Tietää kaivatustasi?
Minkä asian haluaisit nainen
99
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Munan pituus ja kuukausitulot. Myös entinen rakkaushistoria.
- Anonyymi
21 ja 3990. Jotain pari sataa eri pildeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21 ja 3990. Jotain pari sataa eri pildeä.
Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jatkoon.
Samaa mieltä. Liian pieni muna.
- Anonyymi
Mitä hän tekee viikonloppuisin.
- Anonyymi
Lempiruoka
- Anonyymi
En halua tietää mitään tätäkautta. Kaikki selviää kyllä aikanaan, jos päädymme yhteen.
- Anonyymi
Juhalta: Ajokortti ja rekisteriote.
- Anonyymi
Nimittäin…. Rikosrekisteriote
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä se on? äiti mulle aina tus... tissiä
en olekkaan paha poika, olen pahoillani
https://www.youtube.com/watch?v=qd_7Bnxblo4
rauhallista illanjatkoa, turvallista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä se on? äiti mulle aina tus... tissiä
en olekkaan paha poika, olen pahoillani
https://www.youtube.com/watch?v=qd_7Bnxblo4
rauhallista illanjatkoa, turvallistaSä oot sairaalla tavalla kyllä söpö säätäjä! oli kommentti kelle vaan niin sä poitsu omit! Aina saa olla varma että jeesus on kunkku/hrj tulee mutiseen jotain äärimmäisen omituista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajokortti ja rekisteriote löytyy. Rikosrekisteriä ei ole. Vuositulot 70-100 k€..muna on pienehkö.-)
-juha
- Anonyymi
Katuuko sitä mitä tapahtui, ja luuleeko että minä kadun. En nimittäin kadu, vaikka siltä saattoi vaikuttaakin
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Vähän kaikenlaista, aamulla herättiin yhdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kaikenlaista, aamulla herättiin yhdessä
Olisit halunnut herätä jonku toisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit halunnut herätä jonku toisen kanssa?
En, hänen vierestään oli kiva herätä, mutta käytökseni saattoi vahingossa sanoa muuta, kun en oikein tiennyt miten pitäisi käyttäytyä
- Anonyymi
Oliko tämä naisen vai miehen kommentti?
- Anonyymi
Haluaisin tietää moniakin asioita, mutta tiedän että ne selviävät hiljalleen. Meillä on harvinainen keskusteluyhteys ja luottamus.
- Anonyymi
Näin o, oon samaa mieltä :)
- Anonyymi
Mikä on harvinainen keskisteluyhteys 😂
- Anonyymi
Nimen ja siviilisäädyn nyt ainakin ekaksi.
Haluaisin hukkua hänen siniharmaisiin silmiinsä.- Anonyymi
Pyydä näyttämään omat tiedot Digi ja väestötietoviraston sivuilta.
Jokainen voi ne näyttää jos ei ole salattavaa. Vaatii vain pankkitunnukset et saa kaikki tiedot. - Anonyymi
ne saa kyllä selville kysymällä, jos olet jo silmiini ehtinyt katsomaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne saa kyllä selville kysymällä, jos olet jo silmiini ehtinyt katsomaan ;)
En uskalla. Pelottaa ja olen ujo. Ja sekoan siitä katseesta, enkä pysty sanomaan sanaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla. Pelottaa ja olen ujo. Ja sekoan siitä katseesta, enkä pysty sanomaan sanaakaan
no kirjoita lappu vaikka sitten, joskus on helpompi kirjottaa lappu, kun ei tarvitse pelätä että sanat sekoaa ja anna se kohteelle, jos ei mitään kuulu niin voit jatkaa tuijottelua rauhassa.
mietin tässä että eräs nainen on kyllä tuijotellut aivan älyttömästi minua ja minun silmiä ,mutta sitten kun olen hoksannut tuijotuksen niin pää on kääntynyt äkkiä pois ja kohta sitä ollaan taas oltu täydessä tuijotuksen touhussa ;). vielä ainakin tämä viikko pyöritään samassa paikassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kirjoita lappu vaikka sitten, joskus on helpompi kirjottaa lappu, kun ei tarvitse pelätä että sanat sekoaa ja anna se kohteelle, jos ei mitään kuulu niin voit jatkaa tuijottelua rauhassa.
mietin tässä että eräs nainen on kyllä tuijotellut aivan älyttömästi minua ja minun silmiä ,mutta sitten kun olen hoksannut tuijotuksen niin pää on kääntynyt äkkiä pois ja kohta sitä ollaan taas oltu täydessä tuijotuksen touhussa ;). vielä ainakin tämä viikko pyöritään samassa paikassaMissä paikassa? Voisin tunnistaa itseni tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä paikassa? Voisin tunnistaa itseni tuosta.
Ootte siis neitsyt pimppejä?
Teinejä
Kyllä se totuus sieltä tulee ja ymmärrys et panon jälkee ei kiinnosta
M.S naiselle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä paikassa? Voisin tunnistaa itseni tuosta.
mitäpä jos tehdään niin että kuvailet miestä enemmän, siniharmaa silmäisiä kuitenkin taitaa olla aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäpä jos tehdään niin että kuvailet miestä enemmän, siniharmaa silmäisiä kuitenkin taitaa olla aika paljon.
Ei tarvi varattu M.S nainen haluu pettää kollegansa kanssa omaa ukkoaan kun sillä on kiima-aika nyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos autat sitä kiima-aika eukkoa ja panet sitä työpaikan siivouskomerossa niin sen jälkeen ei enää tuijottele kun sitä hävettää et mitä tuli tehtyä. Kaduttaa petos ja on pettynyt työpaikan miehen pikkuiseen pippeliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun siniharmaasilmäiseni on pitkä, hoikka ja on ensimmäisen miehitetyn kuulennon aikaan ollut jo kouluiässä
- se, joka haluaisi tietää nimen ja siviilisäädyn ja hukkua siniharmaisiin silmiin ja on ujo
- Anonyymi
Mitä hän tällä hetkellä ajattelee? Olenko ollut hänen ajatuksissaan yhtään tänä aikana? Jos muistan että viime näkemisestä n2kk..
- Anonyymi
Sua ajattelee lähes 24/7...
- Anonyymi
Hänen nykyisen olinpaikkansa.
- Anonyymi
Olen täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täällä.
Onko sinulla kylmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kylmä?
Ei juuri tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juuri tällä hetkellä.
Hyvä.
Mutta et ole kaivattuni. - Anonyymi
Vielä täällä. Parin päivän päästä muutan mutten kauas (jos se nyt ylipäätään ketään kiinnostaa) :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä täällä. Parin päivän päästä muutan mutten kauas (jos se nyt ylipäätään ketään kiinnostaa) :D
Ei se oikeestaan kiinnosta ketään mihin aitoriitta luunsa korjaa. Vois muuttaa kuhun missä netti ei toimi! .DDDDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muutat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oikeestaan kiinnosta ketään mihin aitoriitta luunsa korjaa. Vois muuttaa kuhun missä netti ei toimi! .DDDDDDD
Mua kiinnostaa. Puhu omasta puolestasi vaan pikkupetteri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet noin kusipäinen. En ole tuo toinen ja mua alkaa vituttaa. Laita kone kiinni jos on pakko olla vittupää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole riitta, mutta melko rumasti muista ihmisista puhelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muutat?
Ei mitään yksittäistä syytä. Halusinpa nyt vaan kivemman asunnon tähän samaan hintaan mitä nykyisestä maksan. En siis muuta kaupunkia, enkä edes asuinaluetta. Oliko se välimatka nyt 350 m tai jotain sellaista :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään yksittäistä syytä. Halusinpa nyt vaan kivemman asunnon tähän samaan hintaan mitä nykyisestä maksan. En siis muuta kaupunkia, enkä edes asuinaluetta. Oliko se välimatka nyt 350 m tai jotain sellaista :D
Onnea uuteen kotiin sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea uuteen kotiin sulle.
Kiitos! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään Tropiikissa kyllä palstat unohtuu ja kylmyys;)
- Anonyymi
Nimi ja sen onko tunteet molemminpuolisia. Sen jälkeen ihan kaiken.
- Anonyymi
Henkilötunnus ja luottokortin numero.............
<3. - Anonyymi
Oletko yhtä komea sisältä kuin olet ulkoakin?
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Harmi, paljon on odotuksia. Entä parhaat luonteenpiirteesi?
- Anonyymi
Jos olet S niin kyllä. j🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, paljon on odotuksia. Entä parhaat luonteenpiirteesi?
Ylpeys ja näsäviisaus. Olen myös todella hankala, lapsen tasolla monissa asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylpeys ja näsäviisaus. Olen myös todella hankala, lapsen tasolla monissa asioissa.
Ylpeys paras piirre? Oletko viisas tai koetko itsesi viisaaksi? Missä asioissa olet lapsen tasolla?
- Anonyymi
Mitän hän ajattelee minusta
- Anonyymi
Haluaisin tietää mitä H-mies tuntee. Haluaisin kuulla sen ilman suodattamia ja sovinnaisuusfilttereitä. Haluaisin tietää mitä hän haluaisi vai haluaisiko yhtään mitään, jos ei tarvitsisi ajatella mitään muuta kuin omia ja toisen tunteita.
Haluaisin tietää, olisko hänen kertomat ”ainakin ohimenevät tunteet” olleet pysyvästi ohimenneitä. Oliko tuo aikanaan sanottu viestiä pehmentämään vai varovasti kertomaan, että et ole tunteinesi kanssa yksin, vaikken pysty enempään. Haluaisin tietää saisiko häntä halata, jos olisimme kahden.
Haluaisin tietää mitä niiden kauniiden ja jotenkin niin lempeiden ja välittävien silmien takana piilee. - Anonyymi
Minkälainen auto nyt käytössä? Maistuuko ruoka yhtä hyvää vai meneekö nykyään enemmän? Pidätkö itse kaljusta?🤔
- Anonyymi
Vuoden 2018 malli. Maistuu hyvin vain terveellisempää ruokaa. Pidän kaljusta.
- Anonyymi
Sen onko hän onnellinen ja haluaako olla naimisissa nykyisen vaimonsa kanssa.
- Anonyymi
Tuon minäkin haluaisin tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon minäkin haluaisin tietää.
Tottakai olen onnellinen.
- Anonyymi
Miksi hän teki niin
- Anonyymi
Niin mäkin. Plus millaista taivaassa on, tai helvetissä.
- Anonyymi
Haluaako hän minut elämäänsä vai olenko vain yksi "poikkeus" muiden joukossa?
- Anonyymi
mitä merkitsen hänelle :)
- Anonyymi
Linda Lampenius?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linda Lampenius?
Kuinka sotkevatkaan asioitaan.
- Anonyymi
Jos P pyörii täällä saa kysyä P:ltä ihan mitä vaan irl wa tms.
- Anonyymi
Haluaisin tietää kaipaako minua.
- Anonyymi
Jos kaipasin jo silloin niin arvaappa miten paljon nyt sitten??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaipasin jo silloin niin arvaappa miten paljon nyt sitten??
Ei yhtään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään
Väärä vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään
Väärä vastaus.
- Anonyymi
Että pannaanko kunnolla edes kerran. Suudella vois kanssa.
- Anonyymi
Pankkikorttien numerot ja varmistuskoodit sekä pankkitunnukset. Hmm. En tartte muuta. Tähän voi pistää alle.
- Anonyymi
Oletko ollut minulle yhtä avoin kuin minä sinulle?
- Anonyymi
Mitä hänen elämäänsä tällä hetkellä kuuluu? Viime näkemisestä on jo niin monta kuukautta.
- Anonyymi
miksi? vastausta vailla.
- Anonyymi
Onko hän oikeasti kiinnostunut minusta vai onko tämä vain kevyttä flirttiä? Mitä hän näkee, kun hän katsoo minua? Onko meillä mitään yhteistä? Tunteeko hän jännitteen välillämme?
- Anonyymi
Vieläkö on elossa?
- Anonyymi
Kaiken hänen ajatuksistaan. Erityisesti mitä hän minusta ajattelee vai ajatteleeko ollenkaan.
Lisäksi sen, millainen auto hänellä nykyään on, että voisin huomata, jos tulee vastaan. Ja ihan uteliaisuuttani muutaman muunkin jutun. - Anonyymi
En mitään :)
- Anonyymi
Koska kohdataan?
- Anonyymi
Onko hällä valkoinen katumaasturi?
- Anonyymi
Miksi hän ei ota yhteyttä, jos kuitenkin tykkää.
- Anonyymi
Samaa pohtinut minäkin.
- Anonyymi
Hänen heikkouden.. mikä on sellainen asia jolla voin pehimittää hänet..
- Anonyymi
heikkouteni on fiksut naiset :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole itse tarpeeksi fiksu, että vastaisit kaikkiin kysymyksiin :)
- Anonyymi
Aika hyvä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en tässä kohtaa voi käyttää itseäni.. täytyy olla muutakin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole itse tarpeeksi fiksu, että vastaisit kaikkiin kysymyksiin :)
niin mihin kysymyksiin ? fiksu ihminen kyllä osaa sitten etsiä sen asian millä minut pehmittää, pitää vain kuunnella ja päätellä siitä, en koe tarpeelliseksi sitä että pitäisi alkaa kaikkea listaamaan tänne tuntemattomien ja kenties tuttujenkin luettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin mihin kysymyksiin ? fiksu ihminen kyllä osaa sitten etsiä sen asian millä minut pehmittää, pitää vain kuunnella ja päätellä siitä, en koe tarpeelliseksi sitä että pitäisi alkaa kaikkea listaamaan tänne tuntemattomien ja kenties tuttujenkin luettavaksi.
Se meidän kommunikoinnissa on parasta. Ei mitään suoraan vai paljon rivien välistä... Toki nyt vähän varmistelua kaipaan:)
- Anonyymi
Minkä kokoisia stringejä ja tangoja käyttää. Varmaan aika piukat käy. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341