Eli siis joo. Aloin seurustelee yhen luokkalaisen tytön kaa tänään ja haluasin kuulla vinkkejä että mitä mun kannattaa tehdä (kuinka usein nähä sitä muuaallaki koulus, ja mitä ylipäätänsä tehä nyt ku seurustelen)?
En tiiä tajuutteko mitä haen takaa mut jos tajuutte niin oikeesti pliis auttakaa.
Ps. Eka kerta ku seurustelen. Oon 11 v. niinku se tyttöki
Neuvoja seurusteluun
5
102
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeesti kertokaa niit neuvoi!
- Anonyymi
No pyydät sitä ulos, vaik kävelee tai jotain. Tai sit vaa pussailette. Ja mun mielest oot vähä liian nuori ehk seurustelemaa. 15v on sit jo eri asia. Mut nauti nyt ku sul on mahollisusus päästä pökkii jotain muijaa.
- Anonyymi
Kuin usein mun kannatais pyytää sitä jonnekkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin usein mun kannatais pyytää sitä jonnekkin
Ei hyvänen aika, jos sä et edes tiedä mitä/milloin/miks sä pyydät sen tytön ulos tai teet sen kanssa ni unohda koko juttu, et oo tarpeeks kypsä.
Turha sun täältä on kysyy, kysy vaikka siltä sun tyttöystävältä mitä se haluis tehä. Jos et kuitenkaan haluis jostain syystä kysyy siltä nii menkää vaik leffaan, jonnekkin ostarille, jommankumman luo tai sit ihan vaa jonnekkin kahestaa.
Äläkä välitä noista "oot liian nuori" jutuista, koska sä sen tiiät ootko valmis vai et:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133