Helmikuu -20

Anonyymi

Inglesissä ko. talvikuukausi yllättävän lämmin ja aurinkoinen. Viikonlopun caliman voimakkuus oli sangen poikkeuksellinen. Erikoista tässä oli vielä se, että aamuyöstä maanantaina täällä satoi ihan reippaasti ja ilma puhdistui "silimissä". Muita mullistuksia ei juurikaan ole tapahtunut. Mitä nyt Litletissä, jossa muovipussit ovat vaihtuneet paperisiksi. Suomipaikoissa on ollut koko kuukauden hiljaista ja veikkaanpa, että maaliskuu on hiirenhiljainen, josko tänne enää kukaan koronaviruksen pelossa uskaltaa edes tuolloin enää lentää - näin tullee vääjäämättä käymään. Luonto ja luonnottomat kiittävät!
C-B

5

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, talven kelit ovat olleet Inglesissä lämpimiä, olin tammikuun ja osan helmikuun alkua siellä ja tammikuun lopulla yölämpötilatkin olivat joinakin öinä parikymmentä astetta. Tuulet ovat aina kohtalaisia. Sen olen huomannut, että matalapaineet Atlantilta ovat lisääntyneet ja muuttuneet parissa kymmenessä vuodessa laajemmiksi ja kiertävät usein myös etelämpää kuin esim 90-luvulla. Eli sama matala, joka aiheuttaa Skandinaviassa sateita, pyörittä joskus reunapilviään Madeiralla, jopa Kanarialla.

• Anonyymi

Suomi paikoissa ollut todella hiljaista koko talven. Kai niitä on liikaa, ei riitä asiakkaita kaikille.

• Anonyymi

"Suomi paikoissa ollut todella hiljaista koko talven."

Turistilla on tietty summa rahaa reissulla kulutettavaksi. Jos tuoppi maksaa kaksi kertaa enemmän kuin normaalissa baarissa, suomipoika joutuu puolittamaan juomiensa määrän. Siksi asiakkaita on puolet vähemmän hintojen kaksinkertaistuessa.

• Anonyymi

Kaikil saarilla on ollut poikkeava ilma. Pdc, ssä kin kovia hellelukemia. Koko talvi muutamaa päivää lukuunottamatta.

• Anonyymi

Vajaa kolmisen viikkoa sitten oli altaalla aikaa pohtia tulevaa kuukautta ja aika nappiin ennakointi osui:"Kotimatka on sittenkin parein matka"!
      C-B

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe