Onko yhtään yleistynyt, että tytöt antaa kainalokarvojen kasvaa? Kuulin jonkun pojan sanovan, että se haluis tyttöystävän jolla intiimialue on karvaton mutta kainaloissa sais olla hieman karvoja. En sit tiiä miks just noin päin pitäis olla kun luulis että intiimialueella vois olla karvaa ja kainalot sileinä? No mun mielestä tyttö voi näyttää ihan hyvältä jos on pikkasen tai jonkin verran kainalokarvoja, mut joku kunnon puska ei enää ole kiva. Ei edes pojilla. Nuorempana menin ilosesti uimahalliinkin kainalokarvoilla mut sit aloin ajella niitä pois.
Tyttöjen kainalokarvat
16
298
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt vois kokeilla kasvattaa karvat kainaloihin, kun ei pääse uimahalliin kuukauteen.
- Anonyymi
Karvat on ihan luonnollisia. Mitä niitä ajelemaan.
Matu-äijät vois tosin olla vähemmän apinoita. - Anonyymi
Ulkomailla on nykyään jo kohtuullisen yleistä. Ainakin ite oon kesäsäällä nähnyt esim. joitain ranskalaisia parikymppisiä naisia, joilla on kainalokarvat. Suomalaisia samoin.
Kelsey Lu McJunkins on yksi muusikko/malli, jolla on kainalokarvat. Kaunis nainen mutta aika heikosti kai tunnettu Suomessa?
Netistä voi hakea kuvia hakusanoilla "armpit hair teen" ja kuvia löytyy paljon! - Anonyymi
Ei ole yleistynyt mut ehkä nyt karanteenin aikana jotkut kokeilee tätäkin kotioloissa?
- Anonyymi
Katoin aikoinaan jonkin italiaisen elokuvan, missä mies tykkäsi tirkistellä. Nimi oli ehkä "Tirkistelijä". Niin siinä oli kaunis vaaleahiuksinen nainen, jolla oli kainalokarvat. Näytti kyllä tosi hyvältä! :)))) Tuliskohan joskus muotiin Suomessakin? Saas nähdä.
- Anonyymi
Eiks ne sit kutita, jos antaa kasvaa?
naiset - sheivatkaa
- Anonyymi
ai kato sinne meni mun motivaatio sheivamiseen
- Anonyymi
Anna Eriksonilla oli kainalokarvat siinä M -nimisessä elokuvassa. Hyvältä näytti!
Mulla ja ainakin kahdella parikymppisellä kaverittarella on karvaiset luomukainalot. Pojat ei pane ollenkaan pahakseen.
- Anonyymi
Täälläkin löytyy kainalokarvat eikä näytä kiihottumista haittaavan, taitaa jopa tykätä.
- Anonyymi
heh oon varmaan aikas harvinainen, mutta tykkäisin just tuosta että ois kainalokarvat ja kuiteskin pimpsan alue karvattomana... mistähä löytyis sellanen tyttöystävä? :))
- Anonyymi
Just muutaman päivän oon antanut olla ajamatta. Kutittaa mutta yritän kestää. Ihan kokeilumielessä "kasvatan" karvat. Saa nähdä uskallanko rannalle karvakainaloilla.
- Anonyymi
Guuglasin ja kattelin noita Kelsey Lu McJunkinsin kuvia netistä. Niin ihme kyllä näytti jotenkin tosi kiihottavalta, kun sillä on kainaloissa karvat. Jotenkin yllättävää.
- Anonyymi
Tyttöjen kainalokarvat on olleet jo jonkin aikaa hieman muodissa esim. Aasiassa ja Länsi-Euroopassa, mut en oo nähny ainakaan vuoteen yhtään kainalokarvatyttöä Suomessa. Onhan niissä jotain kiihottavaa esim. jos on kaunis 17-vuotias tyttö :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194