Nappulakerho LADEC tyhjäntoimittaja

Anonyymi

Niin kauan kun Jukka Rantanen toimittaa täydellistä tyhjää varaten paikan korkealla palkalla toiselta, joka väkisinkin olisi aikaan saavampi! Rantasen palkka pitää ukon paikallaan, kukaan ei autoinsinöörille maksaisi tuollaisia summia noilla näytöillä! Katsastajien palkat olisivat ok tasoa tälle, ja saisi aikaankin jotain väkisin kun tulee autoja nokan eteen ja potkut tulee jos ei jono etene

4

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se keskeistä olisi, että Lahti ryhdistäytyisi tässä asiassa. Jukka Rantanen ei saa mitän aikaan. Se on todella helppo todeta ja selvä asia. Ei näytä kiinnostavan Lahtea eli kunnallispoliitikoita ei pätkän vertaa. Muut kunnat eli koko maakunta kärsii tästä todella raskaasti. Rantasen paikka ei ole mikään lepotuoli eläkepalkkaa ja sinoitusvaroja henkilökohtaisiin tarkoituksiin keräävälle flegmaattiselle ihmiselle sopivalla kaveripohjalla. 28.2. Etlarin mielipiteissä Nurminen kirjoittelee asiaa, vähän taitaa muuten olla propagandan tekijän maineessa muta tuossa hän iskee naulan kantaan.

• Anonyymi

Kunnat paitsi siis Lahti, alkavat taas erota. Eiköhän tämä pikkuhiljaa pienene sinne Lahden tötteröyritysten joukkoon, kaupunkikonserni on niiiin ihana persreikä veroeurojen näkökulmasta. Ei vaan tule mitään tästä tuon sukkahien Rantanen kanssa

• Anonyymi

No maksaahan ja hyvää palkkaa maksaakin, kuntapoliitikot meidän yhteisistä varoista! Se on hölmö joka suostuu, kuntapoliitikot on matoluokkaa, kiinnostutaan kuntapolitiikasta joukolla niin saadaan pölhöt pois päättäjien joukosta...

• Anonyymi

Kyllä se tämä Rantanen Jukka pitää siivota pois seisoskelemasta, jos omilla rahoillaan seisoskelee niin fine, mutta ei per... mehän tuo pysti kustannetaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe