1.Jos syöt jotain niin ettei kukaan näe,siinä ei ole kaloreita.
2.Jos juot kevytlimsan ja syöt suklaapatukan,kevytlimsa mitätöi suklaapatukan kalorit.
3.Jos syöt toisen henkilön kanssa etkä syö enempää kuin hän,näitä kaloreita ei lasketa.
4.Lääkkeeksi syödyn ruoan kaloreita ei lasketa milloinkaan,esimerkkinä kaakao ja juustokakku.
5.Jos lihotat ihmiset ympäriltäsi,näytät itse hoikemmalta.
6.Elokuviin liittyvät ruoat,kuten popcorn ja perunalastut,eivät lihota,koska ne ovat osa elokuvaelämystä,eivät ruokaa.
7.Keksin,munkin tms. puolikkaassa ei ole kaloreita.Puolittaminen saa kalorit valumaan ulos.
8.Jos valmistat ruokaa,ei välineistä nuolluissa aineissa ole kaloreita.
9.Samanvärisissä ruoissa on sama määrä kaloreita,esimerkiksi pinaatti ja päärynäjäätelö,herkkusienet ja vaniljajäätelö.HUOMAA:Suklaa on universaali väri ja sopii siksi yhteen minkä tahansa muun värin kanssa..
10.Kylmissä ruoissa ei ole kaloreita,koska kalorit ovat lämmön yksiköitä(esim.pakastetut piiraat,jäätelö,hyvin temperoidut juomat,erityisesti jääpalalliset).Ulko-olosuhteissa alle 15 asteen lämpötilassa,mikä tahansa lasketaan kylmäksi,esim.hiillostettu makkara ja vohveli hillolla.
Dieettiohjeet
Ryydman
1
1099
Vastaukset
- juu
olen lukenut mökin huussikirjasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059