Suomen edullisin katsastus.

Milloin tämä uusi katsastus paikka on tullut Lieksaan ?
Onpa halpa 19E, minkälaiset jonot ?
En tiennytkään että rengasliikkeet saavat katsastaa-autoja.

35

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakokaasutestit ja OBD ei sisälly tuohon 19 euroon. Todellinen hinta on päälle
      40 euroa.

    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan käydä kysymässä jono tilannetta. Mutta varo ettei sinua ajeta ulos ko."liikkeestä". Toivottavasti et myöskään ole kovin herkkänahkainen sillä sinulle saatetaan myös v***uilla.
      Ps. Eihän siellä ole edes jarrujen testaus laitetta

    • Anonyymi

      Ei tuohon hintaan voi sisältyä pakokaasu ja OBD testejä. Todellinen hinta testien kanssa lienee päälle 40 euroa.

      • No voihan ja minä jo haaveilin viedä tiisselin halpaan katsastukseen!
        Kyllähän tuolla hinnalla olisi jo pienet vinoilut kestänyt.


    • Anonyymi

      Ei siellä ole ihan vaan pientä vinoilua, vaan ihan suoraa V***UILUA jos et satu lentää pihalle ja kuulla samalla että "Minä en sinun pikkurahojasi kaipaa"

    • Anonyymi

      Johan se minulle selvisi mistä liikkeestä puhe. Pyörän pultit laitetaan tiukkaan jottei vaan kotona ruvettasi aukomaan, eikä tiellä pyörä putoo irti.

      "ei Heikuran pennut pultteja vie"

    • Anonyymi

      Viimekesänä vaihtoivat peräkärryyni uudet renkaat, yhteensä 8-pulttia, 5-pulttia niistä oli löysällä ja jopa kolme edes jotenkin kiinni.

      • Anonyymi

        Ompa huonoa tuuria? Mutta päässäsi taitaa olla myös jkunen ruuvi löysällä.


    • Anonyymi

      Onko kaksi toyota huoltoa samalla kadulla?

      • Anonyymi

        Tojon merkkihuoltoa ei ole ollut vuosiin Lieksassa.


      • Anonyymi

        Valitettavasti ei ainuttakaan varteenotettavaa tojo huoltoa enää tässä kylässä.


    • Anonyymi

      Tuo hinta on pelkkä käyttö. Eli suomeksi: maksat tasantarkkaan katsastusaseman maksun, sinun auton käyttävät katsastuksessa 19eurolla. Siitäpä jokainen sitten miettii että kannattaako.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä teille Lieksan ja lähialueen katsastuspaikat ja hinnat.
        https://katsastushinnat.fi/lieksa/

        Minä sanon tähän asiaan vain.. Tissiliivit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä teille Lieksan ja lähialueen katsastuspaikat ja hinnat.
        https://katsastushinnat.fi/lieksa/

        Minä olen käyttänyt jo vuosia autoni Joensuussa Kovalaisella katsastuksessa, siellä homma hoituu asiallisesti ilman vittuilua ja nipotusta, eikä ole hinnan kirossakaan! Sitäpaisti nyt on automaattivaihteinen auto jota en uskaltaisikkaan Lieksassa katsastuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt jo vuosia autoni Joensuussa Kovalaisella katsastuksessa, siellä homma hoituu asiallisesti ilman vittuilua ja nipotusta, eikä ole hinnan kirossakaan! Sitäpaisti nyt on automaattivaihteinen auto jota en uskaltaisikkaan Lieksassa katsastuttaa.

        Meidän perheellä 2x automaattiauto, käytetään Lieksan katsastusasemalla. Ei mene jakeluun miksi ei Lieksan katsastus kelpaa. Olemme ajaneet reilun parikymmentä vuotta automaattiautoilla " vanhoilla käytetyillä" ja katsastettu joka kerta Lieksassa, joskus tullut pientä uusimista jostakin viasta mutta toimeen on tultu katsastusmiesten kanssa. Ei automaattiauton katsastus ole sen vaikeampi kuin manuaali autonkin, toisin kuin kiinteän-nelivedon ( jarrujen mittaus). Kun auto on kunnossa menee se Lieksan katsastuksesta läpi vai mitä, vittuilua en ole kertaakaan saanut läksiessä vaan sanottu tervetuloa vuoden päästä uudelleen. Eikä ole hajonnut katsastuksessa kertaakaan vaihteisto tai mikään muukaan, eli mistä kammo???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän perheellä 2x automaattiauto, käytetään Lieksan katsastusasemalla. Ei mene jakeluun miksi ei Lieksan katsastus kelpaa. Olemme ajaneet reilun parikymmentä vuotta automaattiautoilla " vanhoilla käytetyillä" ja katsastettu joka kerta Lieksassa, joskus tullut pientä uusimista jostakin viasta mutta toimeen on tultu katsastusmiesten kanssa. Ei automaattiauton katsastus ole sen vaikeampi kuin manuaali autonkin, toisin kuin kiinteän-nelivedon ( jarrujen mittaus). Kun auto on kunnossa menee se Lieksan katsastuksesta läpi vai mitä, vittuilua en ole kertaakaan saanut läksiessä vaan sanottu tervetuloa vuoden päästä uudelleen. Eikä ole hajonnut katsastuksessa kertaakaan vaihteisto tai mikään muukaan, eli mistä kammo???

        Onko sinun auton talvirenkaista jotka ovat uuden auton alla ruvettu lakemaan nastoja, ja takrenkaasta puuttui 8 nastaa kun laskettiin kotona, ja se aiheutti hylkäyksen? Eikö tuommoinen ala jo vituttaa, mutta eivät laske enää minu rengasnastoja Lieksassa, se on varmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun auton talvirenkaista jotka ovat uuden auton alla ruvettu lakemaan nastoja, ja takrenkaasta puuttui 8 nastaa kun laskettiin kotona, ja se aiheutti hylkäyksen? Eikö tuommoinen ala jo vituttaa, mutta eivät laske enää minu rengasnastoja Lieksassa, se on varmaa!

        Eihän uutta autoa tarvitse katsastaa. Miksi ihmeessä olet tehnyt niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun auton talvirenkaista jotka ovat uuden auton alla ruvettu lakemaan nastoja, ja takrenkaasta puuttui 8 nastaa kun laskettiin kotona, ja se aiheutti hylkäyksen? Eikö tuommoinen ala jo vituttaa, mutta eivät laske enää minu rengasnastoja Lieksassa, se on varmaa!

        Oletko renkaitten revittelijä, tiesitkö että uudet nastarenkaat pitää sisään ajaa noin 500km jotta nastat mukautuvat renkaisiin. Kysymykseesi onko nastoja laskettu, ei ole tarvinnut kun siellä on kaikki paikalla. On sen verran tullut autoilla-ajettua että revittely on jäänyt pois. mutta en ole liikenteen tukkona siitä nähen. Lisäksi eikös katsastus ole sen takia että ajettaisiin turvallisilla eikä epäkuntoisilla- autoilla, näin minä olen asian ymmärtänyt. Jos olet saanut asiatonta katsastuspalvelua valitukset ylempään portaaseen, näin minä tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän uutta autoa tarvitse katsastaa. Miksi ihmeessä olet tehnyt niin?

        Tarkoitin ensimmäistä katsastusta joka on uudella autolla, siinä laskivat nastoja kun ei muuten saanut Avensikseen hylkyä. Olisko ollut Toyota huono merkki kun piti saada hylky vaikka väkisin! Joensuussa olen käynyt vanhemmillakin talvirenkailla katsastuksessa Kovalaisella eikä koskaan ole ruvettu nastoja laskemaan. Enkä tarkoita että jos olisi tosi huonot renkaat ettei saisi hylätä, mutta muutaman nastan puuttuminen liki täysissä pintakuvioissa oli kyllä liikaa.
        Mitäpä tuosta, kyllä Joensuussa on kiva välillä käydä ostoksilla ja auton katsastuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ensimmäistä katsastusta joka on uudella autolla, siinä laskivat nastoja kun ei muuten saanut Avensikseen hylkyä. Olisko ollut Toyota huono merkki kun piti saada hylky vaikka väkisin! Joensuussa olen käynyt vanhemmillakin talvirenkailla katsastuksessa Kovalaisella eikä koskaan ole ruvettu nastoja laskemaan. Enkä tarkoita että jos olisi tosi huonot renkaat ettei saisi hylätä, mutta muutaman nastan puuttuminen liki täysissä pintakuvioissa oli kyllä liikaa.
        Mitäpä tuosta, kyllä Joensuussa on kiva välillä käydä ostoksilla ja auton katsastuksessa.

        Uusi auto ja uusi auto... tuolla ajatuksen juoksulla minun 22-vuotias Corolla on melkein uusi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi auto ja uusi auto... tuolla ajatuksen juoksulla minun 22-vuotias Corolla on melkein uusi :)

        Jaa, minulla se oli aika uusi, eli mitäs se oli ekakatsatuksessa kolmevuotta vanha ja mittarissa 25000km, miten sen nyt ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minulla se oli aika uusi, eli mitäs se oli ekakatsatuksessa kolmevuotta vanha ja mittarissa 25000km, miten sen nyt ottaa.

        Kolme vuotta VANHA auto ei ole enää UUSI :) olkoon mittarissa vaikka vaan 1000km, että siten sen nyt ottaa


    • Anonyymi

      Olipa harhaanjohtava mainos LL.

      • Anonyymi

        Mikä tuossa oli epäselvää, kerroppa?


    • Anonyymi

      Kaikki oli epäselvää ja harhaan johtavaa.

      • Anonyymi

        Selväänhän sanoin syyt miksi en vie Lieksan katsastusasemalle. Sulla ei luetun ymmärtäminen ole kohdallaan.


    • Anonyymi

      Ainoa selkeä makkaratarjoilu. Yhtenä päivänäkö tjotan öljynvaihto saatavana?

      • Anonyymi

        Eihän A-katsastuksellakaan olisi estettä pitää makkaratarjoilua.


    • Anonyymi

      Asiakkaita katsastukseen rupeaa löytymään, kun laittaa näytöt ilmaiseksi, kuten eräällä suunnalla Suomea.

    • Anonyymi

      Paras systeemi, jos uusintakäynnit hylkäyksen vuoksi olisivat ilmaisia. Kävisi ensin autoon katsastuspaikalta vikalistan, niin tulisi tehtyä katsastusmiehen mieleinen korjaus ennen ennen uusintanäyttöä, eikä lasku kasvaisi.

    • Anonyymi

      Onneksi tämän yhden "tietävän" taso autoilusta on luokkaa "bensa on tiiseliä" niin ketju saa rauhan ja ei sotkeudu poliittisiin kiihkoiluihin.

    • Anonyymi

      Onneksi tämän yhden "tietävän" taso autoilusta on luokkaa "bensa on tiiseliä" niin ketju saa rauhan ja ei sotkeudu poliittisiin kiihkoiluihin.

    • Anonyymi

      Onneksi tämän yhden "tietävän" taso autoilusta on luokkaa "bensa on tiiseliä" niin ketju saa rauhan ja ei sotkeudu poliittisiin kiihkoiluihin.

    • Anonyymi

      Onpas hieno homma kun tänään tuolla on se makkaratarjoilu, saivat raivattua pihaa, joutuivat kylläkin kutsumaan koneen avuksi jolla siirtelivät koko talven seisseitä romuautoja pois keskeltä pihaa, paljon kivempi kulkea mönninkatua kun ei ko. yrityksen piha näytä enää niin paljoa autopurkaamolta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe