Olis kiva kun sä nainen joskus

Ottasit mut syliin ja laulaisit tuutulauluja ja pusuttelisit mun tukkaa. Pitäisit mua vähä niinku omana poikanasi.
18<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Pian me nähdään, ihana. Olisin muuten halunnut tänään viestitellä sulle mutta en voinut mitään laittaa kun lupasin... onpa miuuten vaikeeta olla erossa.

Äänestä
  • Sitä vielä, että jos pystyt S, niin soittaisitko huomenna?

Äänestä

Too perv.

Äänestä
  • Joo, kato sä voit mennä nukkumaan.

Äänestä

Äitiä siis ikävä?

Äänestä
  • Olisitko äiti minulle?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olisitko äiti minulle?

Aloitko hakee miesten huomioo kun äiskältä jääny saamatta..😊

Äänestä

Mitä ihmettä täällä tapahtuu

Äänestä
  • Onko sulla kaikki hyvin? Onko epätodellinen olo?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kaikki hyvin? Onko epätodellinen olo?

Miksi olet niin perverssi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet niin perverssi

:D voi kyynel... kukkahattutäti eksyi väärään ketjuun. Menehän nyt kuuraamaan itseäsi putipuhtaaksi vaikka juuriharjalla ja valele lopuksi itseäsi pyhällä vedellä. Kyllä se siitä. ♡

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

:D voi kyynel... kukkahattutäti eksyi väärään ketjuun. Menehän nyt kuuraamaan itseäsi putipuhtaaksi vaikka juuriharjalla ja valele lopuksi itseäsi pyhällä vedellä. Kyllä se siitä. ♡

Täällä toinen kukkahattutäti ihmettelee. Hauskoilla jutuillakin on raja. Ja sä ylität sen noilla lapsijutuilla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä toinen kukkahattutäti ihmettelee. Hauskoilla jutuillakin on raja. Ja sä ylität sen noilla lapsijutuilla.

Ylitän? Olette vissin ihan pihalla mitä nautintoihin ja roolileikkeihin tulee. Kuka sinä olet muiden perusoikeuksia rajoittamaan? Joku palstan siveyspoliisiko? Jos kaksi aikuista haluaa leikkiä ja näin myös tekevät ja erossa ollessa tulee ikävää ja kirjoittavat toisilleen "tunnisteilla" täällä, niin senkus paheksut, mutta pidä se sitten edes omana tietonasi. Ei ole pakko kommentoida joka ketjuun.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ylitän? Olette vissin ihan pihalla mitä nautintoihin ja roolileikkeihin tulee. Kuka sinä olet muiden perusoikeuksia rajoittamaan? Joku palstan siveyspoliisiko? Jos kaksi aikuista haluaa leikkiä ja näin myös tekevät ja erossa ollessa tulee ikävää ja kirjoittavat toisilleen "tunnisteilla" täällä, niin senkus paheksut, mutta pidä se sitten edes omana tietonasi. Ei ole pakko kommentoida joka ketjuun.

Ja ylipäänsä, mitä paheksuttavaa tuossa oli, että toinen kaipaa läheisyyttä ja että silitetään pusutellaan tukkaa ja lauletaan? Ihme porua tyhjästä. Ei kaikki ole likaista.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ylipäänsä, mitä paheksuttavaa tuossa oli, että toinen kaipaa läheisyyttä ja että silitetään pusutellaan tukkaa ja lauletaan? Ihme porua tyhjästä. Ei kaikki ole likaista.

Tätä minäkin mietin, että mikä tuossa aloituksessa oli niin paha? Täällä on välillä paljon rivompiakin ketjuja.

Äänestä

Onks sun äiti kuollu?

Äänestä

Ei kiitti, äitihahmojen etsijöille.

Äänestä

Olet ollut tuhma poika ja saat piiskaa pepulle ;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Ottasit mut syliin ja laulaisit tuutulauluja ja pusuttelisit mun tukkaa. Pitäisit mua vähä niinku omana poikanasi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu