Inglesissä ko. talvikuukausi yllättävän lämmin ja aurinkoinen. Viikonlopun caliman voimakkuus oli sangen poikkeuksellinen. Erikoista tässä oli vielä se, että aamuyöstä maanantaina täällä satoi ihan reippaasti ja ilma puhdistui "silimissä". Muita mullistuksia ei juurikaan ole tapahtunut. Mitä nyt Litletissä, jossa muovipussit ovat vaihtuneet paperisiksi. Suomipaikoissa on ollut koko kuukauden hiljaista ja veikkaanpa, että maaliskuu on hiirenhiljainen, josko tänne enää kukaan koronaviruksen pelossa uskaltaa edes tuolloin enää lentää - näin tullee vääjäämättä käymään. Luonto ja luonnottomat kiittävät!
C-B
Helmikuu -20
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, talven kelit ovat olleet Inglesissä lämpimiä, olin tammikuun ja osan helmikuun alkua siellä ja tammikuun lopulla yölämpötilatkin olivat joinakin öinä parikymmentä astetta. Tuulet ovat aina kohtalaisia. Sen olen huomannut, että matalapaineet Atlantilta ovat lisääntyneet ja muuttuneet parissa kymmenessä vuodessa laajemmiksi ja kiertävät usein myös etelämpää kuin esim 90-luvulla. Eli sama matala, joka aiheuttaa Skandinaviassa sateita, pyörittä joskus reunapilviään Madeiralla, jopa Kanarialla.
- Anonyymi
Suomi paikoissa ollut todella hiljaista koko talven. Kai niitä on liikaa, ei riitä asiakkaita kaikille.
- Anonyymi
"Suomi paikoissa ollut todella hiljaista koko talven."
Turistilla on tietty summa rahaa reissulla kulutettavaksi. Jos tuoppi maksaa kaksi kertaa enemmän kuin normaalissa baarissa, suomipoika joutuu puolittamaan juomiensa määrän. Siksi asiakkaita on puolet vähemmän hintojen kaksinkertaistuessa.
- Anonyymi
Kaikil saarilla on ollut poikkeava ilma. Pdc, ssä kin kovia hellelukemia. Koko talvi muutamaa päivää lukuunottamatta.
- Anonyymi
Vajaa kolmisen viikkoa sitten oli altaalla aikaa pohtia tulevaa kuukautta ja aika nappiin ennakointi osui:"Kotimatka on sittenkin parein matka"!
C-B
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596