Koulukuraattorille puhuminen?

Anonyymi

Eli haluaisin varaa ajan koulukuraattorille mut ekana haluun tietää saako mun vanhemmat tietää siitä ja oon siis 14. Sit jos meen sinne puhuu (menisin sinne puhuu masennuksesta) kertooko se vanhemmille mitää ja kun en haluu niille kertoo mitää ja pitää koko käynni muuteki niiltä salassa.

7

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et haluaisi vanhempiesi tietävän?

Minusta tuntuisi aivan kamalalta, jos saisin jälkikäteen tietää, että oma lapseni kärsi, mutta en pystynyt edes yrittämään hänen auttamistaan.

Jos olisit lapseni, niin toivoisin todella paljon, että uskaltaisit kertoa ongelmistasi, jotta ne voitaisiin koettaa voittaa yhdessä.

• Anonyymi

No tajuun kyl mut koen et niistä ei oo mitää apuu enkä haluu puhuu niille..:(

• Anonyymi kirjoitti:

No tajuun kyl mut koen et niistä ei oo mitää apuu enkä haluu puhuu niille..:(

Aina se, mitä pitäisi tehdä ei ole sama asia, kuin mitä haluaa tehdä. Jospa nyt uskaltaudut sinne kuraattorille edes.

• Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

Aina se, mitä pitäisi tehdä ei ole sama asia, kuin mitä haluaa tehdä. Jospa nyt uskaltaudut sinne kuraattorille edes.

Oikeestaa ku ajattelin mitä sanoit uskalsin kertoo mun äitille:)

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaa ku ajattelin mitä sanoit uskalsin kertoo mun äitille:)

No se oli hienosti tehty!

Toivottavasti mielialasi lähtee menemään parempaan suuntaan. Pidän sinulle peukkuja. :)

• Anonyymi

Moi, mulla on täysin sama juttu kun sulla, en tykkää yhtään puhuu äidille joten aattelin puhuu kouluterkalle/kuraattorille ilman et mun äiti sais tietää asiasta. Ja päätin sit laittaa sille wilmaviestin ja sain ajan ja kävin siellä viimeviikolla. Kuraattori kysyy sulta saako se kertoo sun vanhemmille/vanhemmalle käynnistä, jos sanot ei, sil on vaitiolovelvollisuus ellei asia oo sulle vaarallinen. Mäki oon kauan jo miettiny et ku kokoajan masentaa eikä oo oikee kavereitakaan et onks mul masennus. Mut se vaan sano et ku saat niitä kavereita ni kaikki tollane unohtuu. Ja ite oon siis kohta 14v tyttö :)

• Anonyymi

Ainii ja unohtu viel sanoo et jos haluut vaikka jutella, ni kiinnostas kyl kuulla samanikästen tilanteista :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe