgo.com/
Duckduckgo ei enää näköjään toimi
12
1902
Vastaukset
Hyvin toimii täällä, myös linkistäsi.
- Anonyymi
No jopas on kumma. Täällä herjaa "Yhteyden muodostus epäonnistui". Google ja Bing toimivat kyllä, ja netti muutenkin. Ei vastaa edes pingiin kuten nuo kaksi muuta, mutta se voi tietysti olla estetty muutenkin. IP-osoite kyllä selviää, eli ei ainakaan DNS-ongelma.
- Anonyymi
No nyt alkoi toimimaan. On muuttunut aika erikoisen näköiseksi.
- Anonyymi
Tuntuisi olevan taas rikki.
- Anonyymi
Ei toimi täälläkään!
- Anonyymi
Ei taida toimia enää windows 7:ssa näköjään. No, loppui käyttö sitten.
- Anonyymi
Mulla samis. SAMSUNG RC510 vuodelta ????
Win7 ei huoli cromeakaan enää... Mitäs nyt jos ankka on hukkunut?
- Anonyymi
DD GO ei toimi samin tableteilla!!!! Mitä mitä mitä
!!!! - Anonyymi
Neljäs tunti pimeänä. :(
- Anonyymi
Duckduckgo käyttää Bingiä hakuihin, Bing on alhaalla, siksi hakutuloksia ei kyetä näyttämään. Myös Ecosia ei samasta syystä anna hakutuloksia. Vikaa selvitellään.
- Anonyymi
Kotinäytön "kiinnitykset" toimivat aija hyvin... S.S.S S.S.E.X. sivut löytyy ... ;)
- Anonyymi
28.5.25 DUCK Duck GOEI TOIMI TÅNÄÅN? Mikä ongelma?
Haku ei onnistu. .
Tiedättekö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495129Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48944
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808