Meilikaveria tapaamassa osa 2

Anonyymi

OSA2

Päästyämme ovesta sisään Jenna potkaisi kengät jalastaan, riisui takin ja sanoi "terve tuloa Jennan kahvilaan" ja antoi mulle pienen hellän suudelman ja sanoi että heitä takki ja kengät pois ja käy peremmälle

Tein työtä käskettyä ja samalla seurasin kuinka Sanna meni edellä olohuoneeseen minihameessa ja mustassa lyhyessä topissa joka jätti vähän paljasta selkää näkyviin.
Olin haistavinani kahvintuoksun eteisessä mutta ajattelin että juurihan me tultiin sisälle niin eihän kahvi vielä voi tuoksua, mutta kun menin olohuoneeseen niin Jenna istui jalat koukussa sohvan nurkassa ja pienellä pöydällä sohvan edessä oli kolme höyryävää kahvimukia, katsoin hämilläni ympärilleni ja huomasin miten Jennaa hymyilytti "tule istumaan mun viereen, kahvi on jo kaadettu" Jenna sanoi.
Menin sannan viereen istumaan ja ojensin hänelle mukin ja olin ottamassa omaa mukia pöydältä kun huomasin keittiön ovella liikettä, ja samalla ymmärsin Jennan aiemmat ovelat katseet.
Keittiön ovelta kuului "hei Jukka, mä oon Anna, saanko liittyä seuraan?"
Minä en saanut sanaa suustani ....
Keittiön ovella seisoi lähes yhtä kaunis nuori nainen kuin Jenna, tiukoissa farkku shortseissa ja lähes avonaisessa paidassa jonka alta näkyi mustat rintaliivit.
Hän tuli sohvan viereen, tutisevin polvin nousin ja ojensin käden tervehtiäkseni mutta Anna painautui tiukasti minua vasten halatessaan ja suuteli hellästi.
Tunsin pientä pakokauhua kun ajattelin mitä tytöt ehkä olivat suunnitelleet, sillä se olisi jotakin mistä olin vain haaveillut. Istuin kuitenkin takaisin ja Anna istui viereeni mutta kumartui samantien ylitseni ottamaan kahvimukia pöydältä ja samalla antoi Jennalle pitkän kieli suudelman, silloin tunsin housuissani pientä elämää,. Tuosta suudelmasta tiesin mitä on tulossa, oikea käteni oli vapaana niin varovasti siirsin sen Annan paljaalle reidelle ja liu'utin kättä edestakaisin. Sain pujotettua kahvimukin tyttöjen välistä pöydälle ja siirsin toisen käden Jennan polvelle. Jenna otti mun kädestä kiinni ja siirsi sitä reiden sisäpintaa pitkin minihameen alle vaihtaen vähän asentoa niin että näin ettei hameen ollut pikkuhousuja, toinen käsi oli löytänyt tiensä Annan pakaralle ja puristelin sitä hellästi, Anna vaihtoi asentoa ja molemmat tytöt alkoivat suudella mua, toinen käteni oli Jennan hameen alla reisien välissä ja tunsin miten siellä oli alkanut paikat kostumaan, toinen käteni hiveli Annan pimppiä shortsien läpi, samala tunsin jomman kumman käden etsiytyvän ahtaaksi käyneelle housunetumukselleni......
Jenna alkoi avata mun paidan nappeja, avasi vyön ja vetoketjun, Anna suuteli mua edelleen kiihkeästi ja tunsin kuinka multa alettiin kiskoa farkkuja pois jalasta. Anna oli jossakin välissä riisunut paidan rintaliivit päältään ja tarjosi rintojaan mun imettäväksi, imin ja suutelin rintoja samalla kun avasin Annnan shortseja, olin jo todella kiimassa kun lopulta sain shotsit riisuttua ja Annan kostunut posliinipimppi paljastui eteeni.
Jennan käsi ilmestyi takaapäin Annan jalkojen väliin ja sormet alkoi pelata klitalla ja toinen käsi puristeli mun kalua "olette te ihania" sain sanottua, katselin lumoutuneena kuinka Jennan sormi liukui Annan märkään pimppiin aivan silmieni edessä.
Annalta pääsi pieniä äänähdyksiä sormen liukuessa edestakaisin kuumassa pillussa. Otin Jennan kädestä kiinni ja ven pillusta märän sormen suuhuni ja maistoin ihana mahlan suussani. Jennaltakin oli huomaamattani vaatteet hävinneet ja hän siirtyi istumaan hajareisin mun päälle ja ohjasi kalun nautinnollisen hitaasti sisäänsä..... Anna siirtyi eteeni....... otin molemmin käsin kiinni Annan pyöreistä pakaroista ja upotin kasvoni märkään pimppiin, nuolin ja imin kaiken mahlan niin syvältä kuin pystyin ja lopulta otin tyrvonnen klitan käsittelyyn, Jenna oli alkanut kevyesti liikkmaan ja tunsin etten kovin kauaa enää kestäisi ja Annakin alkoi liikkua ja ääntelehtiä siihen malliin että orkku oli lähellä, imin klittaa ja pyöritin kielenkärkeä sen ympäri..... Anna tarttui niskaani ja pinoi pääni tiukasti pimppiään vasten, pyöritti itseään villisti mua vasten ja sanoi 'mä tuuun ihan kohta' Pimppi suusani en pystynyt sanomaan mitään mutta ajattelin että niin minäkin, sillä Jenna ratsasti jo täyttä laukkaa enkä enää pystynyt pidättelemään vaan aloin sykkien purkautumaan Jennan sisälle.
Ja samaan aikaan Anna jännittyi tiukaati mun naamaa vasten lauetessaan. Pyöritin kieltäni edellen klitalla ja tunsin Annan orkun pitkittyvän, pian Anna kuitenkin siirtyi viereeni, suuteli mua ja mun päällä istuvaa Jennaa.
Jenna nousi päältäni pimppi valuen mun sprmaa, polvistui lattialle ja kasoi Annaa joka myös polvistui eteeni.
Sitten tytöt alkoivat yhteistuumin nuolla ja imeä mun veltostuvaa kalua puhtaaksi spermasta ja Sannan pimppimehuista......

Jatkuu.......

-Jukka-

1

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän tässä häiritsee, kun menee jennat ja sannat ja annat sekaisin. Vähä tarkkuutta tuohon etsi-korvaa toiminnon käyttöön kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe