Hei. Mulla on ahdas esinahka ja nyt mun esinahan alta löyty Valkosta töhnää ja terska on arka siitä. Esinahan pää on punainen ja kirvelee. Millä kotikonsteilla tää lähtis pois.
Penis ongelma
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ja olen sillontällön runkannut.
Jos terska on ahtaan esinahan takia jatkuvasti piilossa, niin se on jo senkin takia todella arka, koska se ei ole tottunut kosketukseen.
Esinahan punaisuus ja kirvely voi viitata tulehdukseen, mutta toisaalta se voi johtua myös siitä, että se on ärtynyt itsetyydytyksen ja liian rajujen otteiden takia.
Valkoisen töhnän suhteen ei ole muuta kotikonstia, kuin hyvä hygienia. Pese paikat niin huolellisesti, kuin mahdollista. Pelkkä vesikin riittää ja silloin tällöin voi käyttää hellävaraista pesuainetta. Ja huolellisuus ei tarkoita jatkuvaa tiskaamista vaan sitä, että saat pestyä kaikki ne paikat, joihin töhnää tulee.
Jos kirvely ja punoitus eivät korjaannu, niin silloin pitäisi mennä lääkäriin. Ymmärrän, että asia on herkkä ja voi tuntua nololta, mutta ei se ole noloa. Pitkittynyt tulehdus voi johtaa vielä pahempiin ongelmii.
Minulla oli ahdas esinahka. Se korjaantui normaaliksi normaalilla käytöllä ja venyttelyllä. Koskaan ei tarvinnut käydä lääkärissä.
Se, että joudutko jossain vaiheessa lääkäriin riippuu sen ahtauden asteesta. Ahtaankin esinahan kanssa voi pystyä elämään, mutta seksielämä saattaa olla tuolloin tuskallista.
Toivottavasti ongelma korjaantuu.Vastauksesi näköjään poistettiin sääntöjen vastaisena, mutta sen ehdin näkemään, että ei kirvele enää. Hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056