Hei. Mulla on ahdas esinahka ja nyt mun esinahan alta löyty Valkosta töhnää ja terska on arka siitä. Esinahan pää on punainen ja kirvelee. Millä kotikonsteilla tää lähtis pois.
Penis ongelma
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ja olen sillontällön runkannut.
Jos terska on ahtaan esinahan takia jatkuvasti piilossa, niin se on jo senkin takia todella arka, koska se ei ole tottunut kosketukseen.
Esinahan punaisuus ja kirvely voi viitata tulehdukseen, mutta toisaalta se voi johtua myös siitä, että se on ärtynyt itsetyydytyksen ja liian rajujen otteiden takia.
Valkoisen töhnän suhteen ei ole muuta kotikonstia, kuin hyvä hygienia. Pese paikat niin huolellisesti, kuin mahdollista. Pelkkä vesikin riittää ja silloin tällöin voi käyttää hellävaraista pesuainetta. Ja huolellisuus ei tarkoita jatkuvaa tiskaamista vaan sitä, että saat pestyä kaikki ne paikat, joihin töhnää tulee.
Jos kirvely ja punoitus eivät korjaannu, niin silloin pitäisi mennä lääkäriin. Ymmärrän, että asia on herkkä ja voi tuntua nololta, mutta ei se ole noloa. Pitkittynyt tulehdus voi johtaa vielä pahempiin ongelmii.
Minulla oli ahdas esinahka. Se korjaantui normaaliksi normaalilla käytöllä ja venyttelyllä. Koskaan ei tarvinnut käydä lääkärissä.
Se, että joudutko jossain vaiheessa lääkäriin riippuu sen ahtauden asteesta. Ahtaankin esinahan kanssa voi pystyä elämään, mutta seksielämä saattaa olla tuolloin tuskallista.
Toivottavasti ongelma korjaantuu.Vastauksesi näköjään poistettiin sääntöjen vastaisena, mutta sen ehdin näkemään, että ei kirvele enää. Hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734