Kokkolassa 2 koronavirus epäilyä

Anonyymi

"Koronavirustartunnan riski on kohonnut Keski-Pohjanmaalla. Riski nousee sitä mukaa, kun ihmiset palaavat loma- ja työmatkoilta takaisin Suomeen.
 Riski on kuitenkin edelleen äärettömän pieni, ja lottovoitto taitaa olla todennäköisempi. Tartunta vaatii käytännössä matkailukontaktin,
Soiten infektioylilääkäri Rahkonen ei näe tarvetta matkustusrajoituksille.
Kaksi Aasiassa matkaillutta suomalaista hakeutui testeihin helmikuussa lievien hengitystieoireiden vuoksi. Heidän antamansa näytteet olivat kuitenkin negatiivisia."

Aika välinpitämätöntä suhtautumista korona virukseen, joka leviää ainostaan matkailun kautta, eikä matkailua rajoiteta millään tavoin.
Kyllä on paljon lottovoittajia maailmalla, jos lottovoitto on todennäköisempi, kuin korona tartunta.
Jos lottovoitto on todennäköisempi, kuin korona viruksen saaminen, niin sittenhän ei ole mitään huolta. En edes lottoa, joten en lottovoittoa koskaan saa, enkä näin ollen korona virustakaan tule saamaan ja muutenkin vedonlyönnissä on pelkkää tappiota, joten turvassa ollaan, eikä mitään hätää.

19

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt turrvat kiinni - suut suppuun. Onko selvä. Alkakaa elää kuten "ennen vanhaan", ja lopettakaa tuo saa..nallinen vouhotus. Vitttuako se sinulle ja kaikille muille passkiaisille kuuluu joku virus. Maapallolla on ollut satoja "viruksia" ja tulee olemaan. Joten lopettakaa jo tuo naurettava panikoiminen. Kuolemme kaikki johonkin "viiiirukseen", ja takuulla viimeistään "vanhuuteen", hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        42 vuotta, niin on ennustettu.


      • Anonyymi

        Realsti reuhoilee palstalla, taitaa Realisti olla paniikissa.
        Realistin kompostissa muhii seuraava kokkolan suuri virus invaasio.
        Realisti on jo itsessään Kokkolan suurin virus.


    • Anonyymi

      Pysykää kokkolalaiset Kokkolassa ja estäkää muitten tulo idylliseen kaupuntiimme

    • Anonyymi

      Ei se koronavirus tartu, kun ei sars viruskaan tarttunut, ei mitään hätää Kokkolalaiset, ottakaa rennosti vaan.

      • Anonyymi

        Palautetaan mieleen pari asiaa: Miehet kusivat kintuille ja käsille ravintolan vessassa. Pyyhkäisivät kätensä housunlahkeisiin, ja lähtivät hakemaan daamia "kädestä pitäen" tanssiparketille. Olin aivan "äimän käkenä"...
        Aloitin eläkkeelle päästyäni vesijumpan VesiVeijarissa. Olin taas aivan ... Vain 1 kymmenestä kävi suihkussa, useimmat kävelivät altaaseen peseytymättä. Kun käskin noudattaa sääntöjä, sain peräti 4 kertaa porttikiellon - viikko, kaksi, kuukausi ja 2 kuukautta... Hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palautetaan mieleen pari asiaa: Miehet kusivat kintuille ja käsille ravintolan vessassa. Pyyhkäisivät kätensä housunlahkeisiin, ja lähtivät hakemaan daamia "kädestä pitäen" tanssiparketille. Olin aivan "äimän käkenä"...
        Aloitin eläkkeelle päästyäni vesijumpan VesiVeijarissa. Olin taas aivan ... Vain 1 kymmenestä kävi suihkussa, useimmat kävelivät altaaseen peseytymättä. Kun käskin noudattaa sääntöjä, sain peräti 4 kertaa porttikiellon - viikko, kaksi, kuukausi ja 2 kuukautta... Hah hah haaa!!!...

        Korona UUTISOINTIIN SUURI EPÄKOHTA !

        MIKSI HUS:n eilen illalla ilmoittama KORONAA SAIRASTAVA HENKILÖN epäilyä EI ILMOITETTU JO EDELLISENÄ PÄIVÄNÄ niin kuin muualla SUOMEA on tehty. Epäilyn varmistuminen on kestänyt niin Lapin, Jyväskylän kuin muualtakin aina seuraavana päivänä.
        OLEMMEKO ERIVERTAISESSA ASEMASSA KUIN HUSSILAISET POTILAAT vai eikö haluttu epäillä, ETTÄ MEILLÄKIN OLISI.??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona UUTISOINTIIN SUURI EPÄKOHTA !

        MIKSI HUS:n eilen illalla ilmoittama KORONAA SAIRASTAVA HENKILÖN epäilyä EI ILMOITETTU JO EDELLISENÄ PÄIVÄNÄ niin kuin muualla SUOMEA on tehty. Epäilyn varmistuminen on kestänyt niin Lapin, Jyväskylän kuin muualtakin aina seuraavana päivänä.
        OLEMMEKO ERIVERTAISESSA ASEMASSA KUIN HUSSILAISET POTILAAT vai eikö haluttu epäillä, ETTÄ MEILLÄKIN OLISI.??

        Nyt Kemistä epäily.... Hussissa ei ollut /pidetty epäiltynä lainkaan .
        TESTIT HALUTAAN MUUALLEKIN KUIN HUSSILAISILLE.


    • Anonyymi

      Tuliko se porttikielto tuosta omille käsille kusemisesta?

      • Anonyymi

        Ei, vaan sinun käsillesi, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Kannattaa elää ihan normaalia elämää, kuin mitään koronaa ei olisikaan, niin silloin välttyy tuoltakin sairaudelta ja ajattelee, että sehän on tuolla jossakin kaukana.
      Samoin minäkin tein, kun sars jylläsi maailmalla, enkä mihinkään sarssiin sairastunut.

      • Anonyymi

        Hah! Pelkästään tupakan aiheuttamaan keuhkosyöpään kuolee vuosittain Suomessa tuhansia ihmisiä. Kuinka paljon maailmassa. Arvioin että miljoonia. Joten mitä nyt yhdestä influenssaviruksesta - koronasta, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Pelkästään tupakan aiheuttamaan keuhkosyöpään kuolee vuosittain Suomessa tuhansia ihmisiä. Kuinka paljon maailmassa. Arvioin että miljoonia. Joten mitä nyt yhdestä influenssaviruksesta - koronasta, hah hah haaa!!!...

        Juu, joka päivä liikenteessä liikkuu satoja tuhansia koronoja, joiden alle voit jäädä ja kuolla tai saada vakavat vauriot kehoosi, ettet pysty enää kävelemään.
        Siltikään ihmiset eivät panikoi ja pelkää liikenteessä, eikä liikennettä laiteta eristykseen, vaikka liikenne voi tappaa.
        Samoin sodat, ei sotia lopeta, vaikka sodat loppuisivat, kun tulisi mielenmuutos ja kukaan ei enää painaisi liipaisinta ja aseen piiput väännettäisiin mutkalle.


    • Anonyymi

      Luulen että kun kerran kiinassa käytetään valtavasti hevosenlihaa, kuulemma pohjoiskorean ja kiinan rajalla laitonta liha yms kauppaa, että tämä virus on EHV-4
      Hevosen herpesvirukset EHV 1 ja EHV 4 (qPCR)
      EHV-1 ja EHV-4 ovat hevosen herpesviruksia. Herpesvirus kuuluu DNA-virusten ryhmään. Molempia viruksia esiintyy maailmanlaajuisesti. EHV-1 aiheuttaa abortteja, hengitystieinfektioita ja neurologisia oireita. EHV-4 puolestaan aiheuttaa pääasiallisesti hengitystieinfektioita, mutta satunnaisesti se saattaa aiheuttaa myös abortteja.

      Infektio on erittäin nopea, ja oireet voivat alkaa jo 24 tunnissa, mutta tyypillisemmin 4–6 vuorokautta infektoitumisesta. Virus leviää aerosolina eli ilman mukana. Infektoitumisen jälkeen sairastunut eläin levittää virusta vielä noin 7–10 vuorokautta, mutta mahdollisesti pidempäänkin. Tämän vuoksi suositellaan sairastuneen eläimen pitämistä karanteenissa diagnoosin jälkeen. Virus saattaa levitä myös epäsuorasti pinnoilta, sillä se selviää useita viikkoja ympäristössä. Virusta erittyy voimakkaimmin infektion ensimmäisinä päivinä.

    • Anonyymi

      Itse olen voittanut lotossa neljästi.

      • Anonyymi

        Olen pelannut kaksi kertaa Olympiakaksaria, ja vain kerran totoa. Kaikilla kerroilla tuli täysosuma. Ja tämä ei ole satua. Todistajia on useita, mm vaimoni, hah hah haaa!!!...
        JK Flunssaa, saati kuumetta ja päänsärkyä en ole kokenut koskaan. Yksi enneltaehkäisevä "luonnonlääke" - antibiootti on: Kaksi-kolme valkosipulinkynttä aamupuuron kanssa pitää "pöpöt" loitolla. Toinen on huumorimieli ja runsas rakastelu. Kolmas... jne...


    • Anonyymi

      Tänä aamuna Kokkolassa 4. uutta tapausta. 2.varmaa.

    • Anonyymi

      Kokkolassa on varmaan nyt paljon koronaan sairastuneita, koska hengitys suojaimet ovat loppuneet.
      Nämä kevyet hengitys suojaimet ei suojaa korona virukselta, mutta se estää taudin kantajaa tartuttamasta muita.
      Eli jos kadulla tulee vastaan hengitys suoja kasvoilla liikkuva, niin tällä on ilmeisesti korona virus, koska käyttää hengitys suojainta.

      • Anonyymi

        Joko korona on "iskenyt" VesiVeijariin. Varokaa tummahipiäisiä maailmanmatkaajia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe