Piilohomous

Anonyymi

Muistakaa, että monen vuoden heterosuhteessa toinen osapuoli tajuaa pikkuhiljaa (vaikkei myönnä) merkkejä. Eli me naiset. Ja kun muualta tulee vielä vihjauksia 'oman kullan' entisestä elämästään sanottuna "Et tiedä kaikkea heidän kaverisuhteestaan, mene kysymään" ja hän saa silmittömät raivarit. 1 1=2. Minä taidan olla vain kaveri. Seksiä ei enää ole.Tunnen itseni vähäpätöiseksi. Hän juo usein ja piruilee että epäilen hänen olevan homo. Mitään muuta en halua kuin totuuden. Mielestäni olen sen ansainnut.

38

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa? Et saa tietää totuutta, jos puoliso ei halua siitä puhua.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle ensimmäinen kommentoija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle ensimmäinen kommentoija.

        Tästä on poistettu liian osuva kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle ensimmäinen kommentoija.

        Tästä on poistettu liian osuva kommentti.


    • Anonyymi

      Sanoit että seksiä ei ENÄÄ ole. Eli on kumminkin ollut, joten se viimeistään todistaa että miehesi ei voi olla homo.

      • Anonyymi

        Se ei todista yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei todista yhtään mitään.

        No eihän mies voi olla silloin homo jos se kykenee harrastamaan seksiä naisen kanssa. Toki bisse se voi olla. Mutta homon ja bissen ero onkin siinä että homolla on ehdoton nollatoleranssi naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän mies voi olla silloin homo jos se kykenee harrastamaan seksiä naisen kanssa. Toki bisse se voi olla. Mutta homon ja bissen ero onkin siinä että homolla on ehdoton nollatoleranssi naisiin.

        Siis sinulla on se ehdoton nollatoleranssi naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän mies voi olla silloin homo jos se kykenee harrastamaan seksiä naisen kanssa. Toki bisse se voi olla. Mutta homon ja bissen ero onkin siinä että homolla on ehdoton nollatoleranssi naisiin.

        Ei muuten ole. Täyshomokin voi pystyä harrastamaan seksiä naisen kanssa. Esim silmät kiinni ja kuvittelee olevansa miehen kanssa, lyhyt akti, ei esileikkejä, ei rintojen koskettelua, jne. Mekaanista nautintoa, ei aitoa halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Täyshomokin voi pystyä harrastamaan seksiä naisen kanssa. Esim silmät kiinni ja kuvittelee olevansa miehen kanssa, lyhyt akti, ei esileikkejä, ei rintojen koskettelua, jne. Mekaanista nautintoa, ei aitoa halua.

        Mutta kukaan tervejärkinen ei sellaista tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kukaan tervejärkinen ei sellaista tee.

        Aina voi kokeilla, ei se kerta heteroa tee, kun ei homoakaan tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kukaan tervejärkinen ei sellaista tee.

        Kyllä tiukkaan uskonnolliseen yhteisöön kuuluva voi ajautua ns heterosuhteeseen ja toimia seksin suhteen noin. Joskus yhteisöön kuuluminen ajaa kaiken muun edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiukkaan uskonnolliseen yhteisöön kuuluva voi ajautua ns heterosuhteeseen ja toimia seksin suhteen noin. Joskus yhteisöön kuuluminen ajaa kaiken muun edelle.

        Sellainen ei tule hyvään päättymään. Paha saa aina palkkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ei tule hyvään päättymään. Paha saa aina palkkansa.

        Aivan varmasti ajaa ongelmiin suhteessa. Eikö ne eheyttämisohjelmat joita jotkut uskovaiset harjoittavat tähtää heterosuhteeseen tai selibaattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti ajaa ongelmiin suhteessa. Eikö ne eheyttämisohjelmat joita jotkut uskovaiset harjoittavat tähtää heterosuhteeseen tai selibaattiin.

        Ne tähtää nimenomaan heterosuhteeseen. Joten se on pahinta mahdollista väkivaltaa mitä voi ihmiselle yrittää tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tähtää nimenomaan heterosuhteeseen. Joten se on pahinta mahdollista väkivaltaa mitä voi ihmiselle yrittää tehdä.

        Pakotettu heteruus tuo väistämättä tuskaa ainakin sille kumppanille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakotettu heteruus tuo väistämättä tuskaa ainakin sille kumppanille...

        Ja molemmille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi kokeilla, ei se kerta heteroa tee, kun ei homoakaan tee

        Mutta sellaiset pellet eivät ole mitään oikeita homoja jotka sellaiseen alentuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän mies voi olla silloin homo jos se kykenee harrastamaan seksiä naisen kanssa. Toki bisse se voi olla. Mutta homon ja bissen ero onkin siinä että homolla on ehdoton nollatoleranssi naisiin.

        Kyllä noi rajat on virtaavaan veteen piiretty viiva.


    • Anonyymi

      Aloittaja on ansainnut totuuden. Eihän se helppoa ole myöntää että tämä suhde on valetta. Itsekin jäin naissuhteiden jälkeen kuin nalle kalliolle kun tajusin asioiden todellisen luonteen. Pahimmillaan voi loppuelämä mennä yksin.

    • Anonyymi

      Siinä on vain se sukupuoli ero. Miehet ovat vain tyytyväisiä ja kiinnostuneita, kun naiset kuhertelevat keskenään. Mutta naiset ovat mustasukkaisia jopa niille miehen mieskavereille, vaikka heillä ei olisikaan mitä seksuaalista keskenään.

      • Anonyymi

        Miksi nainen olisi mustasukkainen miehen mieskavereista jos tämä (mies) on hetero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nainen olisi mustasukkainen miehen mieskavereista jos tämä (mies) on hetero?

        Siltä se välillä vaikuttaa, kun esim. lukee näitä kirjoituksia. Etsitään kissojen ja koirien kanssa merkkiä homoudesta, epäillään ja kyräillään seläntakana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nainen olisi mustasukkainen miehen mieskavereista jos tämä (mies) on hetero?

        En todellakaan ole mustasukkainen. Minusta muutenkin miehellä pitää olla oma elämä.
        Näin hänet baarissa ensi kerran. Tuli juttusille koska olin juuri muuttanut naapuriin.Kysyin heti, oletko homo. Se puhetyyli kuulosti niin tutulta (ei pahalla homoja kohtaan)..Hän naurahti ja ei oikein ottanut mitään kantaa.
        Olen pääkaupunkiseudulta ja tuttavapiiriin kuuluu homoja, no probs.
        Nyt yhdessä tosiaan jo vuosia, tai, en tiedä voinko kutsua yhdessäoloksi tätä ns. suhdetta.
        Kummallakin omat asunnot, nyt ei enää edes nukuta yhdessä. Hän sanoo syyksi että jos esim. yöllä (ennen nukkui kanssani kuin tukki)herään vessaan tai saatika syön jotain niin tuolin siirtäminen herättää hänet. Olen niin väsynyt kysymään "miksi" kun en ikinä sitä vastausta saa. Seksiä ei ole ollut vuoteen. Olen itse kuitenkin se pyytävä osapuoli. Tekisin mitä tahansa seksissä, olen sen hänelle sanonutkin. Ei mainittavaa reaktiota. Hän vaikuttaa vain välinpitämättömältä. Tunnen itseni kaveriksi, minkä luona välillä piipahdetaan katsomassa telkkua. Siinä kaikki.
        Olen puhunut hänelle tilanteesta mutta hän vaikuttaa ihan tyytyväiseltä vaikka näkee etten voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole mustasukkainen. Minusta muutenkin miehellä pitää olla oma elämä.
        Näin hänet baarissa ensi kerran. Tuli juttusille koska olin juuri muuttanut naapuriin.Kysyin heti, oletko homo. Se puhetyyli kuulosti niin tutulta (ei pahalla homoja kohtaan)..Hän naurahti ja ei oikein ottanut mitään kantaa.
        Olen pääkaupunkiseudulta ja tuttavapiiriin kuuluu homoja, no probs.
        Nyt yhdessä tosiaan jo vuosia, tai, en tiedä voinko kutsua yhdessäoloksi tätä ns. suhdetta.
        Kummallakin omat asunnot, nyt ei enää edes nukuta yhdessä. Hän sanoo syyksi että jos esim. yöllä (ennen nukkui kanssani kuin tukki)herään vessaan tai saatika syön jotain niin tuolin siirtäminen herättää hänet. Olen niin väsynyt kysymään "miksi" kun en ikinä sitä vastausta saa. Seksiä ei ole ollut vuoteen. Olen itse kuitenkin se pyytävä osapuoli. Tekisin mitä tahansa seksissä, olen sen hänelle sanonutkin. Ei mainittavaa reaktiota. Hän vaikuttaa vain välinpitämättömältä. Tunnen itseni kaveriksi, minkä luona välillä piipahdetaan katsomassa telkkua. Siinä kaikki.
        Olen puhunut hänelle tilanteesta mutta hän vaikuttaa ihan tyytyväiseltä vaikka näkee etten voi hyvin.

        Kyllä tuossa tapauksessa teillä täytyy näkyä joku erityinen kanavapaketti, jos sun luoksesi viitsii tulla katsomaan edes telkkua.

        Jos miehellä kerran pitää olla oma elämä, niin mitä valitat siitä, että hänellä on sellainen elämä, joka ei keskitykään sun palvomiseesi. Tai nukkumiseen vieressäsi kuin tukki.

        Ei muuta kuin maanantaina eropaperit vetämään. Ei tuosta vaan enää tule mitään.

        -bear-


    • Anonyymi

      Kyse oli nimenomaan siitä, että mielestäni toisen osapuolen tulisi olla reilu toista kohtaan ja kertoa että on homo. Kyse ei ole siis mistään palvonnasta, en tarvitse mitään sellaista. Kyse on rakkaudesta, jota häntä kohtaan tunnen. Siinä se. -Alkuperäinen-

      • Anonyymi

        Olisi tietysti reilua ja moraalisesti oikein sanoa sinulle, että on homo, jos siitä on kyse. Jotkut ihmiset ei saa sanottua sitä kenellekkään. Käyttääkö sua vanhempiaan tai muita päin alibinaan heterona olosta, jos on siis kaapissa.

        Oisko aika tutustua uusiin ihmisiin ja antaa tilaa itsellesi ihastua...Voisit kohdata paremmin tarpeisiisi vastaavan ihmisen..


      • Anonyymi

        Kyse on läheisriippuvaisuudesta, koska SINULLA ei selkeästi ole elämässäsi muita ihmisiä kuin tämä yksi mies.

        Eikä selvästi ole kohta sitäkään. Yrittäisit vaikka heteroprideä, niin varmasti saisit oikean miehen.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole mitään homoja vastaan. Tämän tein jo aiemmin selväksi mielestäni.

    • Anonyymi

      Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin biseksualismi? Nimittäin vaikuttaa pahasti että et.

    • Anonyymi

      Katson että tuo on sairaus kuten se luokiteltiinkin joskus 90 luvulla vai 2000 luvulla sairausluokituksissa.
      Sitten luokitus poistettiin, mutta ei se muuttanut sairautta.
      Ihmisiä sairastuu erilaisiin sairauksiin elämänsä aikana.

      • Anonyymi

        Ei pelkästään sairaus, vaan homous on myös rikos. Hävetkää itseänne, persepanijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkästään sairaus, vaan homous on myös rikos. Hävetkää itseänne, persepanijat.

        Suvaitsemattomuus ajaa ihmisiä kaappiin ja kaikenmaailman eheyttämisleireille. Seurauksena pakotettua heteroutta ja sen seurauksena moniin henkilöihin kohdistuvia kerranaisseurauksia.... Salliva ja ymmärtävä ilmapiiri olisi varmaan tässäkin parasta. Silloin samoin tuntevat toteuttaisivat itseään keskenään ja ei olisi ympäristön painetta olla väkisin hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsemattomuus ajaa ihmisiä kaappiin ja kaikenmaailman eheyttämisleireille. Seurauksena pakotettua heteroutta ja sen seurauksena moniin henkilöihin kohdistuvia kerranaisseurauksia.... Salliva ja ymmärtävä ilmapiiri olisi varmaan tässäkin parasta. Silloin samoin tuntevat toteuttaisivat itseään keskenään ja ei olisi ympäristön painetta olla väkisin hetero.

        Sinä taidat olla väkisin homo, kun se on niin muodikasta.

        Heteropride


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat olla väkisin homo, kun se on niin muodikasta.

        Heteropride

        Sinulla heteroprovo onneksi ei ole parisuhteista kenenkään kanssa mitään pelkoa ;D


      • Anonyymi

        Niin tässä tapauksessa kyseessähän on luulotauti, että näkee ja etsimällä etsii miehistä vain homopiirteitä, myös heteromiehistä.


    • Anonyymi

      Homous ei ole rikos eikä sairaus. Uskokaa jo!

    • saldo 16

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe