RAKASTELIN JUURI UUDEN SUHTEENI KANSSA, JOKA TEKI MINULLE POJAN, OLEN IKUISESTI KIITOLLINEN SIITÄ ETTÄ SAIN KOKEA SEN, VIELÄ KESKI-IKÄISENÄ. POIKANI SYNTYI NELIKYMPPIS LAHJAKSI, LIKI VIISI VUOTTA SITTEN. OLEN NAUTTINUT SIITÄ TOSI PALJON, MOLEMMAT NUKKUVAT TYYTYVÄISENÄ, JUURI TYYDYTIN POJAN ÄITIN JA LAITOIN NUKKUMAAN. ITSE VIRKISTYIN JA RUPESIN KATSELEMAAN KUUTA, JA AJATTELIN OTTAA MUUTAMAN ILTAPAUKUN JOKA SALLITTANEEN MINULLE OLEN, TEEN TYÖTÄ PERHEENI ETEEN KAIKEN AIKAA. MUTTA OLEN ONNELLINEN MIES.PARAS LAHJANI ELÄMÄSSÄ ON PIENI POIKANI JONKA VIELÄ SAIN. LUULIN ETTEN KOSKAAN SAA PERHETTÄ ITSELLENI, ERON JÄLKEEN MUTTA OLIN ONNEKAS. OLEN KAIKIN PUOLIN PARASTA A- RYHMÄÄ HUOLEHDIN LÄHEISISTÄNI.
RAKASTELU OMASSA PARISUHTEESSA
12
1800
Vastaukset
- Laura.
Tällaiset viestit antavat uskoa onnen mahdollisuuteen. Uskonpa että et ilman kipuiluja ole päässyt tuohon asti. Eletty elämäsi on opettanut arvostamaan sitä mitä sinulla juuri nyt on. Moni kulkee sokeana, haikailee mennyttä tai unelmoi tulevasta, vain harva kykenee elämään juuri tässä .... ja sinulla suurin onni, tiedostat, arvostat ja nautit siitä mitä sinulla juuri nyt on.
Vaikka oletkin nyt onnellinen, toivon sitä sinulle jatkossakin runsain mitoin. Ja teethän rakkaimpasi tietoiseksi myös siitä miten onnelliseksi he sinut ovat saaneet. Kaltaisiasi kun olisi maailmassa enemmän .... - Bärööni Wön Mynchässi
Nauran sulle torvi!!! vai A:luokkaa painit jo B:sarjassa.
- Doe-10
tämä on se sama multinikki,joka kirjoittaa kaikki isoilla fonteilla:)
- MystikkoNainen
Doe-10 kirjoitti:
tämä on se sama multinikki,joka kirjoittaa kaikki isoilla fonteilla:)
pienelläkin. Ja sitten myös vastailee itselleen toisella nikillä :))))
- Laura.
MystikkoNainen kirjoitti:
pienelläkin. Ja sitten myös vastailee itselleen toisella nikillä :))))
Luulin olevan aito.
- Mainostat
Kell onni on, se onnen kätkeköön.
Jos aikuisen miehen pitää mainostaa "rakasteluaan" ihan kuin joku 15v
Niin eipä ole kaikki kohdallaan. Huh huh.- japanitar
emw34 kirjoitti:
kuin tyypillinen suomalainen piirre olisi kirjoitustasi värittänyt.
tuskin kuuluvat tälle palstalle kaikkien nähtäviksi. Vaikka se kuuluu osana jotain isompaa ja on ihanaa, kannattaa olla ihan hissukseen näistä...:)))
japanitar kirjoitti:
tuskin kuuluvat tälle palstalle kaikkien nähtäviksi. Vaikka se kuuluu osana jotain isompaa ja on ihanaa, kannattaa olla ihan hissukseen näistä...:)))
kirjoituksessa ei mielestäni ollut kovin karkea vaan näin siinä jotain positiivista tunnetta.
- Mikko Mies
Onnitteluni! Sulla on elämä mallillaan. Haluun uskoa että kirjoituksesi on totta.
- Kalervo,
kateudesta!
- Bärööni Wön Mynchässi
Suimii muuten suhdettaan voi että on käsi sillä kipeenä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080