Kelpaisinkohan sulle edes omana itsenäni?

Anonyymi

Tuskin edes olisin sitä mitä sä haluaisit.

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö sä vieläkään tajua, että haluan sut enkä mitään muuta. Sellaisena kuin olet. Sulla ei taida olla mitään käsitystä mitä rakastuminen on.

• Anonyymi

Rakastan sua on helppo sanoa ja kadota silti :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ne harhaiset vain rakastavat anonyymejä :'D *repskops* tästä sai taas hyvät naurut aamuun :'D

• Anonyymi

Sulla ne halut näyttää hyrräävän aika moneen suuntaan.
        Senverran voin tohon sanoo että mun mielestä rakkaus / rakastuminen ei ainakaan oo
        tätä mitä sinä pidät rakkautena, asia jolla voi leikkiä palstalla joka päivä vaikka kuinka monen eri ihmisen kanssa. Sä osoitat itse että sun rakkaus on halpiskamaa jolla on kiva leikkiä täällä päivät päästään ja viihdyttää itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ne harhaiset vain rakastavat anonyymejä :'D *repskops* tästä sai taas hyvät naurut aamuun :'D

Niinpä.

• Anonyymi

Tajuttavuus kohenee kummasti kun puhuu asianomaiselle itselleen, silloin ei myöskään tarvitse arvostella kenenkään käsityskykyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut että "rakastan sua" on narsistinen keino toisen hallintaan. Ei kaikki edes osaa rakastaa. Kannattaa opetella suojaamaan itseään rikkovilta ja manipuloivilta ihmissuhteilta. Itse olen tullut jo helvetistä takaisin, mutta toipuminen on vielä kesken. Ei mikään mene minun toipumisen edelle enää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kadonnut enkä aio kadota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kadonnut enkä aio kadota.

• Anonyymi

Jollei ole sarkasmia? Niin on itseään turhaan vähättelevä viesti. Itseään ei pidä vähätellä! Sivusta

• Anonyymi

vaikka osaatkin näytellä suurimpia rooleja, tuossa pienessä teatterissasi, niin en tunnista mitään omaisuutta, yhtään mitään, muuta, mitä täyttä harhaanjohtamisen taiteilua, mikä on yliälykkäälle naiselle ominaista, naiselle joka on täysin terve, tarpeensa sirkuksesta karattuaan päästänyt, yhtään mikään pelle.....

"Suomen Poliisi ajaa ajoneuvolla, mikä nyt ei ole kokonaan sinisenvärinen ajoneuvo, vaikka aiemmin sanoituksissa todettiin kokonaan siniseksi, mainittu viranomaisajoneuvo"

https://www.youtube.com/watch?v=tV7oTSGTNcY

rauhallista illanjatkoa, turvallista

• Anonyymi

Sä olet suunnattoman tarkkanäköinen ja osaat analysoida mua. Näet lävitseni, kuten minäkin sinun. Luetaan toisiamme hyvin.

Mutta näetkö sydämelläsi saman kuin silmilläsi?

• Anonyymi

Ai, siinä taas joku rahanahne kyttäämässä muiden omaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, siinä taas joku rahanahne kyttäämässä muiden omaisuutta.

P.S. Täytyy myöntää, että olen aina arvostanut enemmän tavallisista, terveistä taustoista tulevia tavallisia, terveitä ihmisiä... kuin mukamas "enemmän" saaneita ja siitä junttimaisesti huutelevia, jotka "enemmästä" huolimatta päätyvät vähempään, kuten päihdeaddiktioihin ja muuhun sairaaseen, narsistiseen toimintaan.

• Anonyymi

Jos on sellainen olo tai tunnet ettet riitä niin hän ei ole se oikea sinulle!

• Anonyymi

Ei se nyt aina noin ole. Kyllä moni ihminen miettii omaa riittämättömyyttään, kun on ihastuksen pauloissa. Vaatii tosi kovan itsetunnon, että ajattelee toisin. Ja jos et sitä itsetuntoa syntymälahjana ole saanut, saat aina mittailla itseäsi jossain määrin. Näin se vain menee. "Heikko itsetunto ei muutu vahvaksi, mutta sen heikon itsetunnon kanssa voi oppia pärjäämään." - Liisa Keltikangas. Itsekin mietin, miltä hänen silmissään näytän. Ja voi olla se oikea, tai ainakin sopiva!

• Anonyymi

Mihin v... uun mun vastaus katosi? Siis aivan normaalia on, että miettii kelpaako ihastukselleen. Enemmän se voi kertoa siitä ihastuksen määrästä, kuin siitä ettei olisi se oikea. Kirjoitin jotain vähän parempaa filosofiaakin tähän, mutta olkoon kun kerran katosi. Itse ainakin mietin, miltä näytän hänen silmissään, olenko riittävästi sitä, tota ja tuota. Sitten kun hän ottaa minuun (jotain omia juttuja ilmeisesti) etäisyyttä, mietin että eikö tykkääkään enää minusta.. Onneksi olen jo nähnyt hiukan elämää ja tiedän, että sellaistakin saattaa tapahtua joskus, kaikki ei aina suoraan liity minuun. Ap, olet varmasti riittävä hänelle, älä anna periksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt aina noin ole. Kyllä moni ihminen miettii omaa riittämättömyyttään, kun on ihastuksen pauloissa. Vaatii tosi kovan itsetunnon, että ajattelee toisin. Ja jos et sitä itsetuntoa syntymälahjana ole saanut, saat aina mittailla itseäsi jossain määrin. Näin se vain menee. "Heikko itsetunto ei muutu vahvaksi, mutta sen heikon itsetunnon kanssa voi oppia pärjäämään." - Liisa Keltikangas. Itsekin mietin, miltä hänen silmissään näytän. Ja voi olla se oikea, tai ainakin sopiva!

samaa mieltä sun kanssa. sivusta.

• Anonyymi

Oletukset eivät yleensä pidä paikkaansa. Elämä yllättää.

• Anonyymi

Oliskos noin 😍🤗😁

• olettamukset on aina olettamuksia, ei voi varmaksi tietää ellei selvitä mitä se toinen tahtoo ja haluaa =)

• Anonyymi

Vielä kun sisäistäisit tuon asian niin kaikki olisi hyvin.

• Anonyymi

Tässäkin kertakaikkisen hieno ja itseensä sekä elämäänsä tyytyväinen ihminen. Onnellisen ihmisen kommentti.

• Anonyymi

Luuletko että joku kuvittelee saavansa sinut vaikkei ole mahdollisuuksia? Palstaltako olet saanut päähäsi että hän kuvittelee jotain suhteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että joku kuvittelee saavansa sinut vaikkei ole mahdollisuuksia? Palstaltako olet saanut päähäsi että hän kuvittelee jotain suhteesi?

Miksi vedit herneen nokkaasi? Vastasin vain hänelle niin kuin kaikki muutkin täällä tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vedit herneen nokkaasi? Vastasin vain hänelle niin kuin kaikki muutkin täällä tekevät.

Koska jos olisit eräs mies niin loukkaat tuollaisella kommentoinnilla. Olisi helvetin hyvä jos jo ymmärtäisit etten edes haluaisi sinua enää! Enkä tule koskaan haluamaan. Enkä ole tyhmä, ymmärrän kyllä ettet halua minua, vihaat minua, pidät minua pahana ihmisenä ja olet löytänyt paremman. Mutta jos se olet sinä joka kirjoittelee tällaisia, voisitko lopettaa jo mun loukkaamisen? Loukkaa kun pidät mua jonain takiaisena josta ei pääse eroon. Ja ilmeisesti tyhmänäkin joka ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska jos olisit eräs mies niin loukkaat tuollaisella kommentoinnilla. Olisi helvetin hyvä jos jo ymmärtäisit etten edes haluaisi sinua enää! Enkä tule koskaan haluamaan. Enkä ole tyhmä, ymmärrän kyllä ettet halua minua, vihaat minua, pidät minua pahana ihmisenä ja olet löytänyt paremman. Mutta jos se olet sinä joka kirjoittelee tällaisia, voisitko lopettaa jo mun loukkaamisen? Loukkaa kun pidät mua jonain takiaisena josta ei pääse eroon. Ja ilmeisesti tyhmänäkin joka ei ymmärrä.

Kannattaisko sun opetella elämään ihan oikeassa elämässä eikä palstalla? Ilmeisesti kuvittelet jonkun miehen täällä kaipailevan sinua?

P.S. Kannattaisi varmaan olla ottamatta kaikkea itseensä mitä täällä kirjoitetaan. Voisi tehdä ihan hyvää sinun mielenterveydellesi.

T: 01:55

• Anonyymi

Inhottavaa. Sähän tottakai tunnistit aloittajan. voi veee näitä narsisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisko sun opetella elämään ihan oikeassa elämässä eikä palstalla? Ilmeisesti kuvittelet jonkun miehen täällä kaipailevan sinua?

P.S. Kannattaisi varmaan olla ottamatta kaikkea itseensä mitä täällä kirjoitetaan. Voisi tehdä ihan hyvää sinun mielenterveydellesi.

T: 01:55

"Ilmeisesti kuvittelet jonkun miehen täällä kaipailevan sinua?" Sivusta tähän.
        Idiootti, Itsekin kuvittelit tuon aloituksen olevan sinulle. Kuvittelit siis jonkun sinua kaipaavan. Vttu näitä tyhmiä narsisteja stana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ilmeisesti kuvittelet jonkun miehen täällä kaipailevan sinua?" Sivusta tähän.
        Idiootti, Itsekin kuvittelit tuon aloituksen olevan sinulle. Kuvittelit siis jonkun sinua kaipaavan. Vttu näitä tyhmiä narsisteja stana.

Tai sitten asia on niin että puran vain ajatuksiani tänne enkä olettanut aloittajan olevan yhtään mitään. Voisiko olla niin? Äläkä ihmettele sen enempää miksi alunperin vastasin niin kuin vastasin.

• Anonyymi

Ihmiset joskus lukee toista väärin tai se toinen osapuoli ei ole ymmärrettävästi kertonut ettei halua kuin ystävyyttä.
      Se on sääli ettei asioita selvitetä keskenään kunnolla.
      Oman pään sisällä kehitellään suuria tunteita, mutta ei kerrota niistä. Turha jälkeenpäin ainakaan syyllistää toista osapuolta joka on autuaan tietämätön koko sopasta.

• Anonyymi

Niinpä.

• Anonyymi

Ellei kelpaa edes itselleen niin kelpaako kenellekään. Pää pystyyn.

• Anonyymi

Ellei omana itsenään niin mitenkäs sitten ?

• Anonyymi

Ootko sitten jotain roolia esittäny aina hänen seurassaan? Miksi et sitten ole ollut oma itsesi?

• Anonyymi

Surkeaa läheisriippuvaispaskaa koko ketju täynnä.

• Anonyymi

Olet se juuri oikea, omana itsenäsi.

• Anonyymi

Tuskin oot sit se mitä haluan. Itsevarmat ihmiset kiehtoo mua.

• Anonyymi

Elät epätietoisuudessa, ota selvää, jollet halua murehtia olettamuksesi varassa? Sinulla vain voitettavaa, hyvä pitää mielessä. Jos olet väärä hänelle niin se selviää parhaiten kanssakäymisissä, ei täällä viestittelemällä ;) Miten miellät asioita, jos elät valheessa ja löydät totuuden kysymällä toiselta niin sekin on helpottava tieto, vaikka ei olisi niin mieleinen vastaus, loppuu ainakin harhoissa elo.

• Anonyymi

Jos lakkaat meikkaamasta, et kelpaa. (Ruma)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2455
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2416
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      101
      2177
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1356
    Aihe