ITAG huutokauppa

Anonyymi

Soittivat tästä The International Timeshare Auction Group ITAG ja tarjosivat jälleenmyyvänsä lomaosakkeemme ja saisimme siitä 10000 euroa. Menisi ulkomaiseen huutokauppaan. Piti mennä kaupaksi muutamassa viikossa. Maksoimme huutokauppakuluja 995 euroa. Tästä on jo noin vuosi ja osake on silti myymättä ja yritys ei enään vastaa kyselyihimme. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

11

2395

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten niin firmaa ei ole olemassa? Sopimuspäällikkö Tomi Helin soitteli muutama viikko sitten Teneriffalta ja halusi laittaa viikkomme huutokauppaan. Meidän kulut alkuun 995 euroa mutta saisimme sitten kun oske myyty noin kuukaudessa reilu kymppitonni. Kuulosti kyllä äkkiseltään aika erikoiselta tarjoukselta. Hyvä kun osui tämä keskustelu silmiin. Aika epäileväisin mielin seuraan tilannetta ja en nyt alkuun ainakaan tee sopimusta. Muilla kokemuksia?

• Anonyymi

Ei tota yritystä edes oo. Rahat tais män. Heh heh. Kantsii ottaa selvää onko etes yritystä olemassakaan.

• Anonyymi

Ei ne ota myyntiin ellet maksa markkinointimaksua esim. 995€

• Anonyymi

Onko ollu onnistumisia kaupoissa? Meillä harkinnassa myynti saariselän osakkeella.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1570
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      103
      782
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe