Suunnittelemme matkaa Kap Verdelle ensi marraskuussa Melia Tortuga Beach - hotelliin. Hotellin esittelyssä mainitaan "miehillä pitkät housut päivällisellä", mikä siellä tarkoittaa ilmeisesti myös buffet-ravintolaakin eikä vain A la carte-ravintoloita. Onko kellään kokemusta tästä hotellista, onko tuo sääntö ehdoton vai pääseekö illalla buffettiin syömään siisteillä caprisortseilla? Etelän lämmössä ei oikein houkuta iltaisinkaan vetää pitkiä housuja jalkaan 2 viikon ajan...
Kiitos jo etukäteen, jos joku tuossa hotellissa majoittunut viitsii vastata.
Melia Tortuga Beach
Anonyymi
1
2374
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti iltaisin on niin viileä ellei jopa kylmä että ainakin minä pidin
pitkiä housuja iltaisin.
Päivisin on kyllä melko lämmintä , ainakin auringossa ja tuulen suojassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008870
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265228- 534591
- 844276
- 573523
- 513326
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583178Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581