Minkä ikäiselle kelpaa 46 v nainen?

Anonyymi

Minkä ikäiselle miehelle kelpaa?

64

1732

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen muutaman vuoden vanhempi ja siltä näyttää että aikuinen nainen kelpaisi kaikenikäisille miehille. Voit keskittyä miettimään että kuka kelpaa sulle :)

    • Anonyymi

      nooooo

    • Anonyymi

      Kuule ihan omanikäisellesi. eli jos olet 46v, niin kelpaat kyllä 40-50. viisi vuotta on ihan hyvä ikähaarukka suuntaan sun toiseen ja muutama vuosi sinne tänne.

      Tietenkin itse voit pilata kaiken jos et tiedä mitä haet.

    • Anonyymi

      Minkä ikäistä itse haluisit?

      • Anonyymi

        35 - max 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 - max 50

        Jos on 46, niin on aika tiukka tuo yläikäsraja. Itsellä on miehenä viiden vuoden haarukka ja ei sekään ole vuodesta kiinni. Olen jutellut asioita päälle 10v eri ikäisen kanssa. Olen asioita joita olisin halunnut ja hän olisi lähtenyt mukaan, mutta joku vaan esti


    • Anonyymi

      Nainen parhaassa iässä. Seksuaalisuus konstailematonta.

    • Anonyymi

      Paras ikä harrastaa avointa seksiä.

      • Anonyymi

        Kymmen vuotta vanhempana kun on menkat pois, niin voi harrastaa vapaammin. 46 voi vielä vaikka ...


    • Anonyymi

      Jos nainen on terve ja varustettu järjellä, niin hän kyllä menee itselle mieluisan miehen jutuille ja saa mitä tahtoo.

      Itsellä on yksi pari vuotta vanhempi nainen kaverina ja kyllä hymyilee ja halaa mutta ei itse ole koskaan valmis keskustelemaan. Toinen ryhmä on nämä jotka antaa luvan soittaa mutteivat itse tee siitä tai nimenomaan haluavat päättää milloin juttelevat....

      Mutta Ekassa lauseessa on vastaukseni

    • Anonyymi

      Seksiseuraksi olet juuri oikeassa ikähaarukassa minulle! T. M25

    • Anonyymi

      Hyvän ikäinen olet:)

    • Anonyymi

      Olen reilusti vanhempi, hyväkuntoinen ja iloinen mimmi. Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen harrastanut hyvää seksiä " kylässä", koska kotitouhut ovat ei enää toimi. Ei todellakaan ole ilmennyt ikärajoituksia, enempi olen todella voinut valita:)

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hei mistäpäin olet haluaisin harrastaa kanssasi ihanaa seksiä olen sinun ikäisesi suurin piirtein tykkään kovasti nuolemisesta!! laita viestii jos kiinnostuit. 0449351442


      • Anonyymi

        57v mies täällä....
        Maistuisko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        57v mies täällä....
        Maistuisko?

        Maistuis! Vuosi jo vilahtanut edellisestä visiitistä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        57v mies täällä....
        Maistuisko?

        Hyi hemmetti ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maistuis! Vuosi jo vilahtanut edellisestä visiitistä:)

        Missäpäin vaikutat
        T. M57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin vaikutat
        T. M57

        Pks:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin vaikutat
        T. M57

        Pks:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pks:)

        Minäkin olen pks


      • Anonyymi

        Olen 57v.mies ota yhteyttä ja tule käymään


    • Anonyymi

      Seuraa vaihe on se kun alkaa äiti poika keskustelu. Itseä huvittaa kun joku aika sitten aivan tuntematon nainen kertoo syntymävuotensa. Melkeen 20v minua vanhempi... Mitä minä hänen iällän tein?

      • Anonyymi

        Jotta ole hiljaa sitte


      • Anonyymi

        Voi sua, aloittaja kysyi ja siihen vastattiin:) Mä en mitään kysynyt, kerroin vaan että hyvin menee.
        Sulla ei nöpönenä ilmeisesti mene hyvin, kun olet noin kitkerä vanhemmille naisille! Surullinen puolestasi😔


    • Anonyymi

      Täälä olisi 32 vuotias jätkä todella kiinnostunut

    • Anonyymi

      Sairasta jos nainen alentuu miettimään seksiä esim. yli 10v eri-ikäisen kanssa. Olisiko aloittaja valmis seksiin 62v tai 17v ikäisen kanssa? Itse olen lähellä alkajan ikää oleva mies ja olen kusessa alkaaja n. 10v vanhempaan naiseen. Hän kyllä tietää sen ja sehän se ongelma onkin. Mutta kokeilemalla se selviää... Laita lihatiski pystyyn livessä ja katso tuleeko kysyntää kovin eri-ikäisen miehen taholta. Onhan näitä pareja joissa ikäeroa on huomattavasti. Mutta kelle kelpaa.... Onko ihmisellä joku asia joka laskee statusta? Esim. näkyvä piirre?

    • Anonyymi

      miten saan sinuun yhteyden?

    • Anonyymi

      52-vuotialle alat olla noin nuorena alaikärajalla. Hyvin kelpaisit.

    • 55veelle kelpaa.

    • Anonyymi

      Moi nainen 46. Kyllä ainakin 51v miehelle kelpaa oikeinkin hyvin.

      • Anonyymi

        Kyllä kelpaisi 66 v Miehelle olen Helsingistä.


    • Anonyymi

      16v

      • Anonyymi

        Oot alaikäinen.


    • Anonyymi

      53 vuotiaalle menee ihan hyvin, jos oot kiltti. Mun vaimo on 37.

    • Anonyymi

      Täällä on myös 46v nainen vailla kunnon kyytiä 😉

      • Moi, 42v 187 86 19 urheilinen


      • Anonyymi
        lions09 kirjoitti:

        Moi, 42v 187 86 19 urheilinen

        Tämä aloittaja on provo on varmaan joku tuhkaluukku-Tauno.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloittaja on provo on varmaan joku tuhkaluukku-Tauno.


      • Anonyymi

        Hhmm, kyllähän sulle kyydit pitää järjestää😉
        Mistäpäin sä?
        - 👅-mies jkl


      • Anonyymi

        No, koitetaas järjestää kyydit.
        Missäs vaikutat?


      • 33 vee vois tulla oppiin


    • Kyllä mulle ainakin kelpaa tuon ikäinen nainen...
      Ikä ei tietenkään ole ainut kriteeri vaan naisen pitää olla muutenkin sopiva.
      Itse olen viiskymppinen hyvässä kunnossa oleva mies p-savosta.

      • Hei teillä on vaimon vaihto nuorempaan.Tai naapurista käytte välillä tuuletumassa.

        Mitä 10v päästä ,kun tulee uudet lait ja asetuksaet.Tulee Paavinlaki on jo määrätty, että siloin tulee.Yksi Uskonto edeliset heitäkää romukuopaan.,,,,,Yksi-yksi-yksi-yksi...Ette voi käydä enää hurvitelemassa.,,,,Yksi vain yksi.
        Oletko jo järjestellyt nuoremille sirtämistä,,,akoja tuodaan jo idästä suomeen vanhoille kouluille--ynnä muihin asutaviin paikoihin ja jos omistat useita mökejä mökki joka talouteen on uusi aika.YKSI jokaiselle.
        Tulee pojat kiire muuten jos kerkiät edes ajatella asiaasi.


    • 16-100

    • Anonyymi

      Itse olen about samaa ikäluokkaa aloittajan kanssa. Ei se yksistään ole ikä vaan mikä se ihminen itse on. Itse tiedän aika paljon vanhemmatkin naisen jota olen miettinyt "silleen".

    • Anonyymi

      Oon niin kiimainen 19v mies että panisin vaikka tänään lisää minut snapchat mhmod_alai
      Sovitaan asiasta siinä ja mennään suoraan asiaan

    • Anonyymi

      Parhaita naitavia 45-55v naiset.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paras naitava on isovihan aikainen sota leski.


    • Anonyymi

      Itse 42v. mies ja minulle n. 20-60v. naiset ovat osoittaneet kiinnostusta ja heistä olen itsekin pitänyt.
      Vastatakseni kysymykseesi, 46 on vaan numero, eihän se mitään ratkaise suuntaan tai toiseen. Ihminen itse on se mikä sytyttää.

      • Anonyymi

        Taidat olla yhtä älytön kuin kommenttisi. Sananvapaus aiheuttaa juuri näitä ikäviä ongelmia. Missä kohtaa näit sanan mummo tai yleensäkään mitään viittausta siihen suuntaan?
        Toivottavasti älykkyytesi kuitenkin riittää ottamaan tästä itseesi, sillä juuri sitä toivon. Kaltaisesi ihmiset pilaavat jokaisen järkevän keskustelun. Eihän sitä voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Tainnut vaan olla kovin kovin pieni lusikka sekin.


    • riippuu ihan miten timmissä kunnossa on itsensä pitänyt!

      • Anonyymi

        Joskus näin alastosuomi sivulla tunnin 57v naisen kuvia ja wow! Ja vastaavia näkee livessäkin.


    • Anonyymi

      Avoimin mielin. Rehellisesti. Eiku toimintaa. Olen 60 v ja tyttöystävä on 23 ja hienosti menee seksissä. Ei ne numerot mitään meille merkitse. Vakituisessa suhteessa häiritsee kylläkin täysin ulkopuolisia - ei kummankaan sukulaisia.
      Ikäsi puolesta siis kelpaat kenelle itse haluat. tv. [email protected]

    • Anonyymi

      Parasikä naiselle.Minulle kelpaat ainakin 55-vuotialle miehelle.

    • Anonyymi

      Riippuu naisesta ja miehestä. Jotkut pitävät kypsemmistä, toiset nuoremmista.

      Itsestään huolehtiva, timmissä kunnossa oleva ja fiksu 46-vuotias nainen kelpaa minkä ikäisille miehille tahansa. Vrt. viisikymppinen J-Lo, jonka kuville pojat ja miehet tumputtavat alakouluikäisistä laitospapparaisiin. Ikä ei useimmiten ole se olennaisin asia.

    • riippuu ihan miten timmissä kunnossa on itsensä pitänyt

    • Anonyymi

      Kelpaa vaikka kuinka nuorelle. Ystävättäreni on 48-vuotias, ihan taviksen näköinen ja oli laivalla 16-vuotiaan poitsun kanssa. Ja ihanaa kuulemma oli, ihan kateeksi käy.

    • Anonyymi

      6-kymppiselle kelpaisi oikein hyvin 😘

    • Anonyymi

      Mistäpäin olet?
      Ukko 51v

    • Anonyymi

      Ikähän on vaan numeroita,kyllä seksi sinunkin kanssa kelpaisi.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2145
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1544
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      1233
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      914
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      795
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      282
      759
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      705
    Aihe