Virus ei iskisi minuun, toivon ettei löydä tänne.
Kunpa korona
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin, olen jo valmiiksi sairas, en halua lisää sairauksia.
Ehkä hankimme ruokaa pakkaseenkin ja kuivamuonaa ja pysytään kotona,
ettei virus löydä meitä jonkun tartuttajan muodossa.
Voipi olla, että "kotiarestissa" olosta tulee pitkä...Etunsa "kotiarestilla" säästyy reissu rahat tärkeämpään. Tänään Helsingissä 8. Sisällä kotona aurinko ruskettaa ihoa somasti ikkunan kautta.
- Anonyymi
Vilahti kuva ohi, kuka puhui, kun muuta tein, mutta tänään 18 uutisten tiimoilla sanottiin telkkarissa, että muutamia koronatartuntoja on todettu Suomessa. Muutamia ?! Paljonko niitä siis on ?
- Anonyymi
Epäselvää tiedottamista oli. Samassa tilaisuudessa toinen sanoo: "Tartuntoja on kaksi".
Toinen sanoo: "Tartuntoja on muutamia".
Kaksi ei ole muutama. Muutama ei ole kaksi. Kaksi on kaksi.
Muutama on enemmän kuin kaksi.
Ministereitä olivat kai kaikki - neljä - jotka tiedottivat.- Anonyymi
Suurin osa sairastaa lievänä 80/20, joten jos kaksi joutunut sairaalaan, niin oletusarvoisesti silloin 8 toteamatta.
- Anonyymi
Varmaan kaikki eutanasian ystävät hykertelevät tyytyväisenä ja etsivät kaikki mahdolliset tartuntapaikat. Vai pelottaakohan heitäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373097- 522614
- 1402565
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201868- 731655
- 401469
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa221270- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032