Tyttöjen kainalokarvat

Anonyymi

Onko yhtään yleistynyt, että tytöt antaa kainalokarvojen kasvaa? Kuulin jonkun pojan sanovan, että se haluis tyttöystävän jolla intiimialue on karvaton mutta kainaloissa sais olla hieman karvoja. En sit tiiä miks just noin päin pitäis olla kun luulis että intiimialueella vois olla karvaa ja kainalot sileinä? No mun mielestä tyttö voi näyttää ihan hyvältä jos on pikkasen tai jonkin verran kainalokarvoja, mut joku kunnon puska ei enää ole kiva. Ei edes pojilla. Nuorempana menin ilosesti uimahalliinkin kainalokarvoilla mut sit aloin ajella niitä pois.

16

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt vois kokeilla kasvattaa karvat kainaloihin, kun ei pääse uimahalliin kuukauteen.

    • Anonyymi

      Karvat on ihan luonnollisia. Mitä niitä ajelemaan.
      Matu-äijät vois tosin olla vähemmän apinoita.

    • Anonyymi

      Ulkomailla on nykyään jo kohtuullisen yleistä. Ainakin ite oon kesäsäällä nähnyt esim. joitain ranskalaisia parikymppisiä naisia, joilla on kainalokarvat. Suomalaisia samoin.

      Kelsey Lu McJunkins on yksi muusikko/malli, jolla on kainalokarvat. Kaunis nainen mutta aika heikosti kai tunnettu Suomessa?

      Netistä voi hakea kuvia hakusanoilla "armpit hair teen" ja kuvia löytyy paljon!

    • Anonyymi

      Ei ole yleistynyt mut ehkä nyt karanteenin aikana jotkut kokeilee tätäkin kotioloissa?

    • Anonyymi

      Katoin aikoinaan jonkin italiaisen elokuvan, missä mies tykkäsi tirkistellä. Nimi oli ehkä "Tirkistelijä". Niin siinä oli kaunis vaaleahiuksinen nainen, jolla oli kainalokarvat. Näytti kyllä tosi hyvältä! :)))) Tuliskohan joskus muotiin Suomessakin? Saas nähdä.

    • Anonyymi

      Eiks ne sit kutita, jos antaa kasvaa?

    • naiset - sheivatkaa

      • Anonyymi

        ai kato sinne meni mun motivaatio sheivamiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai kato sinne meni mun motivaatio sheivamiseen

        not good for you


    • Anonyymi

      Anna Eriksonilla oli kainalokarvat siinä M -nimisessä elokuvassa. Hyvältä näytti!

    • Mulla ja ainakin kahdella parikymppisellä kaverittarella on karvaiset luomukainalot. Pojat ei pane ollenkaan pahakseen.

      • Anonyymi

        Täälläkin löytyy kainalokarvat eikä näytä kiihottumista haittaavan, taitaa jopa tykätä.


    • Anonyymi

      heh oon varmaan aikas harvinainen, mutta tykkäisin just tuosta että ois kainalokarvat ja kuiteskin pimpsan alue karvattomana... mistähä löytyis sellanen tyttöystävä? :))

    • Anonyymi

      Just muutaman päivän oon antanut olla ajamatta. Kutittaa mutta yritän kestää. Ihan kokeilumielessä "kasvatan" karvat. Saa nähdä uskallanko rannalle karvakainaloilla.

    • Anonyymi

      Guuglasin ja kattelin noita Kelsey Lu McJunkinsin kuvia netistä. Niin ihme kyllä näytti jotenkin tosi kiihottavalta, kun sillä on kainaloissa karvat. Jotenkin yllättävää.

    • Anonyymi

      Tyttöjen kainalokarvat on olleet jo jonkin aikaa hieman muodissa esim. Aasiassa ja Länsi-Euroopassa, mut en oo nähny ainakaan vuoteen yhtään kainalokarvatyttöä Suomessa. Onhan niissä jotain kiihottavaa esim. jos on kaunis 17-vuotias tyttö :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe