Kun tilaan äitini nimellä klarna laskuun, tuleeko laskut minulle samaan osoitteeseen kun ostettu tavara vai sille kenen henkkareilla tilattu :)
Itse liian nuori tilaamaan ja vanhemmat ja minä asun eri osoitteissa
Klarna laskut
Anonyymi
2
198
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kannattaako alkaa rikoksen polulle jo noin nuorena, sillä rikoshan tuo on jos ilman äitisi lupaa hänen nimissään tavaroita tilailet.
- Anonyymi
Et pysty tilaamaan eri osoitteeseen toisen laskuun mitään. Tarvitset tilaukseen äidin vahvistuksen tai allekirjoituksen joko sähköisesti tai nimmarin silloin jos tilaa netistä tarvii pankki tunnukset ja nekin pitää olla äidin jos haluat että lasku menee hänelle ja paketin noutaa äiti tai sitten tarviit vielä valtakirjan äidiltä jos haluat itse hakea mutta joo sun pitää ensin kysyä sun äidin lupa ja sopia sen kanssa etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591