Joensuun kaunein nainen

Anonyymi

Kuka on tämä tapaus??

71

3025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän liikkuu keskustan alueella risti otsassa pummimassa tupakka.

    • Anonyymi

      Asiaa käsitelty jo aiemmin toisessa ketjussa, älä nyt uutta aloita.

      • Anonyymi

        Missä ketjussa? En löydä! Ja en nyt puhu tästä narkista, vaan ihan oikeasti kuka on mielestänne kaunein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ketjussa? En löydä! Ja en nyt puhu tästä narkista, vaan ihan oikeasti kuka on mielestänne kaunein?

        Kauneus on katsojan silmässä eli kuka nainen vaan jonkun mielestä..


    • Anonyymi

      Kaunein on se punaiseen, lyhyeen vartalonmyötäiseen leninkiin pukeutunut olento, jonka huulet on punattu niin aistillisesti ja hänen punaiset kutrinsa lainehtivat niin vallattomasti ja hänen helmiäislakatut kyntensä ovat valmiit uppoamaan selkänahkaan... Hän on valmis kaikkeen leikkiin mitä mies hänelle ehdottaaaa...
      Hän istuu punaisessa leningissään yleensä perjantai ja lauantai iltaisin erään tunnetun ravintolan baaritiskillä seuraa, ehkäpä juuri sinua, odottamassa.
      Voit kutsua häntä Reinoksi...

      • Anonyymi

        Taitaapa olla melkoinen huora hänkin. Ei kiinnosta sitten pätkääkään. Niinhä sitä sanotaan, että kauneus on katoavaista ja rumuus senkun vaan lisääntyy.


    • Anonyymi

      Jos joensuussa näet kauniin naisen niin takuulla se on venäläinen.

      • Anonyymi

        Venäläiset naiset laittavat rahansa mieluummin kauneustuotteisiin ja - hoitoihin kuin esim. ruokaan. Ulkonäkö on tärkeintä. Näin kertoi naapurissa asuva venäläinen nuori rouva. Ehkä totuus paljastuisi jos kasvot pestäisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset naiset laittavat rahansa mieluummin kauneustuotteisiin ja - hoitoihin kuin esim. ruokaan. Ulkonäkö on tärkeintä. Näin kertoi naapurissa asuva venäläinen nuori rouva. Ehkä totuus paljastuisi jos kasvot pestäisiin?

        Kyllä se näin on. Kun eräs mies kertoi humalapäissään tansseista luulleensa löytäneensä kauniin ja nuoren naisen ja menneensä sen kanssa viettämään yhteistä yötä. niin aamulla herättyään olikin vieressä ollut humalainen vanha mummo ja tuolilla peruukki ja hienot vaatteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset naiset laittavat rahansa mieluummin kauneustuotteisiin ja - hoitoihin kuin esim. ruokaan. Ulkonäkö on tärkeintä. Näin kertoi naapurissa asuva venäläinen nuori rouva. Ehkä totuus paljastuisi jos kasvot pestäisiin?

        Ei ole pelkästään kauneustuotteissa venäläisten naisten kauneus on myös tavat ja liikkeetkin paljon naisellisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on. Kun eräs mies kertoi humalapäissään tansseista luulleensa löytäneensä kauniin ja nuoren naisen ja menneensä sen kanssa viettämään yhteistä yötä. niin aamulla herättyään olikin vieressä ollut humalainen vanha mummo ja tuolilla peruukki ja hienot vaatteet.

        On tainnu ukolle viina tehä tepposet. Ei pidä unohtaa miten alkoholi vaikuttaa. Kun mies juo niin nainen kaunistuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on. Kun eräs mies kertoi humalapäissään tansseista luulleensa löytäneensä kauniin ja nuoren naisen ja menneensä sen kanssa viettämään yhteistä yötä. niin aamulla herättyään olikin vieressä ollut humalainen vanha mummo ja tuolilla peruukki ja hienot vaatteet.

        Onkohan äijällä ollut paljon valinnanvaraakaan. Ollut onnessaan kun edes joku suostui mukaan lähtemään, on nuo Takataskun parkettien partaveitset niin nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset naiset laittavat rahansa mieluummin kauneustuotteisiin ja - hoitoihin kuin esim. ruokaan. Ulkonäkö on tärkeintä. Näin kertoi naapurissa asuva venäläinen nuori rouva. Ehkä totuus paljastuisi jos kasvot pestäisiin?

        Suomen akoilla menee aika sen todistelemiseen etteivät venäjän naiset ole kauniita. Tekisivät jotakin itselleen silläkin aikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on. Kun eräs mies kertoi humalapäissään tansseista luulleensa löytäneensä kauniin ja nuoren naisen ja menneensä sen kanssa viettämään yhteistä yötä. niin aamulla herättyään olikin vieressä ollut humalainen vanha mummo ja tuolilla peruukki ja hienot vaatteet.

        Liekö äijänreppanalla ollut valinnanvaraakaan. Onnessaan kun edes joku on mukaan suostunut lähtemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö äijänreppanalla ollut valinnanvaraakaan. Onnessaan kun edes joku on mukaan suostunut lähtemään.

        Tässä tiedoksi että Joensuun silloinen kaunein nainen, eli meikkä on muuttanut pois Joensuusta.

        Kun olin aikoinani tansseissa, niin pojat tekivät jonon että saisivat tanssia kanssani.
        En sitä itse pannut merkille kun olin kai niin tottunut, mutta yks tanssittaja kertoi.

        Tuli myös ongelmaksi treffit/tärskyt.
        Joka ainoa kerta kosivat heti ensi tärskyillä, tulin aina vaivaantuneiksi. Kun sitten menin naimisiin, niin muistan että olin huojentunut että "nyt ei enää kukaan kosi".
        Meikkää on muuten kosittu noin 50 kertaa. - Ei voi joka tyttö kertoa tälläistä muuten.

        Onhan tästä ajasta mennyt jo "muutamia" vuosia, - mutta kiva on vanhana muistella.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tiedoksi että Joensuun silloinen kaunein nainen, eli meikkä on muuttanut pois Joensuusta.

        Kun olin aikoinani tansseissa, niin pojat tekivät jonon että saisivat tanssia kanssani.
        En sitä itse pannut merkille kun olin kai niin tottunut, mutta yks tanssittaja kertoi.

        Tuli myös ongelmaksi treffit/tärskyt.
        Joka ainoa kerta kosivat heti ensi tärskyillä, tulin aina vaivaantuneiksi. Kun sitten menin naimisiin, niin muistan että olin huojentunut että "nyt ei enää kukaan kosi".
        Meikkää on muuten kosittu noin 50 kertaa. - Ei voi joka tyttö kertoa tälläistä muuten.

        Onhan tästä ajasta mennyt jo "muutamia" vuosia, - mutta kiva on vanhana muistella.'

        Pojathan oli jonossa sun ovellasikin, jos oikein muistan. Yks kun lähti niin toinen tuli. On sitä kiva mummona muistella, juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojathan oli jonossa sun ovellasikin, jos oikein muistan. Yks kun lähti niin toinen tuli. On sitä kiva mummona muistella, juu.

        Ei muuten ollut noin ollenkaan.

        En minä niitä ovelleni ottanut.
        Lue tarkemmin:
        - siis tansseissa.

        On tosiaan kiva mummona muistella.

        Miten monta muuta joensuulaisneitosta on kosittu noin 50 kertaa?
        Miten usein on jonoja järjestetty että saisi tanssia neidon kanssa?

        Vastaahan siihen, - poju!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ollut noin ollenkaan.

        En minä niitä ovelleni ottanut.
        Lue tarkemmin:
        - siis tansseissa.

        On tosiaan kiva mummona muistella.

        Miten monta muuta joensuulaisneitosta on kosittu noin 50 kertaa?
        Miten usein on jonoja järjestetty että saisi tanssia neidon kanssa?

        Vastaahan siihen, - poju!

        No ei ainakaan sinua, narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ainakaan sinua, narsisti.

        Miten monta muuta joensuulaisneitosta on kosittu noin 50 kertaa?
        Miten usein on jonoja järjestetty että saisi tanssia neidon kanssa?

        Jospa vastaisit.
        Sinua en oo ees noteerannut, sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten monta muuta joensuulaisneitosta on kosittu noin 50 kertaa?
        Miten usein on jonoja järjestetty että saisi tanssia neidon kanssa?

        Jospa vastaisit.
        Sinua en oo ees noteerannut, sorry.

        Joo on sua kosittu, omissa harhoissasi kyllä mutta ei muuten.
        Ei suomessakaan nyt niin montaa niin tyhmää miestä sentään liene...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tiedoksi että Joensuun silloinen kaunein nainen, eli meikkä on muuttanut pois Joensuusta.

        Kun olin aikoinani tansseissa, niin pojat tekivät jonon että saisivat tanssia kanssani.
        En sitä itse pannut merkille kun olin kai niin tottunut, mutta yks tanssittaja kertoi.

        Tuli myös ongelmaksi treffit/tärskyt.
        Joka ainoa kerta kosivat heti ensi tärskyillä, tulin aina vaivaantuneiksi. Kun sitten menin naimisiin, niin muistan että olin huojentunut että "nyt ei enää kukaan kosi".
        Meikkää on muuten kosittu noin 50 kertaa. - Ei voi joka tyttö kertoa tälläistä muuten.

        Onhan tästä ajasta mennyt jo "muutamia" vuosia, - mutta kiva on vanhana muistella.'

        Oletpa ollutkin melkoinen jakorasia ja yhteishyvä. Vieläkö ylpeilet rietasteluillasi?
        Montako ukkomiestä oli joukossa, montako perhettä rikoit? Tuollaiselle naisenkuvalle on ihan oma nimityksensä mutta jääköön nyt sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on. Kun eräs mies kertoi humalapäissään tansseista luulleensa löytäneensä kauniin ja nuoren naisen ja menneensä sen kanssa viettämään yhteistä yötä. niin aamulla herättyään olikin vieressä ollut humalainen vanha mummo ja tuolilla peruukki ja hienot vaatteet.

        Oliko kaverilla susikrapula?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa ollutkin melkoinen jakorasia ja yhteishyvä. Vieläkö ylpeilet rietasteluillasi?
        Montako ukkomiestä oli joukossa, montako perhettä rikoit? Tuollaiselle naisenkuvalle on ihan oma nimityksensä mutta jääköön nyt sanomatta.

        Voi olla viehattävä ja kysytty olematta sisältä pelkkää saastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla viehattävä ja kysytty olematta sisältä pelkkää saastaa.

        Turha selittää mustaa valkeaksi, tehty mitä tehty ja elät sen kanssa loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha selittää mustaa valkeaksi, tehty mitä tehty ja elät sen kanssa loppuun asti.

        Voi kyllä te olette tyhmiä, te nykyajan joensuulais"miehet", uskomatonta.
        Te vain ette ole eläneet sitä aikaa kun tyttöjä kohdeltiin nätisti, eikä heti oltu .....
        Ite nyt satuin vain olemaan erittäin kaunis ja viehättävä.
        Eka kertaa olin tansseissa vasta 17-18 vuotiaana, silloin oli sellaista.
        Eikä sitä hypätty heti sänkyyn, vaan seurusteltiin ihan eri tavalla kuin nykyisin.
        Pojat saattoivat kotiin, ja ei se tarkoittanut sitä että neidon olisi pitänyt ottaa heidät sisälle.

        Ehkäpä se just minussa viehätti niin paljon poikia, että sen lisäksi että olin hyvin kaunis, en suostunut siihen mitä te nykyajan joensuulais "pojanklopit" yritätte tehdä.
        Siihen aikaan oli romantiikkaa.

        Niin. Miksi valehteleisin sitä että noin 50 poikaa kosi ja että jonottivat ewttä saisivat tanssia kanssani.
        Menin sitten naimisiin, sain lapsia ja nyt on lapsenlapsia.
        Tottakai en enää ole "kaunis", ikä tekee tehtävänsä.

        Mutta kuten kerroin, niin vanhana on kiva muistella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä te olette tyhmiä, te nykyajan joensuulais"miehet", uskomatonta.
        Te vain ette ole eläneet sitä aikaa kun tyttöjä kohdeltiin nätisti, eikä heti oltu .....
        Ite nyt satuin vain olemaan erittäin kaunis ja viehättävä.
        Eka kertaa olin tansseissa vasta 17-18 vuotiaana, silloin oli sellaista.
        Eikä sitä hypätty heti sänkyyn, vaan seurusteltiin ihan eri tavalla kuin nykyisin.
        Pojat saattoivat kotiin, ja ei se tarkoittanut sitä että neidon olisi pitänyt ottaa heidät sisälle.

        Ehkäpä se just minussa viehätti niin paljon poikia, että sen lisäksi että olin hyvin kaunis, en suostunut siihen mitä te nykyajan joensuulais "pojanklopit" yritätte tehdä.
        Siihen aikaan oli romantiikkaa.

        Niin. Miksi valehteleisin sitä että noin 50 poikaa kosi ja että jonottivat ewttä saisivat tanssia kanssani.
        Menin sitten naimisiin, sain lapsia ja nyt on lapsenlapsia.
        Tottakai en enää ole "kaunis", ikä tekee tehtävänsä.

        Mutta kuten kerroin, niin vanhana on kiva muistella!

        "Ite nyt satuin vain olemaan erittäin kaunis ja viehättävä."

        Ja et sitten yhtään narsisti...?

        Voi, olisipa koko mieskunnalla ollut maansuru jos juuri sinua ei olisi ollut olemassa.

        Olisi luullut että niin kauniista naisesta olisi kuullut puhuttavan, jos kerran äijät ovella jonottaa, eipähän vaan ole kuulunut ennenkuin itse kerroit... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten monta muuta joensuulaisneitosta on kosittu noin 50 kertaa?
        Miten usein on jonoja järjestetty että saisi tanssia neidon kanssa?

        Jospa vastaisit.
        Sinua en oo ees noteerannut, sorry.

        Oliko se siellä espanjassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se siellä espanjassa?

        Onpa kiva, että Joensuussa on ollut näin vaatimaton nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä te olette tyhmiä, te nykyajan joensuulais"miehet", uskomatonta.
        Te vain ette ole eläneet sitä aikaa kun tyttöjä kohdeltiin nätisti, eikä heti oltu .....
        Ite nyt satuin vain olemaan erittäin kaunis ja viehättävä.
        Eka kertaa olin tansseissa vasta 17-18 vuotiaana, silloin oli sellaista.
        Eikä sitä hypätty heti sänkyyn, vaan seurusteltiin ihan eri tavalla kuin nykyisin.
        Pojat saattoivat kotiin, ja ei se tarkoittanut sitä että neidon olisi pitänyt ottaa heidät sisälle.

        Ehkäpä se just minussa viehätti niin paljon poikia, että sen lisäksi että olin hyvin kaunis, en suostunut siihen mitä te nykyajan joensuulais "pojanklopit" yritätte tehdä.
        Siihen aikaan oli romantiikkaa.

        Niin. Miksi valehteleisin sitä että noin 50 poikaa kosi ja että jonottivat ewttä saisivat tanssia kanssani.
        Menin sitten naimisiin, sain lapsia ja nyt on lapsenlapsia.
        Tottakai en enää ole "kaunis", ikä tekee tehtävänsä.

        Mutta kuten kerroin, niin vanhana on kiva muistella!

        Otteita kirjasta; Vanha h**ra muistelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ite nyt satuin vain olemaan erittäin kaunis ja viehättävä."

        Ja et sitten yhtään narsisti...?

        Voi, olisipa koko mieskunnalla ollut maansuru jos juuri sinua ei olisi ollut olemassa.

        Olisi luullut että niin kauniista naisesta olisi kuullut puhuttavan, jos kerran äijät ovella jonottaa, eipähän vaan ole kuulunut ennenkuin itse kerroit... :D

        Ei ne ollut "äijiä", vaan nuoria miehiä. Ihan mukavia poikia.
        Yks ulkopaikkakuntalainen sitten tuli ja mentiin naimisiin, ja muutin Joensuusta.
        Kosi muuten heti eka iltana hänkin.

        Siksi ette oo kuulleet puhuttavan kun en enää asu siellä, ja eipä sitä tule kirjoiteltua.
        Mutta kun luin tuon otsikon, niin ajattelin että voipa kertoa, onhan se tavallaan Joensuun historiaa. Mistäpä tietää jos Karjalainen vaikka tekis jutun?

        Ja kuten kerroin, niin onhan tästä aikaa.
        Se oli silloin kun Karelia ja Pekka Kettunen olivat muodissa.

        En vain arvannut että niin paljon häiritsi tää tieto teitä.

        Kiinnostaa tietysti onko siellä Joensuussa vieläkin sellaisia neitokaisia joita on kosittu 50 kertaa ja että järjestävätkö pojat jonon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä te olette tyhmiä, te nykyajan joensuulais"miehet", uskomatonta.
        Te vain ette ole eläneet sitä aikaa kun tyttöjä kohdeltiin nätisti, eikä heti oltu .....
        Ite nyt satuin vain olemaan erittäin kaunis ja viehättävä.
        Eka kertaa olin tansseissa vasta 17-18 vuotiaana, silloin oli sellaista.
        Eikä sitä hypätty heti sänkyyn, vaan seurusteltiin ihan eri tavalla kuin nykyisin.
        Pojat saattoivat kotiin, ja ei se tarkoittanut sitä että neidon olisi pitänyt ottaa heidät sisälle.

        Ehkäpä se just minussa viehätti niin paljon poikia, että sen lisäksi että olin hyvin kaunis, en suostunut siihen mitä te nykyajan joensuulais "pojanklopit" yritätte tehdä.
        Siihen aikaan oli romantiikkaa.

        Niin. Miksi valehteleisin sitä että noin 50 poikaa kosi ja että jonottivat ewttä saisivat tanssia kanssani.
        Menin sitten naimisiin, sain lapsia ja nyt on lapsenlapsia.
        Tottakai en enää ole "kaunis", ikä tekee tehtävänsä.

        Mutta kuten kerroin, niin vanhana on kiva muistella!

        Tyhmiä...? Sinullekin sopisi sama laatusana. Samoin kuin h*ro, kiertopalkinto, yleinen nainen, narsisti, pösilö, kuukkeli ja käki.


      • Anonyymi

        On Venäläinen nainen kaunis,mutta tuo hygenia?? :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on sua kosittu, omissa harhoissasi kyllä mutta ei muuten.
        Ei suomessakaan nyt niin montaa niin tyhmää miestä sentään liene...

        Joillain naisilla päiväunet ja todellisuus sekoittuu kun on vintillä hiljaista.


    • Anonyymi

      Kyll varmaan se olen mie.

      • Anonyymi

        No johan ärsyttää, kun joku nainen kertoo faktat!

        Minkäs minä itse mahdan, kun satuin syntymään kauniina?
        Ja että niin moni halusi mennä kanssani naimisiin?

        Ei oo "narsismia" vaan mitä totisinta faktaa.
        Ei maha mittään.
        Eikä maha mittään että teitä harmittaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan ärsyttää, kun joku nainen kertoo faktat!

        Minkäs minä itse mahdan, kun satuin syntymään kauniina?
        Ja että niin moni halusi mennä kanssani naimisiin?

        Ei oo "narsismia" vaan mitä totisinta faktaa.
        Ei maha mittään.
        Eikä maha mittään että teitä harmittaa,

        No ei harmita kyllä muu kuin että onpa mummo mennyt pahasti hourioon...


    • Anonyymi

      "Minkäs minä itse mahdan, kun satuin syntymään kauniina?"

      Ehhehhehheee... Älä enää jaksa, vatsaan jo koskee...

    • Anonyymi

      Minä tietenkin😁 tumma ja tulinen😘

      • Anonyymi

        Joku fiksu sanoisi esim että "huomaa olet ollut todella kaunis, harvoin kuulee sellaista että pojat jonottavat ja että ensimmäisenä iltana kosivat".

        Miksi te nykyiset joensuulaismiehet olette tuollaisia?
        Ettekö te vain voi myöntää että on olemassa todella kauniita naisia?
        Mikä siinä teitä ärsyttää niin paljon?

        Niin, minähän muutin sitten muualle toispaikkakuntalaisen miehen kanssa, sain ihania lapsia ja lapsenlapsia.
        Olen hyvin onnellinen mummo, muualla.

        Lopetan keskustelun tähän, moukkien kanssa ei kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku fiksu sanoisi esim että "huomaa olet ollut todella kaunis, harvoin kuulee sellaista että pojat jonottavat ja että ensimmäisenä iltana kosivat".

        Miksi te nykyiset joensuulaismiehet olette tuollaisia?
        Ettekö te vain voi myöntää että on olemassa todella kauniita naisia?
        Mikä siinä teitä ärsyttää niin paljon?

        Niin, minähän muutin sitten muualle toispaikkakuntalaisen miehen kanssa, sain ihania lapsia ja lapsenlapsia.
        Olen hyvin onnellinen mummo, muualla.

        Lopetan keskustelun tähän, moukkien kanssa ei kannata.

        Narsismi ei parane näemmä vanhanakaan tai sitten mummo hourii oikein urakalla.
        Se on kuule silleen että joensuussa jos näkee oikeasti kauniin naisen niin takuulla se on venäläinen.
        Persjalkaisten suomalaisten siiderivalaiden on ihan turha tulla kauneuttaan kehumaan ja fantasioitaan kertomaan joensuulaisille miehille, on nämä naiset niin nähty,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi ei parane näemmä vanhanakaan tai sitten mummo hourii oikein urakalla.
        Se on kuule silleen että joensuussa jos näkee oikeasti kauniin naisen niin takuulla se on venäläinen.
        Persjalkaisten suomalaisten siiderivalaiden on ihan turha tulla kauneuttaan kehumaan ja fantasioitaan kertomaan joensuulaisille miehille, on nämä naiset niin nähty,

        Naiset on nähty ja kauniita ei ole kuin Venäjällä. Oliko äitis sitten ruma?


      • Anonyymi

        Ja en ole mikään mummo...nuori ja tiukka🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on nähty ja kauniita ei ole kuin Venäjällä. Oliko äitis sitten ruma?

        Oli se aika ruma... Tyypillinen suominainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en ole mikään mummo...nuori ja tiukka🤣

        Yhtä tiukka ku piiropualikka saunavesjsuavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se aika ruma... Tyypillinen suominainen.

        Niin...sanoo mies, joka sai vanhaa venäläistä.....


    • Anonyymi

      Minä muistan. Oli tosijaannii kaunis nainen. Käytiin Liperistä asti kahtomassa.
      Eikä junahommiin suostununna. Hyvä maku jäi. Ei ollunna tautinen tyttö.

      • Anonyymi

        Ai niin se oli se! Joo, kuopiosta ja kajjaanista astihan ukkolaumat tuli polkupyörillä ja hiihtämällä sitä ihmettä kahtomaan sarvet kovana.
        Ihmeteltiin jotta mikä armeija se nyt tänne hyökkevää pistimet tanassa, mutta nehän tulihi vain sitä maailman kauneinta tyttöö kahtomaan.
        Kolome päivee se jono kesti siinä tanssipaikan lähellä olevan laon ovella, ennenkun viimenennii pyhiinvaeltaja kassit tyhjänä lähti hiihtelemään kottiisa päin ja eukkojesa ja pentuisa luo.
        Sittenhän se kaunotar kuuluhi muuttaneen muualle kun ei ennee koittamatonta sarvee näiltämain löytyny ja eikö lie jo vähä hävettänytkii... Kuuluu se männeen siellä naimissiinnii, mutta tokko tuo lie vanahoja tapojaan unneuttanu... Kovasti on ollakseen kuulemma kun oli nuorena vientii, sitä muisteloo kaikille jotka kehtoo kuunnella.


    • Anonyymi

      Hep ..! Tiedän kuka on.. ?

      Ei yksikään jolla on tatuointeja.( linna naisia)
      Ei yksikään,jolla on tekoripsiä..( he ovat halpiksia)
      He joilla on liikaa maskia ja meikkejä.
      He joilla ei ole naamassa rengaspulttia kiinni, koska ei turvatarkastus päästä läpi lentokentällä.

      No,nainen on kaunein jokaisen omasta mielestään, kuka häntä katsoo.
      Nainen on kaunis aina,on se niin vain:)
      Enhän halua tuomita ketään,mutta naiset jotka on ilman tatskoja näyttävät naislta ei niin xxxx..

    • Anonyymi

      Liperin talousjohtaja vois olla ?

    • Anonyymi

      Hän on neiti jokainen. Hänellä menee hyvin, sillä hän on tottunut ottamaan elämältä sekä surut että ilot vastaan. Hänen vahvuuksiinsa kuuluu tietoisuus omasta itsestä ja omista mahdollisuuksista, sekä hyvistä että huonoista. Hänellä on mielikuvitusta mutta hän on joka paikan höylä ja siksi realisti. Elämä on sen opettanut.

      • Anonyymi

        Eli itseriittoinen, oman napansa ympärillä pyörivä ja olevinaan kaiken tietävä akka, joka näyttäisi fiksuimmalta ollessaan hiljaa, mutta ei tajua edes sitä.
        Elämä on "opettanut" että kaikki hänen tekemänsä on "oikein" ja muut ei osaa mitään.
        Edessä päin näkee ymmärtäväistä nyökyttelyä joka saa hänet tuntemaan itsensä entistä viisaammaksi, mutta ei näe ivallisia hymyjä ja päiden puistelua joita selän takana luodaan.


    • Anonyymi

      Eräs kauneimmista taitaa olla nimeltään Iida tai Ida. Ne silmät.

      • Anonyymi

        "Naimisiin kyllä haluaisin, ja taidan mennä piankin. Jos vain jostain vaimon saisin, yhtä puhtaan kuin minäkin. Oon hakenut, on ympärkäyty ventovieraat ja tututkin. Vaan Joensuusta ei sellaista löydy, sillä mammani mun sanoo niin"
        Alfred Tanneria mukaillen.


      • Anonyymi

        Minkä väriset silmät hänellä 🤔 mietin puhutaanko tässä musta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät hänellä 🤔 mietin puhutaanko tässä musta

        Puhutaan K:sta.


    • Anonyymi

      Miks ei saa kaunneimamsta photoshopatusta riviäkään? Olis mainosta vaan.

    • Anonyymi

      Narsistiämmiähän piisaa. Suuret on luulot itsestään vaikka ei ole oikeasti minkään näköisiä. Mutta kyllä niiltä pahimpaan nuusaan pesää saa kun kauniiksi kehuu.

      • Anonyymi

        Eli ei oikein minkään näköinenkin kelpaa, kunhan pääsee pesälle? Kumpaakohan säälisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei oikein minkään näköinenkin kelpaa, kunhan pääsee pesälle? Kumpaakohan säälisi?

        Kunpa nuo ei ole toistaan kummempia. Jos näet joensuussa oikeasti kauniin naisen niin suurella varmuudella on kysymys venäläisestä.
        Se että joku harhainen nainen täällä luulee olevansa kaunein ja suosituin, ei se todellakaan hänestä sellaista tee. Suomilyytit luulevat usein itsestään liikoja ja kun miehet tätä heikkoutta käyttää hyväkseen imartelemalla saadakseen mitä haluavat, naiset luulevat olevansa erittäin haluttuja, ettei jopa unelmien naisia, vaikka heissä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin se pesä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Muokattu H on aika veto!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muokattu H on aika veto!!!

        Ihanko käteenveto eli pitkäveto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko käteenveto eli pitkäveto?

        HK on vähän pitkä, vähän käyrä.


    • Anonyymi

      Onko muita photoshopattuja "kauniita" kuin vain se yksi ainoa ruma?

    • Anonyymi

      Miksi Joensuussa on niin paljon Thaikkuloita?
      Koska Joensuun naiset.

    • Anonyymi

      Mie se oon. Kukas muuten. On niitä ihtesä paljastajjii, van ei oo meikäläisen voittanutta.

      • Anonyymi

        Missäs päin paljastelet? Vois käydä kahtomassa niin tietäis vertailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs päin paljastelet? Vois käydä kahtomassa niin tietäis vertailla...

        Tiktokissa hään paljastelee eri kylkiään ja pakaroitaan.


    • Anonyymi

      Olisivat kauniita kukkamekoissa

    • Anonyymi

      Ei yhenainutta kaunista naista oo näkyny vielä tänä kesänä, ei edes kovimmilla helteillä. Suomi on paska maa.

    • Anonyymi

      Kukas noista yhtä pitkistä kuin leveistä nousis ykköseksi ? Vaikee sannoo näin selvinpäin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe