Leveälestiset kengät iehelle, mistä saa

Anonyymi

Torrevieja tai Elche, ehkä Alicanteen astikin voisisin mennä.

Minulla on nyt kengät, Suomesta ostetut ja laitoin ekan kerran jalkaan ennen tänne Torreviejaan tuloa. Olen juuri eläköitynyt mies. Ostin Suomessa leveäksi tunnetun suomalaisen merkkikengän, joista minulla on ennenkin ollut talvikenkiä. Oikea jalka vaikutti hieman tiukemmalta kenkään.

Nyt se oikeanpuoleinen kenkä aiheuttaa isoja vaikeuksia jalalle. Pikkuvarvas ei mahdu tilaansa, mutta vasen kenkä tai jalka on sopivampi. Ehkä oikea jalka on hieman leveämpi. Tulee ongelmia kävelyssä. Viereinen varvas kului verille, kun pikkuvarpaan kynsi kääntyi viereiseen varpaasen päin ja kynsi rikkoi ihoa, oikein verta tuli.

Tietääkö joku kunnon kenkäkauppoja, joka myisi leveitä miesten kenkiä? Minulla on mukana vain yksi pari kenkiä. Kävely on nyt hidasta. Auto on käytössä koko matkan ajan, ja vielä on oleskelua täydet 2 viikkoa jäljellä täällä.

Muutamia tavallisia kenkiä olen kokeillut täällä, mutta niillä ei tee yhtään mitään. Joihinkin kenkiin jalka ei suostu menemään edes sisään, vaikka koko on oikea muuten. En ole aina päässyt edes leveyttä testaamaan. Tällaisia ovat nykyään lenkkitossut. Niitä en edes haluaisi. Jotkut kengät totesin liaan kapeiksi, eikä niissä ole ns. rintavuutta tarpeeksi.

Olen kyllä ihan terve mies kävelemään, mutta kengät pitäisi löytää! No, ylipainoa kyllä on.

1

1125

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ollaan lähdössä Alicanteen ja poiketaan samalla reissulla Elchessä.
      Siellä on Euroopan suurin kenkäkauppa, jossa on kuulemma hyvin laaja valikoima.
      Salvator Artesano Zapaterins
      osoite Calle de la Alemenara 26 Elche.

Toivottavasti se on nyt auki, koska on sunnuntai. Haetaan eräs henkilö Alicanten lentoasemalta. Ehkä tehdään toinen reissu myöhemmin, matkaa Torreviejasta Elcheen on vajaa 40 km.

Tripadvisor antoi tämän tiedon, siinä joku saksalainen arvosteli Ruta outlet Elche ja totesi tuon aiemman kaupan paljon paremmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1630
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      151
      1103
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      970
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      330
      934
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      733
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      681
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      38
      644
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      611
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      581
    Aihe