Polariksessa on mekaaninen rajoitin . Polle on tyttären ja minun käytössä. Polle kulkee rajoittimen kanssakin 60-70km/ h vaikka pitäisi olla 40km/h. No se ei haittaa. Mutta se kiihtyvyys rajoittimen kanssa on huono. Onko sille mitään tehtävissä? Tietysti jos ottaa rajoittimen pois, mutta sitten se kulkee 100km/m enkä sitä halua.
Eli kysymys oli miten mekaanisella rajoittimella olevaa pollen kiihtyvyyttä saataisiin parannettua mutta huippunopeus olisi edelleen 60-70km/h?
Rajoitin on "kaasarissa"
Saadaanko tälläiseen sähköistä, niin kuin uusimmissa on ? tai toisenlaista mekaamista..?
Kiitos vastauksista etukäteen.
Polaris 570 RZR 2016
Anonyymi
2
685
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi päästä ajamaan kovempaa kuin laki sallii??? Tuskin kenelläkään mönkkärikuskilla on niin kiire päivittäisen ajomatkan puitteissa.
- Anonyymi
Yritin kirjoittaa, että huippunopeuden ei tarvisikaan nousta vaan parantaa kiihtyvyyttä. Nyt kun polle ei ota täysiä kierroksia mekaanisella rajoittimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673