Boikotoikaa

Anonyymi

Boikotoikaa turkkiin matkustamista tänä vuonna!!!!

55

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin tehdään!!
      Siellä on coronaa mutteivät ilmoittele ettei turismi kärsi!

      • Anonyymi

        En todellakaan peru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan peru

        Ainut keino millä yksittäinen ihminen voi osoittaa ettei hyväksy maan johdon toimintaa pelata poliittista peliä hädänalaisilla pakolaisilla, syyriaa itsekin pommittaen.
        Turkki kiristää rahaa EUlta ja vaatii kreikkaa päästämään kaikki vapaasti rajansa yli.
        Turkin rajantakana odottaa 4 miljoonaa pakolaista

        Me olemme käyneet 9v peräkkäin Turkin eri kohteissa syksyisin, nyt varasimme matkan muualle juurikin ed. mainituista syistä,yksittäisen ihmisen vaikuttamisesta asiaan.


    • Anonyymi

      Kenraali Cutler: Ainut kunnon turkkilainen jonka näin, oli kuollut turkkilainen.

      • Anonyymi

        tervetula tappamaan :_) junti odotaan sinut. kenraali juoppo :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tervetula tappamaan :_) junti odotaan sinut. kenraali juoppo :-)

        Syö sikaa! Vai kieltääkö joku?


    • Anonyymi

      Joo, myös ensivuonnakin. Venäjäkään ei kuulu suosikkehin.

    • Anonyymi

      Miksi en matkustaisi Turkkiin? Olen sinne matkustanut vuodesta papu tähän päivään asti. Olen ollut itse paikalla kun oli vallankaappaus...*Silloin asuteltiin liki pressan hotellia Marmariksessa...Olen ollut kun on ollut sotatila. Ja niin kauan menen sinne kauniiseen maahan kunnes rajat laitetaan kiinni. Minun ei ole pakko matkata sota-alueille. Voin loistavasti nauttia lämmöstä,kauniista maisemista kulttuurista ja ystävällisistä ihmistä turvallisella alueella. Ja ennenkuin joku tähän älähtää turvallisesta alueesta,niin kertokoon missä on turvallista tänä päivänä? Turkissa ainakin osataan varoa tiettyjä paikkoja . Suomessako turvallista? Ei ole..valitettavasti enää. Turun puukotus,jokelan koulusurmat yms yms....Kotonakaan ei ole turvallista jos totta puhutaan...Se ei pelaa joka pelkää.

      • Anonyymi

        Luuletko että sinulla olisi sinne asiaa tai ne sinulle hymyilisi jos et sinne rahojasi veisi.Islamilainen maa nyt vain on islamilainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että sinulla olisi sinne asiaa tai ne sinulle hymyilisi jos et sinne rahojasi veisi.Islamilainen maa nyt vain on islamilainen

        Kyllä. Kyllä minulle hymyltäisiin ja oltaisiin edelleen kohteliata vaikka en rahojani sinne veisi. Enkä viekkään...En ole tyypillinen turisti. Menen melkein jo paikallisesta. Ja minut tunnetaan siellä missä lomailen. Mihnä en osta krääsää,vaan asioin tavarataloissa. Pressaa inhoan minäkin,niinkuin iso osa tuntemistamani turkkilaisista. Silti minulle hymyillään ja olen tervetullut aina . Alanya ei kyllä ole se mun paikkani,mutta toinen paikka non, Turkki on valtavan kaunis maa,siellä on erittäin ystävällisiä ihmisiä. Jokaisella on oma mielipide ja ajatusmaailma. Mutta toivon,että ei tulla suuta soittamaan ellei ole tutustunu ko maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kyllä minulle hymyltäisiin ja oltaisiin edelleen kohteliata vaikka en rahojani sinne veisi. Enkä viekkään...En ole tyypillinen turisti. Menen melkein jo paikallisesta. Ja minut tunnetaan siellä missä lomailen. Mihnä en osta krääsää,vaan asioin tavarataloissa. Pressaa inhoan minäkin,niinkuin iso osa tuntemistamani turkkilaisista. Silti minulle hymyillään ja olen tervetullut aina . Alanya ei kyllä ole se mun paikkani,mutta toinen paikka non, Turkki on valtavan kaunis maa,siellä on erittäin ystävällisiä ihmisiä. Jokaisella on oma mielipide ja ajatusmaailma. Mutta toivon,että ei tulla suuta soittamaan ellei ole tutustunu ko maahan.

        Tavarataloissako ei myydä krääsää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kyllä minulle hymyltäisiin ja oltaisiin edelleen kohteliata vaikka en rahojani sinne veisi. Enkä viekkään...En ole tyypillinen turisti. Menen melkein jo paikallisesta. Ja minut tunnetaan siellä missä lomailen. Mihnä en osta krääsää,vaan asioin tavarataloissa. Pressaa inhoan minäkin,niinkuin iso osa tuntemistamani turkkilaisista. Silti minulle hymyillään ja olen tervetullut aina . Alanya ei kyllä ole se mun paikkani,mutta toinen paikka non, Turkki on valtavan kaunis maa,siellä on erittäin ystävällisiä ihmisiä. Jokaisella on oma mielipide ja ajatusmaailma. Mutta toivon,että ei tulla suuta soittamaan ellei ole tutustunu ko maahan.

        Käyppä Alanyassa siellä vuoren/kummun päällä olevalla asuin alueella yksin naisena.niin loppuu se turvallisuuden tunne.Huntu naiset vaihtaa vastaan tullessa toisellepuolen tietä ja kokoajan on tunne että sinua tuijotetaan,matka opas varoitti paikasta vasta kun olin eksynyt sinne,myös ankarassa ei tavan turistin kannata eksyä liian syrjään puhumattakaan itä-turkin uskonnollisimmila alueilla.On totta että siellä on turvallisia alueta mutta turkki on kaksipäinen käärme.Tykkään lomailla enemmän ei islamilaisissa maissa esim.kreikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppä Alanyassa siellä vuoren/kummun päällä olevalla asuin alueella yksin naisena.niin loppuu se turvallisuuden tunne.Huntu naiset vaihtaa vastaan tullessa toisellepuolen tietä ja kokoajan on tunne että sinua tuijotetaan,matka opas varoitti paikasta vasta kun olin eksynyt sinne,myös ankarassa ei tavan turistin kannata eksyä liian syrjään puhumattakaan itä-turkin uskonnollisimmila alueilla.On totta että siellä on turvallisia alueta mutta turkki on kaksipäinen käärme.Tykkään lomailla enemmän ei islamilaisissa maissa esim.kreikassa

        Itse en Alanyassa matkusta...En ikimaailmassa...Vaikka Turkkia rakastankin matkailu maana. Minulla on aivan toinen kohde Turkissa. Yksin olen saanut aina rauhassa näin länsimaalaisenakin kulkea....Enemmän se on ollut niinpäin kun yksin liikun,niin annetaan vielä enemmän tilla...Ehkä olen niin vittumaisen näköinen että näin iso onni on käynyt =) Mutta se minkä sanoisinko aika kokeneena matkaajana Tuekkilaiset ovat äärettömän ystävällistä kansaa. Kulttuuri on kiehtovaa,ruoka maailman parasta jne. Se on valitettava asia,että presidentti ajaa diktaduuria...Itsevaltias kakkiainen,joka pilaa maan ,maailman silmissä. Vaan samaahan tekee usa ja venäjä....Presidentteinä tasan yhtä sairaat ihmiset. Kreikkain on kaunis maa...sitä en kiellä. Mutta kun matkoillamme kreikan maaperälle astutaan,niin huomaa sen eurooppalaisen tylyiden heissä.... Ei enää hymyillä,eikä palvelu ole sitä luokkaa mitä Turkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kyllä minulle hymyltäisiin ja oltaisiin edelleen kohteliata vaikka en rahojani sinne veisi. Enkä viekkään...En ole tyypillinen turisti. Menen melkein jo paikallisesta. Ja minut tunnetaan siellä missä lomailen. Mihnä en osta krääsää,vaan asioin tavarataloissa. Pressaa inhoan minäkin,niinkuin iso osa tuntemistamani turkkilaisista. Silti minulle hymyillään ja olen tervetullut aina . Alanya ei kyllä ole se mun paikkani,mutta toinen paikka non, Turkki on valtavan kaunis maa,siellä on erittäin ystävällisiä ihmisiä. Jokaisella on oma mielipide ja ajatusmaailma. Mutta toivon,että ei tulla suuta soittamaan ellei ole tutustunu ko maahan.

        Oletko kenties tapaus joka lomailee Metropolissa joka kesä?? No just ne ketkä siellä lomailee ovat kuin omistaisivat koko Marmariksen ja pikkasen sellasta teatteria pitävät!!


      • Anonyymi

        Ja kannatat samalla diktaattorin toimintaa. Taitaa olla erkillä pelko pyllyssä, kun pitää touhuta muuta; etteivät kouluttamattomat kansalaiset kiinnittäisi huonoon talouteen ja epävarmuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties tapaus joka lomailee Metropolissa joka kesä?? No just ne ketkä siellä lomailee ovat kuin omistaisivat koko Marmariksen ja pikkasen sellasta teatteria pitävät!!

        Jauks.....Metropolissa en ole kertaakaan vieraillut =) tiedän kyllä paikan kun Marmariksessa olen käynyt....Tapoihini ei kuulu pakettimatkat =) Eikä Suomi paikat ....Kun olen Turkissa niin tahdon olla siellä missä on aitoa meininkiä...ei turisti kökköä =D


    • Anonyymi

      EU:n pitäisi antaa matkustusvaroitus Turkkiin, viisumipakko ja lopettaa suorat lennot. Erdogan tulisi järkiinsä. Trump osaa ja tekee jos haluaa.

      • Anonyymi

        Turkkilaisilla on viisumipakko Unionin alueelle. Siksi he käyttävät mm. suomalaisia oleskelulupa-automaattinaisia tänne päästäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilaisilla on viisumipakko Unionin alueelle. Siksi he käyttävät mm. suomalaisia oleskelulupa-automaattinaisia tänne päästäkseen.

        On tullut tämäkin todistettua monta kertaa ja tyhmät suomi ämmät niitä tänne halajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut tämäkin todistettua monta kertaa ja tyhmät suomi ämmät niitä tänne halajaa.

        Turkissa vaatimattomankin ulkonäön omaava saa hyvää ja uskollista seuraa. Moni puhveli on tuonut iltojensa iloksi seuralaisensa kotisohvalleen. Naapurit kadehtivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilaisilla on viisumipakko Unionin alueelle. Siksi he käyttävät mm. suomalaisia oleskelulupa-automaattinaisia tänne päästäkseen.

        Siksi ei ole ihme, että nykyhallituksen naisministereilläkään ei ole mitään uskottavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilaisilla on viisumipakko Unionin alueelle. Siksi he käyttävät mm. suomalaisia oleskelulupa-automaattinaisia tänne päästäkseen.

        Siksi moni nainen tykkää turkista kun siellä miehet mairittelee niitä ihan oksettavuuteen asti,ainakin jos miehenä sitä vierestä seuraa.


    • Anonyymi

      Jaa. Mutta miksi?
      Eikö juuri Turkki ole kärsinyt kohtuuttomasti Syyrian sodasta?
      Turkissa on noin 4 miljoonaa pakolaista. Ei ihme, että heitä halutaan pois maasta.
      Syyrian kapinalliset ovat suurelta osin vastuussa tilanteesta. Heidän pitäisi pyrkiä lopettamaan vastarinta. Nyt nämä piiloutuvat siviilien sekaan. Kapinallisilla ei ole mitään mahdollisuuksia ylläpitää sotaa USA:n avusta huolimatta.
      Rauha Syyriaan ja kaikki rakentamaan maata uuteen uskoon. Loppuu silloin myös pakolaisuus.

      • Anonyymi

        Turkki hyökkäsi Syyriaan, jos et tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkki hyökkäsi Syyriaan, jos et tiennyt.

        Ei siitä Syyrian sota alkanut. Sehän alkoi jo melkein 10 vuotta sitten, kun Syyriassa ääriryhmät aloittivat sisällissodan.
        Tänään Turkki yrittää saada Syyriaan rajavyöhykkeen, johon voisi sijoittaa syyrialaiset pakolaiset. Muuten nämä tulisivat rajan yli Turkkiin.


    • Anonyymi

      En boikotoinut sunnuntaina Venäjääkään, joten en boikotoi myöskään Turkkia.

      • Turkki helvettiin itsenäisestä Syyriasta.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Turkki helvettiin itsenäisestä Syyriasta.

        Syyria on Putinin siirtomaa eikä itsenäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyria on Putinin siirtomaa eikä itsenäinen.

        Putinin siirtomaa :D urpo keksi parempaa


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Turkki helvettiin itsenäisestä Syyriasta.

        Ärdokan on ainoa joka tuntee jotain inhimillisyyttä damaskoksen despootin murhaamaa Syyrian kansaa kohtaan. Toivon Turkille menestystä Assadin armeijaa vastaan. Kansanmurhaaja assad on tähän saakka pommittanut lapsia ja muita siviilejä tynnyripommein avustajansa putinin kanssa mutta nyt sai vastaansa oikeita sotilaita. Ilmataistelussa kävi köpelösti. Ärdokan Damaskokseen saakka ja assadilla sama kohtalo kuin Saddam Husseinille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärdokan on ainoa joka tuntee jotain inhimillisyyttä damaskoksen despootin murhaamaa Syyrian kansaa kohtaan. Toivon Turkille menestystä Assadin armeijaa vastaan. Kansanmurhaaja assad on tähän saakka pommittanut lapsia ja muita siviilejä tynnyripommein avustajansa putinin kanssa mutta nyt sai vastaansa oikeita sotilaita. Ilmataistelussa kävi köpelösti. Ärdokan Damaskokseen saakka ja assadilla sama kohtalo kuin Saddam Husseinille

        Turkin hyökkäys Syyriaan loppuu lyhyeen. Ei Ärdokanilla ole tarkoituskaan Syyria enemmältä vallata. Kaikesta huolimatta Turkki ja Venäjä neuvottelevat asiasta. Näillä mailla on yhteisiä taloudellisia intressejä.
        Syyrian tilanne rauhoittuu, kunhan Idlib saadaan selvitettyä ja kapinalliset riisuttua aseista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkin hyökkäys Syyriaan loppuu lyhyeen. Ei Ärdokanilla ole tarkoituskaan Syyria enemmältä vallata. Kaikesta huolimatta Turkki ja Venäjä neuvottelevat asiasta. Näillä mailla on yhteisiä taloudellisia intressejä.
        Syyrian tilanne rauhoittuu, kunhan Idlib saadaan selvitettyä ja kapinalliset riisuttua aseista.

        Kansanmurhaaja assadin ja hänen työkalunsa roistovaltio venäjän johtajan mukaan jokainen joka ei ajattele kuin he ovat terroristeja. Luulevatko putin ja assad että pitemmän päälle pystyvät pitämään pienen vähemmistön hallintoa pystyssä Syyriassa. Ärdokan on heidän rinnallaan todellinen ihminen joka kuten sanoikin ei voi jättää ihmisiä teurastettavaksi


    • Anonyymi

      Juurikin näin!!
      Antaa islamistien olla Turkissa päinsä.
      Erdogan yrittää romauttaa Euroopan lähettämällä tänne pakolaisaallon !!
      Boikottiin!!!!!!!

    • Anonyymi

      Niin miksi sinne kukaan haluaisi mennä? Tänä vuonna tai tulevaisuudesssakaan. Onhan se nähty että tänne ne pyrkivät. Ovat jo Saksan valloittaneet, seuraavana lienee Suomi.
      Laitetan rajat kiinni EU:n ulkopuoliselle väestölle.

      • Anonyymi

        Turkkilaiset ovat valloittaneet Saksan autotehtaat ja rakentelevat siellä meille saksalaisia autoja. Lähettävät Turkkiin rahaa sukulaisilleen.
        Turkissa on usein melkoiset jonot Western Unionin toimistoilla, kun turkkilaiset nostavat Saksasta saapuneita rahojaan. Aivan pienissäkin toimistoissa on käytössä vuoronumerot.
        Saksalaiset ovat löytäneet Turkin matkailumaana. Saksa on hyvin usein puhekieli turistipaikoissa, paikalliset työntekijät puhuvat hyvin Saksaa.


      • Anonyymi

        Turkin matkailu romahti. Eihän siellä saa kulkea kaduilla etteikö joku kauppias ole repimässä hihasta. Ei enää Turkkiin, se on turvaton maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkin matkailu romahti. Eihän siellä saa kulkea kaduilla etteikö joku kauppias ole repimässä hihasta. Ei enää Turkkiin, se on turvaton maa.

        Höpöhöpö!

        Jos on pakko tunkea itsensä basaarialueille, niin tokihan kauppiaat niissä tekevät parhaansa. ( Ja ovat muuten koko perkeleitä myymään, äkkinäinen ostaa, vaikkei haluakaan )

        Basaarialueiden ulkopuolella saa kulkea ihan rauhassa.


    • Anonyymi

      Tuolla kun joutuu coronaa sairastamaan niin huh,huh, ei voi ku kuvitella miten vois matka mennä vaikeaksi , väliin jää tänäkin vuonna , aiemmin terroristi uhan takia , sen verran henkiriepua tulee ajateltua.

      • Anonyymi

        Terroristejahan tuolla alueella onkin ollut ihan riesaksi asti. :)


    • Anonyymi

      Seiskan mukaan Tauski Peltonen lähteen hoitamaan Parkinsonin tautiaan Alanyaan. Onneksi suomalaisille veronmaksajille Eurooppalainen sairaanhoitokortti ei kelpaa Turkissa.

    • Anonyymi

      Jokaisen Suomalaisen tulisi boikotoida matkija turkkin sillä Turkin presidentti on estänyt Suomen ja Ruotsin Nato jäsenhakemuksen etenemisen hamaan tulevaisuuteen saakka. Näinollen Putinilla voi olla rajattomasti aikaa tehdä Suomelle ja Ruotsille mitä hän haluaa.

    • Anonyymi

      Kyllä. Meidän kaikkien kannattaisi nyt boikotoida Turkkia, Turkkiin matkustamista ja Turkkilaisia yrityksiä ja ravintoloita. Sitä ei voi mitenkään hyväksyä, että Turkki yrittää estää suomen ja ruotsin Nato-jäsenyyden. Turkin ja Erdoganin toiminta vaarantaa meidän kaikkien turvallisuuden, joten kaikkien kannattaisi nyt boikotoida Turkkia.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti! Turkki elää turismista. Tekevät Suomelle kiusaa. Miksi rahottaisimme sellaista roistovaltiota? Jos haluatte Välimerelle ja lämpimään, on muitakin vaihtoehtoja: Kreikka, Italia, Espanja, Kroatia jne. Erdogan telee Suomelle kiusaa. Hän tietää että Natoon pitäisi päästä pian, ja käyttää tilannetta kiristämiseen.

      Ei Turkkiin!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Turkki poikettiin.Täällä olen lomaillut kaksi viikkoa.Tämä kyllä riittää.Boikotoin monta vuotta.On monia muitakin kivoja lomakohteita.Puolison kanssa lomailtiin.Ei nämä Turkkilaiset mitään niin ystävällisiä oikeesti ole.Rahastusta vaan.

      • Anonyymi

        Sanopa se paikka missä raha ei kelpaa. Totuudssa pitää pysyä, turkki on ollut hyvä turistipaikka, tulee varman vieläkin olemaan. Halpa on ja yksinkin saa olla myös iltaisin jos haluaa.Mutta nyt heidän edustaja teki virheen.


      • Anonyymi

        Turkki on korruptoitunut Aasian maa jota johtaa diktaattori, kerran käynyt , riitti mulle.


    • Anonyymi

      Harmillista että tulee monta muuta maata joita tulee boikotoida, jos vikoja hakee. Ei ole sellaista maata jossa vikoja ei ole,

    • Anonyymi

      Mitä boikotti auttaa!!!!!!

    • Anonyymi

      En boikotoi, hyvää ruokaa, lämpöä, ystävällistä palvelua ja edullista.

      • Anonyymi

        Käytkö Venäjällä tankkaamassa, kun siellä on halpaa polttoainetta?


    • Anonyymi

      Venäjä saa pitää bensansa, mutta turkkiin lähden.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe