Korona virus tuhoaa kylän ja luultavasti myös asukkaat. Suurin autokilpailu ever tuli tiensä päähän!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006418177.html
Monza Grand Prix perutaan!!!
Anonyymi
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Breaking News. Juuri tulleen tiedon mukaan koko MM-kausi on tältä vuodelta peruttu laajalle levinneen koronaviruksen vuosi!! Välivuoden 2020 jälkeen, sarja jatkuu uusilla säännöillä taas 2021.
- Anonyymi
Mitä?Mitä?
Ei voi olla totta ??? - Anonyymi
Vuoden aikana huomataan, että koko laji onkin turha ja se lopetetaan.
- Anonyymi
Rooman FormulaE kisa peruttiin jo.
- Anonyymi
Australian F1-sarjan avauskisa on peruttu!!! Onneksi en kerennyt kanavapakettia vielä hommata. Taitaa olla koko kausi vaarassa.
- Anonyymi
Minä kun luulin, että koroansta ei ole mitään hyötyä, väärässä olin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741