Koulukuraattorille puhuminen?

Anonyymi

Eli haluaisin varaa ajan koulukuraattorille mut ekana haluun tietää saako mun vanhemmat tietää siitä ja oon siis 14. Sit jos meen sinne puhuu (menisin sinne puhuu masennuksesta) kertooko se vanhemmille mitää ja kun en haluu niille kertoo mitää ja pitää koko käynni muuteki niiltä salassa.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et haluaisi vanhempiesi tietävän?

Minusta tuntuisi aivan kamalalta, jos saisin jälkikäteen tietää, että oma lapseni kärsi, mutta en pystynyt edes yrittämään hänen auttamistaan.

Jos olisit lapseni, niin toivoisin todella paljon, että uskaltaisit kertoa ongelmistasi, jotta ne voitaisiin koettaa voittaa yhdessä.

• Anonyymi

No tajuun kyl mut koen et niistä ei oo mitää apuu enkä haluu puhuu niille..:(

• Anonyymi kirjoitti:

No tajuun kyl mut koen et niistä ei oo mitää apuu enkä haluu puhuu niille..:(

Aina se, mitä pitäisi tehdä ei ole sama asia, kuin mitä haluaa tehdä. Jospa nyt uskaltaudut sinne kuraattorille edes.

• Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

Aina se, mitä pitäisi tehdä ei ole sama asia, kuin mitä haluaa tehdä. Jospa nyt uskaltaudut sinne kuraattorille edes.

Oikeestaa ku ajattelin mitä sanoit uskalsin kertoo mun äitille:)

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaa ku ajattelin mitä sanoit uskalsin kertoo mun äitille:)

No se oli hienosti tehty!

Toivottavasti mielialasi lähtee menemään parempaan suuntaan. Pidän sinulle peukkuja. :)

• Anonyymi

Moi, mulla on täysin sama juttu kun sulla, en tykkää yhtään puhuu äidille joten aattelin puhuu kouluterkalle/kuraattorille ilman et mun äiti sais tietää asiasta. Ja päätin sit laittaa sille wilmaviestin ja sain ajan ja kävin siellä viimeviikolla. Kuraattori kysyy sulta saako se kertoo sun vanhemmille/vanhemmalle käynnistä, jos sanot ei, sil on vaitiolovelvollisuus ellei asia oo sulle vaarallinen. Mäki oon kauan jo miettiny et ku kokoajan masentaa eikä oo oikee kavereitakaan et onks mul masennus. Mut se vaan sano et ku saat niitä kavereita ni kaikki tollane unohtuu. Ja ite oon siis kohta 14v tyttö :)

• Anonyymi

Ainii ja unohtu viel sanoo et jos haluut vaikka jutella, ni kiinnostas kyl kuulla samanikästen tilanteista :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe