Vähän lähtee ehkä hataralta pohjalta tämä mun kirjan metsästys, kun en muista kirjan nimeä tai kirjailijaa. Mutta kokeillaan.
Tosiaan kirjan genre on dekkari/jännitys.
Kertoo siitä miten joku tutkija löytää jotain luita jotka voi pistää koko ihmisten koko perimän uuteen valoon ja luonnollisesti joku ei sitten halua että ks. tieto tulee julkisuuteen ja rupeaa heittämään kapuloita rattaisiin.
Ensimmäisen kerran bongasin ks. kirjan suomalaisessa joskus 2013-2015, mutta toki voi olla vanhempikin teos kyseessä. Kansi oli muistaakseni sinisen sävyinen ja siinä oli röntgenkuva ihmiskäden luista.
Todellakin siis on hakuammuntaa tämä, mutta jos joku tästä mitään irti saa ja pystyy kertomaan kirjan tai kirjailijan nimen niin olis uskomattoman siistiä. ✌🏻
Kirjan metsästys
Anonyymi
0
99
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474