Iltalehdessä on julkaistu juttu, jonka mukaan Kiinan gp ei jää ehkä ainoaksi F1 kilpailuksi joka perutaan koronaviruksen vuoksi. Mikäli kilpailuja perutaan paljon ,tulee DNA n harkita hinnan alentamista. TV palvelupaketti johon MTV max kuuluu on törkeän kallis.
Maksu-tv palvelut
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän noita kukaan järkevä muutenkaan hommaa..
- Anonyymi
Taitaa C More tehdä hinnoittelun, tulee halvemmaksi suoraan heiltä ja chromecast tv:een, järjetön dnan pakkotallennus eikö sitä voi jo unohtaa!
- Anonyymi
C More Sport
24,95 €/kk chromecast - Anonyymi
Miten ihmisillä on aikaa katsella kaikenmaailman maksukanavia ja Netflix palvelua kun ilmaiskanavilta tulee hirveästi materiaalia. Onko suurinosa näistä työttömiä joilla on päivästä päivään aikaa katsella leffoja ja sarjoja..
- Anonyymi
"Miten ihmisillä on aikaa katsella kaikenmaailman maksukanavia ja Netflix palvelua kun ilmaiskanavilta tulee hirveästi materiaalia."
Ilmaiskanavilta ei tule muuta minua kiinnostavaa kuin uutiset ja joskus jokin luontodokumentti. En suostuisi katsomaan mitään salattuja eläimiä, big brothereita ja dallaseja, vaikka minulle maksettaisiin siitä. Sen sijaan katselen mielelläni mm. vartin päästä alkavaa Mestareiden liigan futismatsia ja keskiyllä alkavaa tennislähetystä Acapulcosta.
Tennistä tulee huomennakin keskipäivästä alkaen. Kukin katsoo sitä, mistä on kiinnostunut. Maksukanavien maksullisuus ei minua haittaa, sillä minulla on rahaa enemmän kuin ehdin tuhlata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miten ihmisillä on aikaa katsella kaikenmaailman maksukanavia ja Netflix palvelua kun ilmaiskanavilta tulee hirveästi materiaalia."
Ilmaiskanavilta ei tule muuta minua kiinnostavaa kuin uutiset ja joskus jokin luontodokumentti. En suostuisi katsomaan mitään salattuja eläimiä, big brothereita ja dallaseja, vaikka minulle maksettaisiin siitä. Sen sijaan katselen mielelläni mm. vartin päästä alkavaa Mestareiden liigan futismatsia ja keskiyllä alkavaa tennislähetystä Acapulcosta.
Tennistä tulee huomennakin keskipäivästä alkaen. Kukin katsoo sitä, mistä on kiinnostunut. Maksukanavien maksullisuus ei minua haittaa, sillä minulla on rahaa enemmän kuin ehdin tuhlata.Mutta turhaa aikaa näyttää olevan sonnan katsomiseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta turhaa aikaa näyttää olevan sonnan katsomiseen..
Kattoo yle areenaa, ruutua, mtv ilmaiseksi milloin joutaa, paljon hyviä sarjoja.
- Anonyymi
Aloitus viestiin lisäyksenä , että minun Cmore paketin hinta on 34.95. Tarkistin omilta sivuilta. Internet liittymä on Dnalta ja telkkariin on liitetty DNA hubi laite, joten palvelun tarjoajan vaihtaminen on työlästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867