Minkä ikäiselle miehelle kelpaa?
Minkä ikäiselle kelpaa 46 v nainen?
Anonyymi
632026
2Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 63
Vanhimmat
Itse olen muutaman vuoden vanhempi ja siltä näyttää että aikuinen nainen kelpaisi kaikenikäisille miehille. Voit keskittyä miettimään että kuka kelpaa sulle :)
nooooo
Kuule ihan omanikäisellesi. eli jos olet 46v, niin kelpaat kyllä 40-50. viisi vuotta on ihan hyvä ikähaarukka suuntaan sun toiseen ja muutama vuosi sinne tänne.
Tietenkin itse voit pilata kaiken jos et tiedä mitä haet.
Minkä ikäistä itse haluisit?
35 - max 50
Jos on 46, niin on aika tiukka tuo yläikäsraja. Itsellä on miehenä viiden vuoden haarukka ja ei sekään ole vuodesta kiinni. Olen jutellut asioita päälle 10v eri ikäisen kanssa. Olen asioita joita olisin halunnut ja hän olisi lähtenyt mukaan, mutta joku vaan esti
Nainen parhaassa iässä. Seksuaalisuus konstailematonta.
Paras ikä harrastaa avointa seksiä.
Kymmen vuotta vanhempana kun on menkat pois, niin voi harrastaa vapaammin. 46 voi vielä vaikka ...
Jos nainen on terve ja varustettu järjellä, niin hän kyllä menee itselle mieluisan miehen jutuille ja saa mitä tahtoo.
Itsellä on yksi pari vuotta vanhempi nainen kaverina ja kyllä hymyilee ja halaa mutta ei itse ole koskaan valmis keskustelemaan. Toinen ryhmä on nämä jotka antaa luvan soittaa mutteivat itse tee siitä tai nimenomaan haluavat päättää milloin juttelevat....
Mutta Ekassa lauseessa on vastaukseni
Seksiseuraksi olet juuri oikeassa ikähaarukassa minulle! T. M25
Hyvän ikäinen olet:)
Olen reilusti vanhempi, hyväkuntoinen ja iloinen mimmi. Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen harrastanut hyvää seksiä " kylässä", koska kotitouhut ovat ei enää toimi. Ei todellakaan ole ilmennyt ikärajoituksia, enempi olen todella voinut valita:)
Hienoa :) laita sähköpostia jos haluat kyläillä lisää T:30v mies [email protected]
Hei mistäpäin olet haluaisin harrastaa kanssasi ihanaa seksiä olen sinun ikäisesi suurin piirtein tykkään kovasti nuolemisesta!! laita viestii jos kiinnostuit. 0449351442
57v mies täällä....
Maistuisko?
Maistuis! Vuosi jo vilahtanut edellisestä visiitistä:)
Hyi hemmetti ei
Missäpäin vaikutat
T. M57
Pks:)
Pks:)
Minäkin olen pks
Olen 57v.mies ota yhteyttä ja tule käymään
Seuraa vaihe on se kun alkaa äiti poika keskustelu. Itseä huvittaa kun joku aika sitten aivan tuntematon nainen kertoo syntymävuotensa. Melkeen 20v minua vanhempi... Mitä minä hänen iällän tein?
Jotta ole hiljaa sitte
Voi sua, aloittaja kysyi ja siihen vastattiin:) Mä en mitään kysynyt, kerroin vaan että hyvin menee.
Sulla ei nöpönenä ilmeisesti mene hyvin, kun olet noin kitkerä vanhemmille naisille! Surullinen puolestasi😔
Täälä olisi 32 vuotias jätkä todella kiinnostunut
Sairasta jos nainen alentuu miettimään seksiä esim. yli 10v eri-ikäisen kanssa. Olisiko aloittaja valmis seksiin 62v tai 17v ikäisen kanssa? Itse olen lähellä alkajan ikää oleva mies ja olen kusessa alkaaja n. 10v vanhempaan naiseen. Hän kyllä tietää sen ja sehän se ongelma onkin. Mutta kokeilemalla se selviää... Laita lihatiski pystyyn livessä ja katso tuleeko kysyntää kovin eri-ikäisen miehen taholta. Onhan näitä pareja joissa ikäeroa on huomattavasti. Mutta kelle kelpaa.... Onko ihmisellä joku asia joka laskee statusta? Esim. näkyvä piirre?
miten saan sinuun yhteyden?
52-vuotialle alat olla noin nuorena alaikärajalla. Hyvin kelpaisit.
55veelle kelpaa.
Moi nainen 46. Kyllä ainakin 51v miehelle kelpaa oikeinkin hyvin.
Kyllä kelpaisi 66 v Miehelle olen Helsingistä.
16v
Oot alaikäinen.
53 vuotiaalle menee ihan hyvin, jos oot kiltti. Mun vaimo on 37.
Täällä on myös 46v nainen vailla kunnon kyytiä 😉
Moi, 42v 187 86 19 urheilinen
Tämä aloittaja on provo on varmaan joku tuhkaluukku-Tauno.
Hä
Hhmm, kyllähän sulle kyydit pitää järjestää😉
Mistäpäin sä?
- 👅-mies jkl
No, koitetaas järjestää kyydit.
Missäs vaikutat?
33 vee vois tulla oppiin
Kyllä mulle ainakin kelpaa tuon ikäinen nainen...
Ikä ei tietenkään ole ainut kriteeri vaan naisen pitää olla muutenkin sopiva.
Itse olen viiskymppinen hyvässä kunnossa oleva mies p-savosta.
Hei teillä on vaimon vaihto nuorempaan.Tai naapurista käytte välillä tuuletumassa.
Mitä 10v päästä ,kun tulee uudet lait ja asetuksaet.Tulee Paavinlaki on jo määrätty, että siloin tulee.Yksi Uskonto edeliset heitäkää romukuopaan.,,,,,Yksi-yksi-yksi-yksi...Ette voi käydä enää hurvitelemassa.,,,,Yksi vain yksi.
Oletko jo järjestellyt nuoremille sirtämistä,,,akoja tuodaan jo idästä suomeen vanhoille kouluille--ynnä muihin asutaviin paikoihin ja jos omistat useita mökejä mökki joka talouteen on uusi aika.YKSI jokaiselle.
Tulee pojat kiire muuten jos kerkiät edes ajatella asiaasi.
16-100
Itse olen about samaa ikäluokkaa aloittajan kanssa. Ei se yksistään ole ikä vaan mikä se ihminen itse on. Itse tiedän aika paljon vanhemmatkin naisen jota olen miettinyt "silleen".
Oon niin kiimainen 19v mies että panisin vaikka tänään lisää minut snapchat mhmod_alai
Sovitaan asiasta siinä ja mennään suoraan asiaan
Parhaita naitavia 45-55v naiset.
M33 178/78/18 sporttinen salijäpä streetlook otan sut omakseni [email protected]
Paras naitava on isovihan aikainen sota leski.
Itse 42v. mies ja minulle n. 20-60v. naiset ovat osoittaneet kiinnostusta ja heistä olen itsekin pitänyt.
Vastatakseni kysymykseesi, 46 on vaan numero, eihän se mitään ratkaise suuntaan tai toiseen. Ihminen itse on se mikä sytyttää.
Taidat olla yhtä älytön kuin kommenttisi. Sananvapaus aiheuttaa juuri näitä ikäviä ongelmia. Missä kohtaa näit sanan mummo tai yleensäkään mitään viittausta siihen suuntaan?
Toivottavasti älykkyytesi kuitenkin riittää ottamaan tästä itseesi, sillä juuri sitä toivon. Kaltaisesi ihmiset pilaavat jokaisen järkevän keskustelun. Eihän sitä voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Tainnut vaan olla kovin kovin pieni lusikka sekin.
riippuu ihan miten timmissä kunnossa on itsensä pitänyt!
Joskus näin alastosuomi sivulla tunnin 57v naisen kuvia ja wow! Ja vastaavia näkee livessäkin.
Avoimin mielin. Rehellisesti. Eiku toimintaa. Olen 60 v ja tyttöystävä on 23 ja hienosti menee seksissä. Ei ne numerot mitään meille merkitse. Vakituisessa suhteessa häiritsee kylläkin täysin ulkopuolisia - ei kummankaan sukulaisia.
Ikäsi puolesta siis kelpaat kenelle itse haluat. tv. [email protected]
Parasikä naiselle.Minulle kelpaat ainakin 55-vuotialle miehelle.
Riippuu naisesta ja miehestä. Jotkut pitävät kypsemmistä, toiset nuoremmista.
Itsestään huolehtiva, timmissä kunnossa oleva ja fiksu 46-vuotias nainen kelpaa minkä ikäisille miehille tahansa. Vrt. viisikymppinen J-Lo, jonka kuville pojat ja miehet tumputtavat alakouluikäisistä laitospapparaisiin. Ikä ei useimmiten ole se olennaisin asia.
riippuu ihan miten timmissä kunnossa on itsensä pitänyt
Kelpaa vaikka kuinka nuorelle. Ystävättäreni on 48-vuotias, ihan taviksen näköinen ja oli laivalla 16-vuotiaan poitsun kanssa. Ja ihanaa kuulemma oli, ihan kateeksi käy.
6-kymppiselle kelpaisi oikein hyvin 😘
Mistäpäin olet?
Ukko 51v
Ikähän on vaan numeroita,kyllä seksi sinunkin kanssa kelpaisi.