Löytyykö yksi! kehittynyt kehonrakenta gay täältä?

Anonyymi

Nuoruudessani oli aniharvoin julkisissa gay pippaloissa joku miehekäs kaveri.
Itse nosteli mm. 140kg penkissä jne.

9

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yökerhossa on niin pehmeät penkit.

    • Anonyymi

      Yökerhossa on pehmiät penkit.

    • Anonyymi

      Onko aloittajalla ns. commandohauis?

    • Anonyymi

      Onko 140 kg paljon vai vähän? En ole koskaan kokeillut. Oliko tuosta nostelusta sinulle jotakin hyötyä?

      • Anonyymi

        Komeita ja maskuliinisia miehiä on törmännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeita ja maskuliinisia miehiä on törmännyt.

        Tärpännyt!


    • Anonyymi

      Tulee hyvä olla ja saa elämässä muutakin tekemistä.

    • Anonyymi

      Minä olin meidän veljeksistä pienin ja siroin, mutta kroppa oli sopusuhtainen ja pärstä edukseen. Viejiä oli kyllä joka suunnalla. Koska en ollut voimiltani mikään kontio, niin riepottelivat pojatkin minua mielellään. Ei se oikeastaan ärsyttänyt, tosin noita pullistelijoita oli kahdenlaisia. Enemmistö oli ihan ystävällisiä ja he leikkimielisessä hengessä "retuuttivat" minua. Pieni osa oli sellaisia, jotka halusivat pullistella voimillaan minun kustannuksellani, he olivat joka asiassa paskiaisia.

      Kotona olin harjoitellut painia veljieni kanssa, joten kokooni nähden tarjosin monelle kovan vastuksen. Kahden vanhimman veljen kanssa kävi niin, että he eivät lopulta viitsineet painia minun kanssani, kaipa se oli turhaa leikkiä, kun vastusta ei löytynyt ja eri sarjoissakin oltiin. Jollen uskonut heidän sanallista kieltoaan, niin jompi kumpi heistä nappasi minut syliinsä mahalleen ja alkoi leipoa pakaroitani kunnes lupasin rauhoittua.

      Pari vuotta nuoremman veljen kanssa me jatkoimme harjoitusvääntöä ahkerasti. Kun veli oli ysillä, niin olisin tarvinnut valmentajan, jos olisin halunnut voittaa hänet. Hän oli kummasti kasvanut kooltaan ja voimiltaan. Tyttökaverikin hänellä oli, eikä hän viitsinyt enää reuhata minun kanssani, vaan järjesti minulle vieroitushoidon. Hän otti minut tiukasti polvilleen makaamaan ja alkoi leipoa pakaroitani. Tilanne oli nolo 18-vuotias poika sai rehellisesti selkäänsä peruskoululaiselta pojalta. Onneksi hän ei vaatinut minua lupaamaan mitään, sellainen olisi käynyt liikaa kunniani päälle. Hän ilmoitti vain, että tästä lähtien meidän painiharjoitukset alkavat lämmittelyllä, jonka aikana minä piiskaan sinut. Pitihän se asia testata - kyllä se puhui totta.

      Jokaiselta veljeltäni olen leikkipiiskaa saanut ja joutunut itselleni myöntämään, että jos tarvetta olisi, niin leikki voisi tosikoitokseksi muuttua. Jos olisin puhdas hetero, niin veikkaisin tilanteen minua suututtavan ja nolottavan. Mutta ei nyt, olen pääsääntöisesti iloinen veikko, jolla on kolme mukavaa veljeä.

      En tiedä missä vaiheessa veljet minun oikean värini tunnistivat, siitä emme ole koskaan keskustelleet. Mutta piiskaa on kyllä uhattu antaa aina silloin tällöin, mutta kuritusta ei ole tapahtunut koskaan painikamarin ulkopuolella. Ollakseen iloinen ja elämäänsä kohtalaisen tyytyväinen, ei tarvitse hirveitä voimia omata. Isokin kanto kaskesta lähtee kun kutsun veljet apuun.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe