Leveälestiset kengät iehelle, mistä saa

Anonyymi

Torrevieja tai Elche, ehkä Alicanteen astikin voisisin mennä.

Minulla on nyt kengät, Suomesta ostetut ja laitoin ekan kerran jalkaan ennen tänne Torreviejaan tuloa. Olen juuri eläköitynyt mies. Ostin Suomessa leveäksi tunnetun suomalaisen merkkikengän, joista minulla on ennenkin ollut talvikenkiä. Oikea jalka vaikutti hieman tiukemmalta kenkään.

Nyt se oikeanpuoleinen kenkä aiheuttaa isoja vaikeuksia jalalle. Pikkuvarvas ei mahdu tilaansa, mutta vasen kenkä tai jalka on sopivampi. Ehkä oikea jalka on hieman leveämpi. Tulee ongelmia kävelyssä. Viereinen varvas kului verille, kun pikkuvarpaan kynsi kääntyi viereiseen varpaasen päin ja kynsi rikkoi ihoa, oikein verta tuli.

Tietääkö joku kunnon kenkäkauppoja, joka myisi leveitä miesten kenkiä? Minulla on mukana vain yksi pari kenkiä. Kävely on nyt hidasta. Auto on käytössä koko matkan ajan, ja vielä on oleskelua täydet 2 viikkoa jäljellä täällä.

Muutamia tavallisia kenkiä olen kokeillut täällä, mutta niillä ei tee yhtään mitään. Joihinkin kenkiin jalka ei suostu menemään edes sisään, vaikka koko on oikea muuten. En ole aina päässyt edes leveyttä testaamaan. Tällaisia ovat nykyään lenkkitossut. Niitä en edes haluaisi. Jotkut kengät totesin liaan kapeiksi, eikä niissä ole ns. rintavuutta tarpeeksi.

Olen kyllä ihan terve mies kävelemään, mutta kengät pitäisi löytää! No, ylipainoa kyllä on.

1

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ollaan lähdössä Alicanteen ja poiketaan samalla reissulla Elchessä.
      Siellä on Euroopan suurin kenkäkauppa, jossa on kuulemma hyvin laaja valikoima.
      Salvator Artesano Zapaterins
      osoite Calle de la Alemenara 26 Elche.

      Toivottavasti se on nyt auki, koska on sunnuntai. Haetaan eräs henkilö Alicanten lentoasemalta. Ehkä tehdään toinen reissu myöhemmin, matkaa Torreviejasta Elcheen on vajaa 40 km.

      Tripadvisor antoi tämän tiedon, siinä joku saksalainen arvosteli Ruta outlet Elche ja totesi tuon aiemman kaupan paljon paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe