Naapuri huusi parvekkeeltaan " Sammuta nyt ne valot SAATANA! "

Anonyymi

Kun mulla oli kodissani valot päällä ja ei verhoja ikkunassa. Mielestäni naapurilla ei ole mitään oikeutta päättää millon pidän kodissani valoja päällä. Tämä myös pitää seinän takana päivittäin outoa " ääää " ääntä, karjahtelee, kiroilee välillä huutaen hiljaisuusaikaan kun pelaa mieslapsipelejä, huutonauraa, huutoaivastelee, kerran alkoi huutamaan täyttä kurkkua kun imuroin päivällä, häntä myös ilmeisesti jurppii kun vietän suurimman osan päivästä kotona ja kun pöytäni on ikkunan edessä ja oon usein siinä koneella mutta niin on näköjään hänkin usein kotona kun on aikaa kytätä minua, minä en kyttää ketään, on mielestäni häiriintynyttä jos naapuri ei pysty menemään omalle parvekkeelleen koska mulla on kodissani valot päällä ja ei oo verhot ikkunassa, eikä mielestäni ihmisen tarvii kotoaan lähtee pakoon jos ei oo menoja mihinkään... Naapuri on ilmeisesti keksinyt että tässä kerrostalossa on huono äänieristys ja vetänyt herneen nokkaan tekemisistäni ja on mielenvikainen kiusaaja.

Mitä ääniä minun kotoani lähtee sitten päivittäin niin käyn muutaman kerran päivässä vessassa, lasken muutaman kerran hanasta vettä, otan 30min suihkun, katson satunnaisesti YouTube videoita ja 1-3 tv ohjelmaa normaalin puheen voimakkuudella ja mikään näistä ei koskaan tapahdu hiljaisuusaikana klo 22-7 joten tälleen otan huomioon naapurit ja elän sääntöjen mukaan. En elä mielestäni mitenkään kohtuuttomasti. Oon vissiin myös allergisoitunut jollekin ja siks aivastelen usein ja naapuri matkii sitä mutta hänen aivastelunsa on sellaista korostettua, huutoaivastaa niin kovasti että varmasti kuuluu naapuriin. Tuntuu että häntä häiritsee kaikki mitä teen, jopa se wc-pöntön veto.

Tekisi mieli käydä kysymässä että oisko sitten hyvä jos tähän muuttaisi bilettäjä tai sellainen joka menee yöllä suihkuun, että ei luulis olevan kohtuutonta sallia jos päiväsaikaan käyn 30min suihkussa kun se rentouttaa mua vaikka outo tapa onkin tai kun katson 1-3 tv ohjelmaa normaalin puheen voimakkuudella ( täällä kuuluu muukin puhe seinistä läpi ) tai kun kuuntelen musiikkia pelkästään läppäriltä 2 kertaa kuussa normaalin puheen voimakkuudella. Kuulokkeet aiheuttaa mulle tinnitystä ja säännöissä niitä ei veloiteta käyttämään.

Mitä mieltä olette, pitäiskö mun pelätä naapuria? Hän on mies ja kohdistaa tälläistä häiriintynyttä käytöstä naiseen eli minuun.

11

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä palstan aktivointia seuraavaksi ?

    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että satuja kirjoittelet.

    • Anonyymi

      Mulla kans naapuri häiritsee pirusti, kuuluu tosi lujaa sen puhe ja telkun kuuntelu, kun istun siinä seinän vieressä.

      En missään tapauksessa kyttää ja seuraa naapuria mutta mun tuoli on siinä seinän vieressä normaalisti. Korva ei missään tapauksessa ole seinässä kiinni koska monesti korvan ja seinän väliin sopii käsi, kun nojaan.

      Tollaset naapurit sais irtisanoa, että sais rauhassa olla omassa asunnossa.

      • Anonyymi

        Kyllä TV:tä ja musiikkia saa kuunnella myös kerrostalossa, kunhan kuuntelee normaalin puheen voimakkuudella ja jos se siitä huolimatta kuuluu naapuriin niin vika on silloin äänieristyksessä. Ei normaalia elämää tarvitse lopettaa huonon äänieristyksen takia, normaalin elämän lopettaminen aiheuttaa ahdistusta ja kyllähän sitä tippuu raiteilta nykymenosta jos ei saa katsoa tv tai kuunnella musaa, nuorisolle on etenkin tärkeää tietää mitkä on tän hetken hittibiisit ja oman kuuntelumukavuuden saa kohtuudella valita, jos kuulokkeilla kuuntelu ei sovi itselle niin ei ketään voida pakottaa missään asumismuodossa ei kerrostalossa, rivitalossa tai omakotitalossa kuuntelemaan TV:tä tai musiikkia kuulokkeilla.

        Kohtuudella tarkoitan tosiaan sitä että normaalin puheen voimakkuudella kuuntelee, eikä oo mitään subbareita jyskyttämässä, eikä kuuntele koko päivää vaan esimerkiksi muutaman tunnin.

        On kerrostaloja joissa naapurin kusen lorotus myös kuuluu niin on päivänselvä asia että yritti elää miten sivistyneesti tahansa ja tosiaan silleen että normaalin puheen voimakkuudella kuuntelet TV:tä ja musiikkia niin on oletettavaa että sekin kuuluu naapuriin.

        Eikä kivikaudelle tarvitse myöskään palata että lopettaa TV:n katsomista tai musiikin kuuntelua jos ei kuulokkeita käytä.

        Kun ollaan rentoja niin meidän on yleensä parempi olla, ajatellaan silleen että " ahaa, naapuri kuuntelee nyt musiikkia, no eipä siinä mitään ja se on ihan ok että ihmisillä erilaisia musiikkimakuja " ollaan kohtuullisia, ymmärtäväisiä ja sopu sijaa antaa kerrostalossa ja voit itsekin kuunnella TV tai musiikkia ilman kuulokkeita. Mutta se että aletaan kiusaamaan, käyttäydytään uhkaavasti kun joku ei suostu tanssimaan oman pillin mukaan niin ei oo mistään kotoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä TV:tä ja musiikkia saa kuunnella myös kerrostalossa, kunhan kuuntelee normaalin puheen voimakkuudella ja jos se siitä huolimatta kuuluu naapuriin niin vika on silloin äänieristyksessä. Ei normaalia elämää tarvitse lopettaa huonon äänieristyksen takia, normaalin elämän lopettaminen aiheuttaa ahdistusta ja kyllähän sitä tippuu raiteilta nykymenosta jos ei saa katsoa tv tai kuunnella musaa, nuorisolle on etenkin tärkeää tietää mitkä on tän hetken hittibiisit ja oman kuuntelumukavuuden saa kohtuudella valita, jos kuulokkeilla kuuntelu ei sovi itselle niin ei ketään voida pakottaa missään asumismuodossa ei kerrostalossa, rivitalossa tai omakotitalossa kuuntelemaan TV:tä tai musiikkia kuulokkeilla.

        Kohtuudella tarkoitan tosiaan sitä että normaalin puheen voimakkuudella kuuntelee, eikä oo mitään subbareita jyskyttämässä, eikä kuuntele koko päivää vaan esimerkiksi muutaman tunnin.

        On kerrostaloja joissa naapurin kusen lorotus myös kuuluu niin on päivänselvä asia että yritti elää miten sivistyneesti tahansa ja tosiaan silleen että normaalin puheen voimakkuudella kuuntelet TV:tä ja musiikkia niin on oletettavaa että sekin kuuluu naapuriin.

        Eikä kivikaudelle tarvitse myöskään palata että lopettaa TV:n katsomista tai musiikin kuuntelua jos ei kuulokkeita käytä.

        Kun ollaan rentoja niin meidän on yleensä parempi olla, ajatellaan silleen että " ahaa, naapuri kuuntelee nyt musiikkia, no eipä siinä mitään ja se on ihan ok että ihmisillä erilaisia musiikkimakuja " ollaan kohtuullisia, ymmärtäväisiä ja sopu sijaa antaa kerrostalossa ja voit itsekin kuunnella TV tai musiikkia ilman kuulokkeita. Mutta se että aletaan kiusaamaan, käyttäydytään uhkaavasti kun joku ei suostu tanssimaan oman pillin mukaan niin ei oo mistään kotoisin.

        Ja rauhaakin saa molemmat osapuolet, kun ei se naapuri koko ajan sitä musiikkia kuuntele tai TV:tä katso! Joten näin kaikki voittaa ja tosiaan sopu sijaa antaa.

        Kerrostalossa on opittava ymmärtämään että on paljon seinänaapureita joten aina kuuluu jostain asunnosta jotain on se sitten pyykkikone tai musiikki.

        Eikä elämästä pidä kieltää nautintoja.


    • Anonyymi

      Ohje on muuttaa ÄKKIÄ pois kerrostaloista!
      Maaseudulla on tilaa hengittää ja voi vaikka makkaran paisto valkeat tehdä kotipihan leppoisaan paikaan. Kyllä maalla on mukavaa!!! Ikinä en muuta pois kuin vasta 6 jalkaa alemmas.

      • Anonyymi

        Ehkä oli huono päivä. Kyllä minuakin harmittaa, kun naapurissa on LED-valot yöllä päällä. Häiritsee nukkumista. Pahin lähti onneksi pois. Nyt kun sinä tiedät tuon, voit ehkä vähän verhoa laittaa, jos kovin myöhään valvot.


    • Anonyymi

      Valot päällä keskellä päivää on aika selkeä merkki siitä, että asukkaalla on hirttänyt ryyppy päälle.

      Ehkä naapurisi on veronmaksaja, jota sapettaa tällaisen touhun rahoittaminen.

      • Anonyymi

        En ryyppää ja pimeän aikaan poltan valoja niin kuin kuka tahansa normaali ihminen.


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika. Kaikilla ei tosiaan ole
      muuta elämää. Meillä kyttäys on varmistettu koiran avulla. Aina kun esim. Istuu parvekkeella, lukee lehteä ja käntää sivua, alkaa helvetillinen koiran varoitusmurina ja haukku. Sitten kuuluukin jo kommentti ihmiseltä: no mitä se taas siellä rapistelee, koirakin hermostuu, eikö silläkään ole muuta tekemistä.

    • Anonyymi

      Pitää pelätä. Luonnehäiriöisellä ei ole samoja pidäkkeitä sisään rakennettuna kuin ns. normaalella, vaan he toimivat eri impulssien ja normien mukaan kuin suurin osa ihmisistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe