Helmikuu -20

Anonyymi

Inglesissä ko. talvikuukausi yllättävän lämmin ja aurinkoinen. Viikonlopun caliman voimakkuus oli sangen poikkeuksellinen. Erikoista tässä oli vielä se, että aamuyöstä maanantaina täällä satoi ihan reippaasti ja ilma puhdistui "silimissä". Muita mullistuksia ei juurikaan ole tapahtunut. Mitä nyt Litletissä, jossa muovipussit ovat vaihtuneet paperisiksi. Suomipaikoissa on ollut koko kuukauden hiljaista ja veikkaanpa, että maaliskuu on hiirenhiljainen, josko tänne enää kukaan koronaviruksen pelossa uskaltaa edes tuolloin enää lentää - näin tullee vääjäämättä käymään. Luonto ja luonnottomat kiittävät!
C-B

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, talven kelit ovat olleet Inglesissä lämpimiä, olin tammikuun ja osan helmikuun alkua siellä ja tammikuun lopulla yölämpötilatkin olivat joinakin öinä parikymmentä astetta. Tuulet ovat aina kohtalaisia. Sen olen huomannut, että matalapaineet Atlantilta ovat lisääntyneet ja muuttuneet parissa kymmenessä vuodessa laajemmiksi ja kiertävät usein myös etelämpää kuin esim 90-luvulla. Eli sama matala, joka aiheuttaa Skandinaviassa sateita, pyörittä joskus reunapilviään Madeiralla, jopa Kanarialla.

• Anonyymi

Suomi paikoissa ollut todella hiljaista koko talven. Kai niitä on liikaa, ei riitä asiakkaita kaikille.

• Anonyymi

"Suomi paikoissa ollut todella hiljaista koko talven."

Turistilla on tietty summa rahaa reissulla kulutettavaksi. Jos tuoppi maksaa kaksi kertaa enemmän kuin normaalissa baarissa, suomipoika joutuu puolittamaan juomiensa määrän. Siksi asiakkaita on puolet vähemmän hintojen kaksinkertaistuessa.

• Anonyymi

Kaikil saarilla on ollut poikkeava ilma. Pdc, ssä kin kovia hellelukemia. Koko talvi muutamaa päivää lukuunottamatta.

• Anonyymi

Vajaa kolmisen viikkoa sitten oli altaalla aikaa pohtia tulevaa kuukautta ja aika nappiin ennakointi osui:"Kotimatka on sittenkin parein matka"!
      C-B

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4056
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1940
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1215
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1111
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      971
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      959
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      940
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      927
    Aihe