Suomen edullisin katsastus.

Milloin tämä uusi katsastus paikka on tullut Lieksaan ?
Onpa halpa 19E, minkälaiset jonot ?
En tiennytkään että rengasliikkeet saavat katsastaa-autoja.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakokaasutestit ja OBD ei sisälly tuohon 19 euroon. Todellinen hinta on päälle
      40 euroa.

    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan käydä kysymässä jono tilannetta. Mutta varo ettei sinua ajeta ulos ko."liikkeestä". Toivottavasti et myöskään ole kovin herkkänahkainen sillä sinulle saatetaan myös v***uilla.
      Ps. Eihän siellä ole edes jarrujen testaus laitetta

    • Anonyymi

      Ei tuohon hintaan voi sisältyä pakokaasu ja OBD testejä. Todellinen hinta testien kanssa lienee päälle 40 euroa.

      • No voihan ja minä jo haaveilin viedä tiisselin halpaan katsastukseen!
        Kyllähän tuolla hinnalla olisi jo pienet vinoilut kestänyt.


    • Anonyymi

      Ei siellä ole ihan vaan pientä vinoilua, vaan ihan suoraa V***UILUA jos et satu lentää pihalle ja kuulla samalla että "Minä en sinun pikkurahojasi kaipaa"

    • Anonyymi

      Johan se minulle selvisi mistä liikkeestä puhe. Pyörän pultit laitetaan tiukkaan jottei vaan kotona ruvettasi aukomaan, eikä tiellä pyörä putoo irti.

      "ei Heikuran pennut pultteja vie"

    • Anonyymi

      Viimekesänä vaihtoivat peräkärryyni uudet renkaat, yhteensä 8-pulttia, 5-pulttia niistä oli löysällä ja jopa kolme edes jotenkin kiinni.

      • Anonyymi

        Ompa huonoa tuuria? Mutta päässäsi taitaa olla myös jkunen ruuvi löysällä.


    • Anonyymi

      Onko kaksi toyota huoltoa samalla kadulla?

      • Anonyymi

        Tojon merkkihuoltoa ei ole ollut vuosiin Lieksassa.


      • Anonyymi

        Valitettavasti ei ainuttakaan varteenotettavaa tojo huoltoa enää tässä kylässä.


    • Anonyymi

      Tuo hinta on pelkkä käyttö. Eli suomeksi: maksat tasantarkkaan katsastusaseman maksun, sinun auton käyttävät katsastuksessa 19eurolla. Siitäpä jokainen sitten miettii että kannattaako.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä teille Lieksan ja lähialueen katsastuspaikat ja hinnat.
        https://katsastushinnat.fi/lieksa/

        Minä sanon tähän asiaan vain.. Tissiliivit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä teille Lieksan ja lähialueen katsastuspaikat ja hinnat.
        https://katsastushinnat.fi/lieksa/

        Minä olen käyttänyt jo vuosia autoni Joensuussa Kovalaisella katsastuksessa, siellä homma hoituu asiallisesti ilman vittuilua ja nipotusta, eikä ole hinnan kirossakaan! Sitäpaisti nyt on automaattivaihteinen auto jota en uskaltaisikkaan Lieksassa katsastuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt jo vuosia autoni Joensuussa Kovalaisella katsastuksessa, siellä homma hoituu asiallisesti ilman vittuilua ja nipotusta, eikä ole hinnan kirossakaan! Sitäpaisti nyt on automaattivaihteinen auto jota en uskaltaisikkaan Lieksassa katsastuttaa.

        Meidän perheellä 2x automaattiauto, käytetään Lieksan katsastusasemalla. Ei mene jakeluun miksi ei Lieksan katsastus kelpaa. Olemme ajaneet reilun parikymmentä vuotta automaattiautoilla " vanhoilla käytetyillä" ja katsastettu joka kerta Lieksassa, joskus tullut pientä uusimista jostakin viasta mutta toimeen on tultu katsastusmiesten kanssa. Ei automaattiauton katsastus ole sen vaikeampi kuin manuaali autonkin, toisin kuin kiinteän-nelivedon ( jarrujen mittaus). Kun auto on kunnossa menee se Lieksan katsastuksesta läpi vai mitä, vittuilua en ole kertaakaan saanut läksiessä vaan sanottu tervetuloa vuoden päästä uudelleen. Eikä ole hajonnut katsastuksessa kertaakaan vaihteisto tai mikään muukaan, eli mistä kammo???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän perheellä 2x automaattiauto, käytetään Lieksan katsastusasemalla. Ei mene jakeluun miksi ei Lieksan katsastus kelpaa. Olemme ajaneet reilun parikymmentä vuotta automaattiautoilla " vanhoilla käytetyillä" ja katsastettu joka kerta Lieksassa, joskus tullut pientä uusimista jostakin viasta mutta toimeen on tultu katsastusmiesten kanssa. Ei automaattiauton katsastus ole sen vaikeampi kuin manuaali autonkin, toisin kuin kiinteän-nelivedon ( jarrujen mittaus). Kun auto on kunnossa menee se Lieksan katsastuksesta läpi vai mitä, vittuilua en ole kertaakaan saanut läksiessä vaan sanottu tervetuloa vuoden päästä uudelleen. Eikä ole hajonnut katsastuksessa kertaakaan vaihteisto tai mikään muukaan, eli mistä kammo???

        Onko sinun auton talvirenkaista jotka ovat uuden auton alla ruvettu lakemaan nastoja, ja takrenkaasta puuttui 8 nastaa kun laskettiin kotona, ja se aiheutti hylkäyksen? Eikö tuommoinen ala jo vituttaa, mutta eivät laske enää minu rengasnastoja Lieksassa, se on varmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun auton talvirenkaista jotka ovat uuden auton alla ruvettu lakemaan nastoja, ja takrenkaasta puuttui 8 nastaa kun laskettiin kotona, ja se aiheutti hylkäyksen? Eikö tuommoinen ala jo vituttaa, mutta eivät laske enää minu rengasnastoja Lieksassa, se on varmaa!

        Eihän uutta autoa tarvitse katsastaa. Miksi ihmeessä olet tehnyt niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun auton talvirenkaista jotka ovat uuden auton alla ruvettu lakemaan nastoja, ja takrenkaasta puuttui 8 nastaa kun laskettiin kotona, ja se aiheutti hylkäyksen? Eikö tuommoinen ala jo vituttaa, mutta eivät laske enää minu rengasnastoja Lieksassa, se on varmaa!

        Oletko renkaitten revittelijä, tiesitkö että uudet nastarenkaat pitää sisään ajaa noin 500km jotta nastat mukautuvat renkaisiin. Kysymykseesi onko nastoja laskettu, ei ole tarvinnut kun siellä on kaikki paikalla. On sen verran tullut autoilla-ajettua että revittely on jäänyt pois. mutta en ole liikenteen tukkona siitä nähen. Lisäksi eikös katsastus ole sen takia että ajettaisiin turvallisilla eikä epäkuntoisilla- autoilla, näin minä olen asian ymmärtänyt. Jos olet saanut asiatonta katsastuspalvelua valitukset ylempään portaaseen, näin minä tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän uutta autoa tarvitse katsastaa. Miksi ihmeessä olet tehnyt niin?

        Tarkoitin ensimmäistä katsastusta joka on uudella autolla, siinä laskivat nastoja kun ei muuten saanut Avensikseen hylkyä. Olisko ollut Toyota huono merkki kun piti saada hylky vaikka väkisin! Joensuussa olen käynyt vanhemmillakin talvirenkailla katsastuksessa Kovalaisella eikä koskaan ole ruvettu nastoja laskemaan. Enkä tarkoita että jos olisi tosi huonot renkaat ettei saisi hylätä, mutta muutaman nastan puuttuminen liki täysissä pintakuvioissa oli kyllä liikaa.
        Mitäpä tuosta, kyllä Joensuussa on kiva välillä käydä ostoksilla ja auton katsastuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ensimmäistä katsastusta joka on uudella autolla, siinä laskivat nastoja kun ei muuten saanut Avensikseen hylkyä. Olisko ollut Toyota huono merkki kun piti saada hylky vaikka väkisin! Joensuussa olen käynyt vanhemmillakin talvirenkailla katsastuksessa Kovalaisella eikä koskaan ole ruvettu nastoja laskemaan. Enkä tarkoita että jos olisi tosi huonot renkaat ettei saisi hylätä, mutta muutaman nastan puuttuminen liki täysissä pintakuvioissa oli kyllä liikaa.
        Mitäpä tuosta, kyllä Joensuussa on kiva välillä käydä ostoksilla ja auton katsastuksessa.

        Uusi auto ja uusi auto... tuolla ajatuksen juoksulla minun 22-vuotias Corolla on melkein uusi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi auto ja uusi auto... tuolla ajatuksen juoksulla minun 22-vuotias Corolla on melkein uusi :)

        Jaa, minulla se oli aika uusi, eli mitäs se oli ekakatsatuksessa kolmevuotta vanha ja mittarissa 25000km, miten sen nyt ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minulla se oli aika uusi, eli mitäs se oli ekakatsatuksessa kolmevuotta vanha ja mittarissa 25000km, miten sen nyt ottaa.

        Kolme vuotta VANHA auto ei ole enää UUSI :) olkoon mittarissa vaikka vaan 1000km, että siten sen nyt ottaa


    • Anonyymi

      Olipa harhaanjohtava mainos LL.

      • Anonyymi

        Mikä tuossa oli epäselvää, kerroppa?


    • Anonyymi

      Kaikki oli epäselvää ja harhaan johtavaa.

      • Anonyymi

        Selväänhän sanoin syyt miksi en vie Lieksan katsastusasemalle. Sulla ei luetun ymmärtäminen ole kohdallaan.


    • Anonyymi

      Ainoa selkeä makkaratarjoilu. Yhtenä päivänäkö tjotan öljynvaihto saatavana?

      • Anonyymi

        Eihän A-katsastuksellakaan olisi estettä pitää makkaratarjoilua.


    • Anonyymi

      Asiakkaita katsastukseen rupeaa löytymään, kun laittaa näytöt ilmaiseksi, kuten eräällä suunnalla Suomea.

    • Anonyymi

      Paras systeemi, jos uusintakäynnit hylkäyksen vuoksi olisivat ilmaisia. Kävisi ensin autoon katsastuspaikalta vikalistan, niin tulisi tehtyä katsastusmiehen mieleinen korjaus ennen ennen uusintanäyttöä, eikä lasku kasvaisi.

    • Anonyymi

      Onneksi tämän yhden "tietävän" taso autoilusta on luokkaa "bensa on tiiseliä" niin ketju saa rauhan ja ei sotkeudu poliittisiin kiihkoiluihin.

    • Anonyymi

      Onneksi tämän yhden "tietävän" taso autoilusta on luokkaa "bensa on tiiseliä" niin ketju saa rauhan ja ei sotkeudu poliittisiin kiihkoiluihin.

    • Anonyymi

      Onneksi tämän yhden "tietävän" taso autoilusta on luokkaa "bensa on tiiseliä" niin ketju saa rauhan ja ei sotkeudu poliittisiin kiihkoiluihin.

    • Anonyymi

      Onpas hieno homma kun tänään tuolla on se makkaratarjoilu, saivat raivattua pihaa, joutuivat kylläkin kutsumaan koneen avuksi jolla siirtelivät koko talven seisseitä romuautoja pois keskeltä pihaa, paljon kivempi kulkea mönninkatua kun ei ko. yrityksen piha näytä enää niin paljoa autopurkaamolta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe