onko vaaratonta nautintoa?

Anonyymi

Mistä johtuukaan, että niin monella nautinnolla on pahat puolensa näin vanhemmallakin iällä.

Jos nautit ruuasta, olet pian ylipainoinen. Sydän rasittuu, nivelet kärsivät, saat kuulla olevasi läski ja loppumattomia laihdutusohjeita.

Jos tupakoit, saat keuhkosyövän. Haiset tupakalle ja sinua inhotaan. Tanssikumppanisikin pitää sinuun etäisyyttä.

Jos käytät alkoholituotteita, siinä sitten terveys kärsiikin. Kun tulet pullokasseja kantaen Alkosta ja tuttu näkee sinut, maineesi on mennyttä. Sinusta voi tulla liikakäyttäjä ja hortoilet ulkona pöhnässä. Siihen menee aika tavalla rahaakin.

Ulkoilu vasta vaarallista on. Voit kaatua ja ruhjoa itseäsi. Paraneminen tässä iässä on hidasta. Lenkkeilyvaatteetkin ovat älyttömän kalliita.

Onneksi on sentään eräs varsin vaaraton nautinto, jossa ei ole edes liikakäytön vaaraa ja jossa ei tapahdu ylilyöntejä ja jota voi
vilpittömästi suositella ikäihmisille(kin). Se on seksi. Ei tule vammoja eikä jälkipuheita. Sopii lähes kaikille. Antaa elämänuskoa ja piristää. On köyhemmänkin ulottuvilla.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai tämä on taas tätä!
      Hän elää kaiketi puutteesa,kun jatkuvasti haluaa tuoda noita seksifantasioitaan palstalle?
      Jos minulla olisi jotain säpinää vällyissä,niin pitäisköhän siitä kertoa tällä saitilla?

Kyllä minulle on tärkeää,että muistan ottaa kaikki lääkkeeni ja siunata itseni,että ei kiitos retostelemiselle" vällytpihalle".
      Eivät vois vähääkään kiinnostaa sexillä retosteleminen?
      Kell` onni on ,hän onnen kätkeköön,näin avoimesti ama

• Anonyymi

No, onhan näitä, esimerkiksi puiden halaaminen - olen kuullut siitä joidenkin nauttivan.
      Se vaara siinä kyllä voi olla, että jos oikein kovasti rutistaa, voi pudota käpy päähän.

• Olisiko se vaarallista kävyn putoaminen päähän?
        Käpy selänalla oli elokuva,jota filmattiin näissä maisemissa ei huono eltsu.

Minä halaan kyllä puita ja kerron noille ikihongille,että kiitos sain nähdä tämän päivän.
        Sinä olet pystyssä,niin olen minäkin vielä.
        Näin me jatkamme pystyssäolemista ja valkotakkisia ei ole vielä tarvittu..

• Anonyymi

Varokaa HIV ja AIDS tartuntoja te, jotka vieriassa rakastelette, koska oma on jo kuollut.

• Kaiketi nyt on päähäsi pudonnut isompi järkäle,kun noita sukupuolitauteja yrität meille vanhuksille tyrkyttää?
        Kuka sinulle on kertonut,että vieraissa?
        Voihan hän olla todella tuttu,että pidä vain noi mielipiteesi aivan siellä omalla tietokoneellasi.

Jos puiden halaamisesta joku sukupuolitauti tartuu amalle, niin olisiko syytä varata aika lähimmälle poliklinikalle aivan oikeesti ama

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

Kaiketi nyt on päähäsi pudonnut isompi järkäle,kun noita sukupuolitauteja yrität meille vanhuksille tyrkyttää?
        Kuka sinulle on kertonut,että vieraissa?
        Voihan hän olla todella tuttu,että pidä vain noi mielipiteesi aivan siellä omalla tietokoneellasi.

Jos puiden halaamisesta joku sukupuolitauti tartuu amalle, niin olisiko syytä varata aika lähimmälle poliklinikalle aivan oikeesti ama

Monelle se kyllä merkitsee tässä iässä todellisuudessa vieraissa käyntiä.
        Kukaan ei vain uskalla täällä tunnustaa todellisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Monelle se kyllä merkitsee tässä iässä todellisuudessa vieraissa käyntiä.
        Kukaan ei vain uskalla täällä tunnustaa todellisuutta.

Mitä ihmeen vieraissakäyntiä?
        Onko nyt jäänyt levy päälle tälle vanhoillislestaadioselle vanhukselle?
        Mitä helvetin hekumaa sinä tunnet ihmisten seksualisessa kanssakäymisessä?
        Mene hoitoon.
        Aivan oikeesti hakeudu avoosastolle,äläkä tee itsestäsi naurettavaa.

Ensinnäkään en ymmärrä sanaa vieraissakäyminen.
        .Jos sinä tarkoitat itseäsi ja olet aviossa ja tunnet hekumaa
        ulkopuolista suhdetta kohtaan,niin se on sinun ongelmasi,älä yleistä,että
        me kaikki täällä kokisimme samaa himoa..

• Anonyymi

Jos käytän vasenta kättä tuntuu kuin vieraissa ;) on se mukavaa tää netti on kaikensorttista seksiä ei tartte jatkuvasti samaa katella :D

• Anonyymi

Nikki rit...-38 ensin tuomitsee aiheen, mutta osoittaa sittemmin siihen suurta kiinnostusta ottaen innokkaasti kantaa.
      Ties vaikka on itse tehnyt aloituksenkin.

• Joko taas tyrkytetään minulle avausta,jota en totaalisesti ole tehnyt.
        Eikö täällä yleensä oteta kantaa aloituksiin,siis oletettavasti tämä on keskustelupalsta.
        Keskustelupalsta yleensä kumpuilee,joku voi olla aloitusta myötäilevä,joku taas esittää negatiivisen katsantokannan.

Jos minä naisena olin eilen sitä ja tänään taas erimieltä,niin se kertoo ,että olen nainen.
        Kyllä minä vielä neljän lapsen äitinä muistan mitä siellä lakanoissa tehtiin...
        Jotenkin aika outoa toi pilkunnussinta,valmetlaisessa työympäristössä ei olis toiminut
        päivääkään.
        Luojankiitos kasvoin työympäristössä,jossa me kaikki puhalsimme yhteenhiileen.
        Ajatelkaa soittelemme pomoni kanssa vieläkin ja muistelemme:Hän muistaa aikoja,joita minä en muista ja tunneside on jotain todella arvokasta.
        Olemme molemmat siis leskiä,ettei tule ajatusta,että pettäisimme kolmatta osapuolta.

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

Joko taas tyrkytetään minulle avausta,jota en totaalisesti ole tehnyt.
        Eikö täällä yleensä oteta kantaa aloituksiin,siis oletettavasti tämä on keskustelupalsta.
        Keskustelupalsta yleensä kumpuilee,joku voi olla aloitusta myötäilevä,joku taas esittää negatiivisen katsantokannan.

Jos minä naisena olin eilen sitä ja tänään taas erimieltä,niin se kertoo ,että olen nainen.
        Kyllä minä vielä neljän lapsen äitinä muistan mitä siellä lakanoissa tehtiin...
        Jotenkin aika outoa toi pilkunnussinta,valmetlaisessa työympäristössä ei olis toiminut
        päivääkään.
        Luojankiitos kasvoin työympäristössä,jossa me kaikki puhalsimme yhteenhiileen.
        Ajatelkaa soittelemme pomoni kanssa vieläkin ja muistelemme:Hän muistaa aikoja,joita minä en muista ja tunneside on jotain todella arvokasta.
        Olemme molemmat siis leskiä,ettei tule ajatusta,että pettäisimme kolmatta osapuolta.

Niin että pomon kanssa. Ei hassumpi ratkaisu.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin että pomon kanssa. Ei hassumpi ratkaisu.

Anteeksi ratkaisu,siis mihin?
        Hän asuu 270 kilometrin päässä ja kotiutui juuri lähes parinkuukauden sairaalakeikalta.
        Hän on vakavasti sairas ja yritän häntä henkisesti tukea.
        Onkohan siinä jotain väärää?

• Anonyymi

On: musiikki. - Nm. Rkstn musaa

• Anonyymi

Kyllä tanssikin on nautintoa, josta ei pahoja puolia löydy, etenkään näin vanhemmalla iällä.

• Anonyymi

Kyllä tanssikin on nautintoa, josta ei pahoja puolia löydy, etenkään näin vanhemmalla iällä.

• Anonyymi

"... hakeudu avo-osastolle ..." "... varaa aika poliklinikalle ..."

Siinäpä ohjeita ketjusta palstan kirjoittajille!

• Anonyymi

Kaikki, mikä on hyvää, on syntiä tai se lihottaa.

• Anonyymi

Mistä tällainen pahanilmanlintu on palstallemme pyrähtänyt?
      Ensin varoitetaan kannabiksesta, nyt suunnilleen kaikista elämän nautinnoista,- Kun olemme tähän ikään päässeet ja kompastuskivet ohittaneet, niin kyllä jatkossakin selviämme. Ei meille tarvitse maailmanloppua maalata ja kieltää jopa ateriat.

Me voimme hyvin, eikä meitä enää tarvitse kasvattaa. Vastaamme omasta elämänasenteestamme, kuten sen varoittelijankin tulee tehdä

Mkr.

• Anonyymi

Tanssi jo mainittiinkin,
        mutta isommasti sanon, että liikunta on laji, joka johtaa vain hyvään!

Tietenkin aina terve järki mukana.
        M-e.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssi jo mainittiinkin,
        mutta isommasti sanon, että liikunta on laji, joka johtaa vain hyvään!

Tietenkin aina terve järki mukana.
        M-e.

Ehdottomasti ja vielä erilainen liikunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti ja vielä erilainen liikunta.

Riiuuretketkin on hyvä tehdä kävellen tai pyörällä

• Anonyymi

Tanssia tuossa kehuttiin, mutta on siinäkin vaaransa.

Siinä voi kaatua, toinen voi astua jalalle.

Lisäksi sydän voi pettää etenkin polkassa tai jenkassa. Siinä tapauksessa on kuitenkin toisaalta sanottava, että lähtö on tapahtunut kadehdittavan iloisissa merkeissä.

• Anonyymi

Tanssia tuossa kehuttiin, mutta on siinäkin vaaransa.

Siinä voi kaatua, toinen voi astua jalalle.

Lisäksi sydän voi pettää etenkin polkassa tai jenkassa. Siinä tapauksessa on kuitenkin toisaalta sanottava, että lähtö on tapahtunut kadehdittavan iloisissa merkeissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9027
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3539
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2767
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2169
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      363
      1818
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1072
    Aihe