Meilikaveria tapaamassa.

Anonyymi

Osa 1

Olin jo pitkään miettinyt jonkinlaisen deitti-ilmoituksen laittamista nettiin, mutta en kuitenkaan saanut tarpeeksi rohkeutta sellaisen tekemiseen.
Se kuitenkin pyöri mielessä aina silloin tällöin. Kerran sitten ajauduin eräälle keskustelupalstalle ihan toisenlaisen aiheen tiimoilta niin siellä osui silmään erilaisia aihealueita joita hetken selailin ja ja löysin palstan jossa voisi hakea kijeenvaihtokaveria. Mietin että tuotapa taidan kokeilla, ja niin teinkin.
No pari vastausta tulikin mutta molemmat loppui aika nopeasti. Mutta päätin kokeilla toisella ilmoituksella ja hain naista eroottiseen kirjeenvaitoon, vaikka vähän kauhuissani mietin että miten ihmeessä mä aloittaisin sellaisen, enhän ollut aiemmin sellaista harastanut.
Peni kutkuttava tunne jossakin sisälläni oli aina kun kävin katsomassa olisiko kukaan kiinnostunut aiheesta. Lopulta olikin vastaus tullut ja siitä se kirjeenvaihto sitten alkoi, ja muuttui melko kuumaksi, yllätyin oikein miten se minulta onnistuikin.
Kirjoiteltiin välillä muutakin ja selvisi että meillä on todella iso ikäero, Jenna 22v ja minä vanha äijä reilusti yli 50v, mutta se ei Jennaa haitannut. Ninpä me jatkettin eroottisia meilejä vaihdellen.

Jenna vaikutti tosi ihanalta tytöltä ja lopulta kysyin voisimmeko tavata joskus, ihan vaan kahvilla jossakin kahvilassa. Olin kyllä varautunut siihen että vastaus olisi kielteinen, mutta muutaman päivän empimisen jälkeen Jenna kirjoitti että voidaanhan me käydä kahvilla... Apua, miten mä tästä selviän, ajattelin sydän pamppaillen mutta kuitenkin innoissani, olisihan kiva nähdä kirjekaveri ihan livenäkin. Kuvanhan olin meilillä jo saanutkin, itseasiassa vaihdeltu useampiakin kuvia......

Saatin sitten aikataulut sopimaan ja sovittiin tapaaminen kahvilaan Lahdessa, jossa Jenna asuu.
Minä otin töistä vapaapäivän ja ajoin jo aamupäivällä n.60 km matkan Lahteen.
Päästyäni perille, löysin kahvilan ja katselin ympärilleni, ja siellä Jenna jo istuikin, niin kauniina, vielä kauniinpana kuin kuvassa.
Jennakin tunnistii minut, nousi seisomaan ja tuli mua vastaan, multa meinasi jalat pettää alta kun huomasin etta Jennan takin alta vilahti samanlainen minihame mitä hän oli kuvaillut meilatessamme.
Sanna tuli eteeni silmiin katsoen ja sanoi 'moi Jukka'
halasin kevyesti ja sain kuiskattua " moi Jenna"
Ksyin että haetaanko kahvit ja mennään istumaan?
Jenna katsoi mua hetken silmiin ja sanoi että ei me täällä mitään juoda, tiedän paremman kahvipaikan tässä lähellä. Sanoin että sopiihan se. Jennan katseessa oli ollut.... jotakin mitä mietin siinä kävellessämme.
Vähän matkaa käveltyämme kännyttiin erän talon pihaan ja Jenna kaivoi avaimet käsilaukustaan ja vei minut rappukäytävän ja hissillä johonkin kerrokseen.
Hississä huomasin Sannan katsessa taas jotakin ... ovelaa... katsoin takaisin kysyvästi, johon Sanna vastasi kauniillla hymyllään ja suuteli kevyesti. Hissi pysähtyi ja menimme sisälle asuntoon.......
Päästyämme ovesta sisään Jenna potkaisi kengät jalastaan, riisui takin ja sanoi "terve tuloa Jennan kahvilaan" ja antoi mulle pienen hellän suudelman ja sanoi että heitä takki ja kengät pois ja käy peremmälle.
Tein työtä käskettyä ja samalla seurasin kuinka Jenna meni edellä olohuoneeseen minihameessa ja mustassa lyhyessä topissa joka jätti vähän paljasta selkää näkyviin.
Olin tuntevinani kahvintuoksun eteisessä mutta ajattelin että juurihan me tultiin sisälle niin eihän kahvi vielä voi tuoksua. Mutta kun menin olohuoneeseen niin Jenna istui jalat koukussa sohvan nurkassa ja pienellä pöydällä sohvan edessä oli kolme höyryävää kahvimukia, katsoin hämilläni ympärilleni ja huomasin miten Jennaa hymyilytti "tule istumaan mun viereen, kahvi on jo kaadettu" Jenna sanoi.
Menin Jennan viereen istumaan ja ojensin hänelle mukin ja olin ottamassa omaa mukia pöydältä kun huomasin keittiön ovella liikettä, ja samalla ymmärsin Jennan aiemmat ovelat katseet.
Keittiön ovelta kuului "hei Jukka, mä oon Anna, saanko liittyä seuraan?"
Minä en saanut sanaa suustani ....
Keittiön ovella seisoi lähes yhtä kaunis nuori nainen kuin Jenna, tiukoissa farkku shortseissa ja lähes avonaisessa paidassa jonka alta näkyi mustat rintaliivit.
Hän tuli sohvan viereen, tutisevin polvin nousin ja ojensin käden tervehtiäkseni mutta Anna painautui tiukasti minua vasten halatessaan ja suuteli hellästi.
Tunsin pientä pakokauhua kun ajattelin mitä tytöt ehkä olivat suunnitelleet, sillä se olisi jotakin mistä olin vain haaveillut. Istuin kuitenkin takaisin ja Anna istuutui viereeni mutta kumartui samantien ylitseni ottamaan kahvimukia pöydältä ja samalla antoi Jennalle pitkän kieli suudelman, silloin tunsin housuissani pientä elämää,. Tuosta suudelmasta tiesin mitä on tulossa, oikea käteni oli vapaana niin varovasti siirsin sen Annan paljaalle reidelle ja liu'utin kättä edestakaisin. Sain pujotettua kahvimukin tyttöjen välistä pöydälle ja siirsin toisen käden Jennan polvelle.........

.....jatkuu.....

-Jukka-

1

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännää ja sitten heräsitkin äipän viekusta tissiposki niihh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe