Sain sädehoitoa rintasyöpääni leikkauksen jälkeen..Tästä on jo muutama vuosi mutta olen potenut sen jälkeen jatkuvaa köhimistä ja limaisuutta, etenkin aamuisin. Keuhkoni kuvattiin ja niissä näkyi hyvin pientä muutosta, kukaan ei kuitenkaan myöntänyt sen johtuvan sädehoidosta. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta, ja miten teitä on hoidettu?
Rintasyöpä ja sädehoito
2
282
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen saanut sädehoitoa rintasyöpääni ja minua myös vaivaa tuo aamuinen yskä ja kova limanmuodostus.....Tätä on jatkunut jo kuukausia ja pelkään ettei tämä parane omilla konsteilla....Millaisia kokemuksia teillä jotka olette saaneet sädehoitoa rintasyöpäänne on? Entä mahdolliset keuhkovauriot hoidon jälkeen, miten niitä on hoidettu?
Olisiko teillä rintasyöpäpotilailla kenelläkään myydä LETROTSOLIA (esim. FEMAR 2,5mg tms.) MINULLE LAPSETTOMUUSHOITOON? JONOT on niin pitkät ja mieheni ei oikein ole innostunut juoksemaan lääkärissä, vaikka harras lapsitoive on.... Minulla ohut limakalvo ja vähäiset ja pienet munarakkulat... Maksan vähintäänkin apteekkihinnan ja asun pääkaupunkiseudulla. Ei autoa. EN USKALLA TILATA NETISTÄ ILMAN RESEPTIÄ ':/ MUUTEN: KAIKILLE DIAGNISOIDUILLE RINTASYÖPÄ(Ja syöpä-)POTILAILLE MYÖTÄTUNTOISET PAHOITTELUT JA TOIVONMUKAISTA PARANEMISTA! Toivon, että joku voisi auttaa minuakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003