Millä keinoin aiotte taistella motoristeja vastaan tulevana kesänä?

Anonyymi

Vinkkejä otetaan vastaan! Täällä meillä päin alkaa hirveä kuminpoltto ja vingutus heti keväästä ja jatkuu koko kesän.

26

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laki kieltää häiritsemästä asuinaluiden lähellä eli ilmoitus poliisille 112 jos meteliä kuuluu tai samat ajelee rinkiä. On tuolla valtateitä joissa ajella eikä talojen lähellä tai taajamassa rinkiä.

Se on sama kuin kerrostalojen hiljaisuus.

• Anonyymi

Ongelma onkin se, ettei poliisi käytännössä tee mitään. Ihmisten on pakko ottaa oikeus omiin käsiin kotirauhaansa ja turvallisuuttaan suojellakseen. Kun kaivaa tarpeeksi verta nenästään niin alkaahan sitä sitten valua lopulta.

• Anonyymi

Joo poliisille vaan soittoa jos ne oikeasti jossain asutuksen lähellä rällää.
      Mutta jätäthän rauhaan jos jotkut vähän polttaa kumia ja keulii syrjäisillä paikoilla jossa ei häiritte ketään. Tuhlaa vaan poliisinkin aikaa kun ei ne siitä sakkoja kirjottele.

• Anonyymi

Tieliikennelaki pätee myös "syrjäisillä paikoilla". Moni paikka ei edes ole oikeasti syrjäinen vaan meteli kuuluu kyllä kilometrien päähän. Jos siinä ei näy taloa tai muuta asutusta niin lähimpään taloon voi silti olla vain pari sataa metriä.

• Anonyymi

Missäpäin on teilläpäin? Voisin aja sitä kautta aina reissuillani.

• Anonyymi

Eli siis tarkoitus tosiaan on vain pelkkä kiusanteko? Silloin tuolla liikenteessä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Osoitteeni on Sorinkatu 12, 33101 Tampere. Tule vaikka tähän etupihalle keulimaan ja kumia polttamaan. Nähdään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osoitteeni on Sorinkatu 12, 33101 Tampere. Tule vaikka tähän etupihalle keulimaan ja kumia polttamaan. Nähdään!

Lienee syytä virkavallan tutkia onko noi ylemmät uhkaukset motoristeja kohtaan tulleet tästä osoitteesta. Ajokortti ja aseluvat byebye.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienee syytä virkavallan tutkia onko noi ylemmät uhkaukset motoristeja kohtaan tulleet tästä osoitteesta. Ajokortti ja aseluvat byebye.

Tuo on poliisiaseman osoite.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on poliisiaseman osoite.

Samaa piti sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HOMOJEN PAIKKA,PTHYI

• Anonyymi

Ostat jonkun satasen romuauton, siitä kilvet pois ja sitten vähän törmäilemään näihin kumia polttaviin kyykkyvinkuhomoihin.

• Anonyymi

Ei muuta kun tulette reippaasti kokeilemaan onneanne ettekä lässytä jossain nimettömässä nettikeskustelussa.

• Anonyymi

Okei. Tullaan. Hauska katsoa sitten, mitä saat oikeudessa väkivaltaisesta käytöksestäsi tiellä liikkujia kohtaan. Nähdään!

• Anonyymi

Tyypillinen väkivaltainen "minä minä minä" -motoristi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas olet se tyypillinen "minä. minä. minä" Audisti, Bemaristi, Tai Meseilijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin huudetaan. Onhan tässä oikeus puolustautua.

• Anonyymi

Mikä on sitten motoristi ja mikä joku juniori mopopoika. Veikkaan että juniorit siellä ovat vauhdissa. Oikeiden motoristien ei ole tarve poltella mitään kumeja missään.

• Anonyymi

Itse ajan rauhallisesti eikä minulla ole autoa. En katso olevani motoristi. Se on vähän kuin haukkumasana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajan rauhallisesti eikä minulla ole autoa. En katso olevani motoristi. Se on vähän kuin haukkumasana.

NO SIE POLTAT KUMIA AKAN VÄLJÄS VITUS

• Anonyymi

Aloittaja tyypillinen valittaja, valitaa varmaan joka asiasta.

• Anonyymi

Keskity sinä noudattamaan tieliikennelakia ja kunnioittamaan toisten kotirauhaa.

• Anonyymi

Kuten sanoin, valittaa joka asiasta.

• Anonyymi

Aloittajalle. Osta viinaa, lämmitä sauna ja pyydä pyörä miehet tai pojat lauteille.
      Olemalla kaveri niille ja kerrot huolesi, niin ne menee kauemmas sauhuttamaan kumia.

Aina ei kannata teroittaa vesuria koska se tylsyy kohta taas.

• Anonyymi

"Aloittajalle. Osta viinaa, lämmitä sauna ja pyydä pyörä miehet tai pojat lauteille.
        Olemalla kaveri niille ja kerrot huolesi, niin ne menee kauemmas sauhuttamaan kumia."
        Ei se nyt ihan noinkaan mene, pitäisi vinguttajilla yms. häiriköillä löytyä omasta päästäänkin sen verran "häpyä", että menisivät sivummalle vinguttelemaan, mutta kun ei niin ei, vanhemmilta opit yleensä saadaan, eli mun sauna on ainakin aina kylmänä idiooteille, sopivia nastoja ja nauloja voi kylvää pahimmille paikoille ;))

• Anonyymi

Juu, näinhän se on joka kevät, ovat kuin "lehmiä, jotka pääsee keväällä navetasta laitumelle, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää", väärin on tietty vinguttaa ja kumia polttaa varsinkin asutusten läheisyydessä ja muuallakin, lakihan sen kieltää, ikävää että 1% moottoripyöräiljiöistä pilaa muitten 99% maineen, toki "luonto" korjaa satoaan varsinkin keväisin, ikävää sekin.
      Sekin harmittaa, että noille 1%:lle ei oikein ole missään mitään ns. laillista paikkaa, jossa saisivat temppuilla häiritsemättä muita.

Terv. m-pyöräilijä vm. -57

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3712
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2509
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2106
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1627
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1458
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1451
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1404
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1357
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      20
      1201
    Aihe