Olen muuttamassa asotalosta isompaan asuntoon samassa osoitteessa. Ta:n uusi tupakointikielto astui voimaan 01/2019 ja nyt tämä meinaa siis sitä että uuden asunnon parvekkeella en saa tupakoida, vaikka tupakoin pari kerrosta alempana asunnossa, jossa vielä asun (asunut tässä vuodesta 2014)
Kuinka tarkkaa tämä on? Mitä seuraamuksia jos jatkan tupakointia uudessa asunnossa?
Tupakoiminen
8
156
Vastaukset
- Anonyymi
Vai onko tässä joku porsaanreikä mitä en tajua. Esim. aikasemmin tehty sopimus joka on voimassa samassa osoitteessa? HELP
- Anonyymi
Eipä siinä taida olla porsaanreikiä. Aika erikoinen, epäkypsä ja itsekäs asenne kyllä jos vakavissasi pohdit seuraamuksia ajatuksella "jospa silti". Tupakointi on kielletty parvekkeella ihan syystä; saastutat paitsi oman parvekkeesi ja sisäilmasi, myös naapureiden sisäilmat. Tupakoitsijana et ehkä haista itse kuinka paljon käryä tulee sisään, mutta etenkin jos iv-järjestelmän ilmanottoaukot sijaitsevat sopivasti aiheutat sisäilmaongelmat kerralla useammalle naapurille.
Tupakointi ei ole ollut enää vuosiin muodikasta, ja terveellistä se ei ole ollut ikinä. Lopeta, ja hanki säästyvillä rahoilla järkevämpi harrastus. - Anonyymi
Älä ainakaan missään tapauksessa lopeta tupakointia. Se käy minulle ja lapsilleni kalliiksi.
- Anonyymi
Ensin tukee varoitus ja sitten häätö jos jäät uudestaan kiinni. En ottaisi riskiä kun säännöt kerran tiedossa ja ne sitovat asukkaita...
- Anonyymi
Savuttomassa talossa ilmiantaisin heti tupakoitsijan ja pommittaisin isännöitsijää niin kauan, että tulisi ilmansaastuttajalle eka varoitus ja häätö tarvittaessa, jos ei älyä ensimmäisestä varoituksesta mennä ulos tupakoimaan sille osoitetulle alueelle. Olen vuosikausia kärsinyt tupakansavulla toisia terrorisoivista parvekeröökaajista, joten olen todella iloinen, että asoissakin aletaan nyt toimia savuttomuuden puolesta. Nehän ovat tulleet jälkijunassa tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Usko jo tupakkiaskin varotuksia! Moni minun sukulaiseni on kuollut tupakkaan. Varaa jo hautapaikka!
- Anonyymi
Kaikissa taloissa pitäisi tupakointi kieltää .Haju on aivan kuvottavan järkyttävä mikä tupakasta lähtee ja mille tupakoivat ihmiset haisevat. Kuinka vielä nykyaikana voi ihmiset myrkyttää itsensä ja lähipiiriään niin hirvittävällä hajulla ,piittaamatta muista ihmisistä,eihän mikään ole niin itsekäs kuin tupakoitsija. Terveydestään he eivät piittaa,olisivat jo lopettaneet polttamisen ,jos piittaisivat.
- Anonyymi
Aloittaja voi jatkaa entisiä tapojaan uudessakin asunnossaan Suomi24:n luvalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529