Sain sädehoitoa rintasyöpääni leikkauksen jälkeen..Tästä on jo muutama vuosi mutta olen potenut sen jälkeen jatkuvaa köhimistä ja limaisuutta, etenkin aamuisin. Keuhkoni kuvattiin ja niissä näkyi hyvin pientä muutosta, kukaan ei kuitenkaan myöntänyt sen johtuvan sädehoidosta. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta, ja miten teitä on hoidettu?
Rintasyöpä ja sädehoito
2
541
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen saanut sädehoitoa rintasyöpääni ja minua myös vaivaa tuo aamuinen yskä ja kova limanmuodostus.....Tätä on jatkunut jo kuukausia ja pelkään ettei tämä parane omilla konsteilla....Millaisia kokemuksia teillä jotka olette saaneet sädehoitoa rintasyöpäänne on? Entä mahdolliset keuhkovauriot hoidon jälkeen, miten niitä on hoidettu?
Olisiko teillä rintasyöpäpotilailla kenelläkään myydä LETROTSOLIA (esim. FEMAR 2,5mg tms.) MINULLE LAPSETTOMUUSHOITOON? JONOT on niin pitkät ja mieheni ei oikein ole innostunut juoksemaan lääkärissä, vaikka harras lapsitoive on.... Minulla ohut limakalvo ja vähäiset ja pienet munarakkulat... Maksan vähintäänkin apteekkihinnan ja asun pääkaupunkiseudulla. Ei autoa. EN USKALLA TILATA NETISTÄ ILMAN RESEPTIÄ ':/ MUUTEN: KAIKILLE DIAGNISOIDUILLE RINTASYÖPÄ(Ja syöpä-)POTILAILLE MYÖTÄTUNTOISET PAHOITTELUT JA TOIVONMUKAISTA PARANEMISTA! Toivon, että joku voisi auttaa minuakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437