Polariksessa on mekaaninen rajoitin . Polle on tyttären ja minun käytössä. Polle kulkee rajoittimen kanssakin 60-70km/ h vaikka pitäisi olla 40km/h. No se ei haittaa. Mutta se kiihtyvyys rajoittimen kanssa on huono. Onko sille mitään tehtävissä? Tietysti jos ottaa rajoittimen pois, mutta sitten se kulkee 100km/m enkä sitä halua.
Eli kysymys oli miten mekaanisella rajoittimella olevaa pollen kiihtyvyyttä saataisiin parannettua mutta huippunopeus olisi edelleen 60-70km/h?
Rajoitin on "kaasarissa"
Saadaanko tälläiseen sähköistä, niin kuin uusimmissa on ? tai toisenlaista mekaamista..?
Kiitos vastauksista etukäteen.
Polaris 570 RZR 2016
Anonyymi
2
658
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi päästä ajamaan kovempaa kuin laki sallii??? Tuskin kenelläkään mönkkärikuskilla on niin kiire päivittäisen ajomatkan puitteissa.
- Anonyymi
Yritin kirjoittaa, että huippunopeuden ei tarvisikaan nousta vaan parantaa kiihtyvyyttä. Nyt kun polle ei ota täysiä kierroksia mekaanisella rajoittimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141