Juuri ennen nukahtamista tulee mörön naama vähän liian lähelle ja säikäyttää :(
Muutenkin aina jotain mätäneviä kasvoja yms.. hyi hitto..
Zoomautuva mörkö
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Onko noita vain nukahtamisvaiheessa?
- Anonyymi
On ainoastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ainoastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti! Tota se on, en mene lääkäriin kun ei sille mitään kuitenkaan voida tehdä :)
- Anonyymi
Minulla oli samantapaist häröilyy juur nukahtamisvaiheessa. Usean sadan pirullisesti virnistelevän pirunnaamarinki ympyröi munt.
Tät tapahtui useana iltana perättäin. Vakava onkelma, mihin piti saada ratkasu.
Olin harrastanu eräitä juttui vuosikaupalla. Tiesin että joku ihminen lähettää ihmisille noita kauhun aineksia.
Senkin että nuo parapsykologisia mielikuvia lähettelevät hörhöt pelkäävät valoa.
Niinpä projisoin paikalle kirkkaan aurinkoisen päivän Paha suggestio taittui siihen. Selvisi, että nainen, joka oli saanut muijani lähes romahtamaan, oli asialla minun kimpussa. Ihan tavallisen näkönen nainen.
Hänellä oli synnynnäinen ominaisuus, prapsykologinen lahja. Hän käytti sitä tuhotakseen ihmisiä.
Uskon, että joku paha tyyppi on myös ap:n pelottelussa takapiruna.- Anonyymi
Vai niin, mielenkiintoinen juttu mutta en usko että kukaan pystyy lähettämään kenellekkään yhtään mitään ja jos pitäisi jotain pahaa tyyppiä etsiä, niin ensimmäisenä tulee mieleen Jeesus, vaikka satuolento on hän. Kiitti kuitenkin, eiköhän tää tästä..
-Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808