Miten iso työ sähkömieheltä on selvittää, mitkä sulakkeet ovat tietyn pääsulakkeen takana? Ilmeisesti tämän näkee suhteellisen helposti sähkötaulun takaa?
Toinen kysymys, taulussa on pääsulakkeet kytketty yhteen. Selkeästi kolme eri vipua mutta vipujen päässä on punainen tanko, jolla nämä on kytketty yhteen. Onko tuo tanko jotenkin irroitettavissa? Alun perin ajattelin selvittää tuon kokeilemalla mutta ei onnistu kun ei saa vaihe kerrallaan sähköjä pois.
Sähkökaavioista ei vaihejakoa löytynyt...
Sulakkeiden vaihejako
8
192
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkömies voi selvityksensä tehdä ilman että täältä kyselet
- Anonyymi
Miten sähkömies pääsee sinne keskuksen taakse?
Sullahan pitäisi olla keskuksesta dokumentaatio? Oletko mennyt hävittämään ne? - Anonyymi
Joku pellepeloton siellä kehittelee älyttömyyksiä. Pääsulakkeet - tai mitä ne nyt sitten ovatkaan - on asetettu toimimaan yhdessä, niin, että kolmivaiheisen syötön kaikki vaiheet erotetaan yhtä aikaa. Ei ole mitään syytä lähteä irrottelemaan mitään "tankoja". Turvallisuusriski!
- Anonyymi
Voit tehdä sen itsekin, kierrä irti yksi pääsulake kerrallaan ja tarkista miltä sulakkeilta hävisi sähkö.
- Anonyymi
Pääsulake kierretään irti, vai? Palstan aktivoijahan juuri kertoi, että kyseessä on vipumallinen pääsulake, jonka kolme kytkintä on kytketty yhteen. Miten sä niitä väännät irti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsulake kierretään irti, vai? Palstan aktivoijahan juuri kertoi, että kyseessä on vipumallinen pääsulake, jonka kolme kytkintä on kytketty yhteen. Miten sä niitä väännät irti?
Johdosuojakytkintä ei ole hyväsytty pääsulakkeeksi, ovat jotain muita varokkeita.
- Anonyymi
Aloitus näkyy olevan hyvin toimiva provo / palstan aktivointi!
- Anonyymi
Jos pääsulakkeet on kytketty yhteen, niin silloin on kyseessä kolmivaiheinen oikosulku. Alueellisen sähkönjakelulaitoksen sähkökäytönjohtaja irroittaa sinun kytkeilyjesi aikaansaaman haitakkeen pois jakeluverkosta. Siinähän kyselet töppäilyjäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512