Habbo lopetetaan

Kortelainen

Habbo Hotel Kultakala on omistajiensa mukaan tullut tiensä päähän. Alunperin lasten virtuaaliseksi leikkipaikaksi tarkoitettu web-hotelli on muuttunut teini-pervojen pesäpaikaksi. Alkuperäinen tarkoitus Habolla on myös jäänyt unholaan, suurin osa kävijöistä tahtovat vain pervoilla hotellissa.

Habbo Hotellia on ympäri maailmaa, joista kaikkein pahimmassa asemassa on Suomen Habbo, joka tietojemme mukaan suljetaan maanantaina 18. huhtikuuta 2005.

26

2939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku5

      Hyvä, että lopetetaan, jos tuo sitten on totta.

    • Zambba^

      En pikaisesti löytänyt Suomen Habbo Hotelin tai Sulake Labsin www-sivustoilta minkäänlaista tietoa sulkemisesta. Harmillista sinänsä, Habbot saisikin sulkea idiootteina ja muutenkin vastenmielisinä. Hyvinhän siitä kilahtaa rahaa kun tyhjästä (huonekaluista) maksetaan €:oja. Tiedän kyllä, ettei Habboa käyttääkseen tarvitse ostaa mitään mutta eihän se sitä tarkoita ettei jotkut ostaisi..

      • sweetie..

        ...kuules just´vähän aikaa sitten ne habbon perustajat sai 18 miljoonaa euroo lisää että ne voi tehä uusia tavaroita ja pitää sitä yllä että älä valehtele pervo..!!!


    • rainband

      Habboa ei ikinä lopeteta koska muuten sulakkeen sivuilla olisi olut siitä ilmoitus. TUOLLAISIA PILAVIESTEJÄ ON TYHMÄÄ LÄHETTÄÄ.

      • Nimetön

        siis sun saatanan ´´kortelaisen´´ kallista aikaa o kulunu habbo palstalla jossai vauvvojen netti seksi paikal..voi hel****i!!!!siis pitääx valittaa älkää tulko habboon nii ei tartte valittaa koko ajan!!


    • LunZi

      ei siel etusivullakaan lue mitään niin miks tollanen peelo sitten vois tietää!!!!!!

    • Sulakelabs oy

      sinä vitun pikku pervo vaikka vihaisitkin habboa ei sun silti tarvii tulla tänne jauhamaan paskaa


      elikkä habboa ei lopeteta pitkään pitkään aikaan

      • karatelva

        Mun käsittääkseni Habbon toutanto on vielä kasvamassa.
        Eikö siitä juuri hehkuteta, kun Habbo Hotel Kultakala tulee kohta jo varmaan Puolan kielelle? Vitsi!

        Valitettavasti Habbon tie ei ole menossa päin seiniä. Paskapuhetta. Valitan.


    • Habboilija.

      Habbohotellin Viikkokirje 06.4.2005:

      "Onko totta, että habbo aijotaan lopettaa jossakin vaiheessa tänä vuonna? Olen kuullut tälläisiä juoruja ja haluaisin tietää, että ovatko nämä vain juoruja vai totta." melody
      -----------------------------------------------
      Ei se ole totta. Se on pelkkää juorua. Emme ole lopettamassa Habbon toimintaa. Ei meillä ole ollut missään vaiheessa mitään sellaisia suunnitelmia.

      Ihmettelenpä vain, että kylläpä juorut elävät sitkeinä vuodesta toiseen. Aina tästä samasta asiasta jaksetaan juoruta. Lopettakaas jo mokoma joutava juoruilu. :)

      • mieks

        saa kertoo näille pikku happö friikeille joilla ei oo muuta elämää xD


      • mihaloD
        mieks kirjoitti:

        saa kertoo näille pikku happö friikeille joilla ei oo muuta elämää xD

        kävisit siel mieks niin voisit tajuta et siel on noin 15% jotai "habbo friikkejä" ja ne on jo aika yli kaiken muihin siellä käviöihin!! ja ei sitä habboo lopeteta vaikka suomen habbo on todella jäljessä muihin maitten habboon verrattuna!!


    • lol

      lol ei lopeteta

    • Mietippasita

      Jes, hienoo et seki lopetetaan

      • Mysteryman

        nii varmaan lopetettii. Nyt on jo menny 18 huhtukuuta eikä se oo loppunu.Saatanan toivossa elättelijä >:(


    • habbo fani

      Äijjä puhuu täyttä..sanonko mitä.

    • iskä

      Hauskaa lueskella täällä kun pikkulapset kiroilevat. Hyvä kun ovat juuri oppineet puhumaan. No pitäähän sitä kokeilla juuri oppimiaan sanoja.

      • Nimetön

        kiva kun jotkut alle 15 vuotiaat höpöttää et habboo lopetetaan!! oon habbo staff et ois mulle kyl ilmotettu....!!!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        kiva kun jotkut alle 15 vuotiaat höpöttää et habboo lopetetaan!! oon habbo staff et ois mulle kyl ilmotettu....!!!

        vittuu te haukutte ja kerrotte et habboo lopetetaaan oikeeesti mun pitää kertoo kaikkille kavereilleni noin hyvä vitsi heeh xd heeheh.......


    • termeliturmelitermis

      voi lol. Habbo on yhä pystyssa,tosin nykyään nimellä Habbo Hotel Beta. Eli ihan Habbona. Nyt on jo vuosi 2011, eikä Help toolin sanojen mukaisesti Habboa lopeteta. kun Habbo on nyt hyvä,kestää kauan,jos niin kävis,et se ei enää tuottais. Habboa tuskin lopetetaan ainakaan vielä vuosien 2012-2014 välissä ja saattaa se kestää pidempääkin,mut en oo varma.

    • makke1256

      joo no ei sitä oo lopetettu vieläkään eikä olla lopetamassa kaan lähiaikoina

    • habbo hullu

      nyt on vähän sellasta puhetta, että habbo lopetetaan

    • Läskipurkka

      No se habbo on muuttunut ihan paskaksi, joten toivottavasti se oikeasti lopetetaankin! :/

    • <Gfff

      toivottavasti loppuu! gladiatus sun muut kus omaisuutensa. :)

    • 105254

      Olen tulevaisuudesta ja tiedän nyt että se ei ole lopetettu :D

    • TROLOLOLOLOLOO

      Vieläkin pystyssä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Anonyymi

      Yhä edelleen pystyssä :DDDDD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe