Teuvo Suni: MIKSI?

Tätä olen kysynyt monta kertaa:

Miksi ette uskalla uskontokeskusteluihin kirjoittajilta ja kommentoijilta vaatia Väestörekisterissä olevan nimen pakollista käyttöä.

Teidän suosimat anonyymit ovat tehneet näistä keskusteluista saatanalliset veriorgiat?

Lähes jokainen omalla nimellä kirjoitettu totuus, kohtaa tämän:

PAHUS. SIVUA EI LÖYTYNYT!

11

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos omalla nimellä kirjoittaminen olisi pakollista, ei minkäänlaisia moderaattoreita ja heidän tekopyhää tekoälyä tarvittaisi, koska jokainen omalla nimellä kirjoittaja on itse vastuussa kirjoituksistaan.

Nyt täällä ilakoivat Saatanan uskolliset palvelijat:

"Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi?

• Terve! Suomi24:än ei ole tulossa pakkoa omalla nimellä kirjoittamiseen. Suomi24:ssä saa jatkossakin siis keskustella anonyyminä, ja oman nimen käyttäminen on täysin vapaaehtoista.

Anonyymiyteen liittyy toki aina varjopuolia, mutta anonyymiydestä huolimatta jokainen palstalle kirjoittava on itse vastuussa kirjoittamistaan viesteistä. Esim. poliisilla on tarpeen vaatiessa mahdollista selvittää viestien kirjoittaja IP-tietojen perusteella.

Mitä viestien poistoon tulee, niin Suomi24:ssä poistopäätökset perustuvat sääntöihin

• Anonyymi

Joo, luetaan kun ehditään.
        Tavallisesti siihen kuluu kolme päivää.
        Nyt alle tunti. Mitenkähän tämä on mahdollista?
        Elikkä muunneltua totuutta.

• Moi! Jos viestejäsi on mielestäsi poistettu ilman syytä, ota yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella

• Anonyymi

Epäloogista. Todistat jonkin oikeaksi koska se on kirjoitettu.

• suomi24 kirjoitti:

Moi! Jos viestejäsi on mielestäsi poistettu ilman syytä, ota yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella

Ei siitä mitään apua ole koskaan ollut.

Vuodesta 2005 lähtein olen täällä totuutta julistan enkä varmasti valehtele kun sanon että ainakin 4-5000 aloittamaani keskustelua on tänä aikana poistettu ja poistetaan edelleen. Nyt jopa ateistien olohuoneesta.

Ettekö pysty tekopyhää tekoälyä opettamaan.

Joka kirjoittaa omalla nimellä, hänen viestejä ei saa poistaa, vaikka tuottaisi tuskaa kuin totuuden tuliset hiilet pään päällä.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Ei siitä mitään apua ole koskaan ollut.

Vuodesta 2005 lähtein olen täällä totuutta julistan enkä varmasti valehtele kun sanon että ainakin 4-5000 aloittamaani keskustelua on tänä aikana poistettu ja poistetaan edelleen. Nyt jopa ateistien olohuoneesta.

Ettekö pysty tekopyhää tekoälyä opettamaan.

Joka kirjoittaa omalla nimellä, hänen viestejä ei saa poistaa, vaikka tuottaisi tuskaa kuin totuuden tuliset hiilet pään päällä.

Saatanalle epäloogista, koska Jeesuskin todisti:

"Te tekopyhät ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet?

• Anonyymi

Herran viestit koskevat vain Raamattua ja niissä toistuu piru perkele Raamattu Saatana ja mistään muusta ei sitten puhutakaan? Aikuinen mies saa levittää uskontoaan vapaasti muille? Luulisi edes postaavan oikeille palstoille ja joilla ei ole lapsia läsnä?

Onko ylläpidon kanta ääriuskonnollinen kun tämän sallii? Siinä teille vastausta jos TeuvoSuni profiilia katsotte. 1800 sivua jeesustelua joista 200viestiä äskettäin lähetetty!

Tehkää nyt jotain näitä ääriuskovaisia kommenttaja massapostitaville nimimerkeille kuten https://www.suomi24.fi/profiili/miikanaahum
        SamiA
        Mark5

yms. lähettävät viestejään täysin vääriin palstoihin. Lukutaitoa saisi olla, julistustaidon lisäksi? ja aivoja.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanalle epäloogista, koska Jeesuskin todisti:

"Te tekopyhät ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet?

Etpä taida itsekään älytä mitä kirjoitat. Puhu vaikka peniksistä luterilaiskirkossa ja homoista niin olet

oikeassa palkassa

• Anonyymi kirjoitti:

Etpä taida itsekään älytä mitä kirjoitat. Puhu vaikka peniksistä luterilaiskirkossa ja homoista niin olet

oikeassa palkassa

Minä puhuin siellä 5 vuotta, mutta pois ajoivat, samalla tavalla kuin ateistitkin.

Peniksestäkin voisin puhua, vaikka täällä, jos lopettaisitte kirjoitusteni poistattamisen.

Varsinkin miellyttävästä urologista, nuoresta naisesta, joka minun eturauhasta peniksen reiän kautta kuvasi, höyläsi ja imuroi lastut.

• Anonyymi kirjoitti:

Herran viestit koskevat vain Raamattua ja niissä toistuu piru perkele Raamattu Saatana ja mistään muusta ei sitten puhutakaan? Aikuinen mies saa levittää uskontoaan vapaasti muille? Luulisi edes postaavan oikeille palstoille ja joilla ei ole lapsia läsnä?

Onko ylläpidon kanta ääriuskonnollinen kun tämän sallii? Siinä teille vastausta jos TeuvoSuni profiilia katsotte. 1800 sivua jeesustelua joista 200viestiä äskettäin lähetetty!

Tehkää nyt jotain näitä ääriuskovaisia kommenttaja massapostitaville nimimerkeille kuten https://www.suomi24.fi/profiili/miikanaahum
        SamiA
        Mark5

yms. lähettävät viestejään täysin vääriin palstoihin. Lukutaitoa saisi olla, julistustaidon lisäksi? ja aivoja.

Mutta mitä tekevä Ateisti herrat, sitä samaa mitä uskovatkin herrat, jotka tekevät sitä Jeesuksen nimissä, mutta nämä vain omissa nimissä, koska ovat itse siittäneet itsensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3255
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3097
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2457
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2207
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81