Läppärillä netissä etkä luurilla???
Minkä ikäinen olet kun
36
227
Vastaukset
- Anonyymi
Olen rajoittanut tämän palstan kotiin neljän seinän sisälle.
En tule tänne yleiseltä paikalta luurilla. - Anonyymi
Selvästi kapinallinen teini.
Ihmettelen joskus itsekin 🤔💘 - Anonyymi
Itsellä ainakin niin pieni puhelin että sillä on todella hankala nettiin kirjoittaa mitään, siksi enemmän tykkään läppärillä netissä surffailla ;)
- Anonyymi
mut jonnekin muualle kirjoitin siksi puhelimella että sain kaikkia söpöjä emojeja laitettua :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut jonnekin muualle kirjoitin siksi puhelimella että sain kaikkia söpöjä emojeja laitettua :D
Tuolta saa haettua emojeita viesteihin ihan nettiselaimella: https://emojipedia.org/
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hiiren oikealla saat niitä läppärilläkin 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hiiren oikealla saat niitä läppärilläkin 👍
Ei mulla löydy tuolla tavoin.. Eiku oho löytyi, kiitos :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla löydy tuolla tavoin.. Eiku oho löytyi, kiitos :)
Nyt mä en löydä niitä enää uudelleen, mihin ihmeeseen ne katos taas :D
- Anonyymi
100-200v...
- Anonyymi
Vampyyri...
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet, kun puhelimella netis etkä läppärillä?
Noin se kuuluu mennä...
Oikeinkirjoitusvirheistä pystyy helposti näkemään kuka kirjoittaa puhelimella - joka toinen sana käsittämätön :D- Anonyymi
5 v
- Anonyymi
Joo ja sitte on vielä se saatanan autocorrenkti
Mulllon sekä lukihäiriö että puhelin käytössä
Silti täälä on aina niitä jotka tyrkytää alkoholia syyksi kun kirjoitus ei onnistu
A-nainen Sivusta
- Anonyymi
Läppärit on niitä nykyajan kotkotuksia. Minulla on tavallinen pöytätietokone ja langallinen näppäimistö ja hiiri
- Anonyymi
Kuka nyt luurillaan esimerkiksi tätä palstaa selaa? Kaikki data ja metadata valuu googlelle siitä androidin paskeesta.
- Anonyymi
Ei valu kun
1 . Otat siaintiedot pois päältä
2. Asennat VNP myös puhelimeen
- Anonyymi
Silakkaa kutittaa kalapuikkoviikset.
- Anonyymi
Apple iphonella netissä. Pienempi käsitellä. Nopeampi lataan sivuja.
- Anonyymi
Ja vpn päälle ja aina yksityisessä ikkunassa..
- Anonyymi
Joku voi käyttää läppäriä siksikin, että tekee sillä duunia samalla tai pelaa jotain netissä. Aika moni luulen.
- Anonyymi
Samat voi tehdä puhelimella. Puhelimeen saa samat office paketit. Exelit, powetpointit ja sähköposti sovellukset jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat voi tehdä puhelimella. Puhelimeen saa samat office paketit. Exelit, powetpointit ja sähköposti sovellukset jne
Ei tärkeitä asioita voi puhelimella tehdä, onnettoman pieni näyttö, virhemahdollisuudet isommat, pitäisi saada tulostin, viivakoodinlukija, mieluusti isompi näyttökin samanaikaisesti kytkettyä ym.
- Anonyymi
Nuori vasta 2000 vuotta vanha.
- Anonyymi
Teen töitä läppärillä, en luurilla. Sormeni on tottuneet näppikseen.
Ei ole läppäri, vaan pöytäkone. Ja kyllä kännykälläkin nettailu sujuu.
- Anonyymi
🙄🙄🙄🙄
- Anonyymi
Olen 13 v tyttö! Kerran yks setä sano että tiukan näkönen... Tarkotti varmaan mun ilmettä...
- Anonyymi
Millään tietokoneella ku kirjekorresponssia, kaveri laittaa mun puolesta ja lukee ja lähettää sitten kirjemuodossa takas vastaukset.
- Anonyymi
Miksi pitäisi rajoittua yhteen laitteeseen?
- Anonyymi
Osasta huomaa että luurilla ovat vaikka taidot ei siihen riitä.
Vastaillaan aloitukseen vaikka kommentti olisi tarkoitettu toiseen kommenttiin ja siihen ehtii tulla kommentteja väliin. Ei se ole keskustelua vaan epäselviä lauseita irti asiayhteydestä.- Anonyymi
Toi ilmiö näkyy vielä enenpi Jodellin puolella kun suomi24
Ihmisillä on joku huutelu ei enää keskustelua seuraava tyyli vastata viestiketjuihin .
- Anonyymi
34 v
- Anonyymi
Tämä nyt vaan tuntuu paremmalta läppärillä :p
- Anonyymi
En ole läppärillä vaan puhelimella ja/tai pöytätietokoneella, joka painaa yli 20kg. On pelimylly
- Anonyymi
40+ ja nörtti, mutta ei silmälaseja.
Hei, Oikein paljon kiitoksia erinomaisesta kysymyksestä jälleen kerran 🙏 23v tietysti 😅 eikä se oo mielestäni miehisyyden mitta et on Läppäril netissä, hoitaisin puhelut ja viestitkin koneella, jos siihen sopivat ohjelmistot olisi helposti saatavilla. oikein siunattua kevättalvea 😇 pipo päässä pakkasella 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141