Tyttö, joka ihmettelit Tallukassa 22.02. lohjenneita etuhampaitani, mistä löydän sinut?
Finlanders for ever.
20
68
Vastaukset
Jos törmätään iltamissa, tunnussana Äyräpää
Mun piikkiin voitte ottaa ainakin yhdet Coronat limetillä.
Mikkeliläishintti oli laihtunu.
- Anonyymi
tunnussana Äyräpää
Olips hyvät kemut 🤪😎
- Anonyymi
Veikö tyttö ne sinun etuhampaasi ??!
- Anonyymi
Mitä meinaat tehdä sille tytölle?! Oma vikas, kun et käy hammaslääkärissä.
- Anonyymi
On tainnut hammaslääkärisikin vaan ihmetellä kun ei ole ohjannut jatkohoitoon.
Nimim. Jatkot- Anonyymi
ÄinäänMiäs kirjoitti:
Ei ole mulle paikkaa
Kuta/paikan saa ainakin rahalla mutta jos ei ole rahaa niin sitten on köyhä.
Mä en tunne Lahlesta muita tanssimiehiä kun Koiviston ja sekin näyttää nykyään Kekkoselta.
- Anonyymi
Mitäs esittelet niitä hampaitasi. Ooksä niin tyhmä ettet hoksaa hammaslääkärissä käymistä, niin kenenkään ei tarvitse ihmetellä!? Tiesitkö että tekohampaitakin on saanut jo vuosikausia?
- Anonyymi
Ja Sinitarraakin on olemassa hampaiden tilalle - kokeeksi.
- Anonyymi
Huumori on koetuksella kun Finkuit eli viis impoa nostetaan stagelle.
Tahdon oikeesti olla sinun.
Kuin Rollarit parhaina vuosina I CAN´ T GET NO Jos joku olis 10 vuotta sitten kertonu että Tallukka on valtakunnan ykkösparketti
ja meikäläinen tämän saitin guru, niin mä olisin pökränny.Mä olin se jamppa joka huusi lavan edessä
haetaria, haetaria!!Se joka bongaa miut tänä vuonna ensimmäisnä saa kolmen sadan euron setelin.
Tallukasta hankin kerran yhden pankkineidin. orkkua se ei saanut ei sitten millään
mutta kun unohdin aamulla wc-pytyn kannen auki, siitä se laukes kunnolla.- Anonyymi
Oliver Hardy voitti Putouksen, meissä on vähän samaa näköö.
- Anonyymi
En ole kahdeksaan vuoteen nähnyt Heikkiä.
Aatteleppa omalla kohalla. - Anonyymi
Käännän henkilöpaperit Tallukkaan ajalle 05.05.-08.05. 2020
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681758Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11538Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699