Terve
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä maskista, tuntuu ettei millään saa maskia ns. hyvin että kone näyttäisi hymy naamaa. Olen yrittänyt netistä katsella ohjeita.
Häiritseeköhän tuo minun melko tuuhea parta asiaa sitten....
Onko kokemuksia?
kiitos
resmed /AirFit F20 maski
3
3002
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Suosittelen maskia. Alkuun oli itsellä parta, vuodet siinä sallitus 20-24l/min. Parranajettua ja maskin säädöt kuntoon, niin ollut vuodot useana yönä jopa 0l/min. Itse ottanut tämän kokokasvo maskon marraskuun lopussa 2019. En voi ku suositella tätä maskia. Paras ResMedin maski ainakin mulle.
- Anonyymi
Täh täytyy olla oudot kasvot jos ei sovi itsellä heti 0 vuotoa todella hyvä leikkaa parta kokonaan jos olet mies ja jos nainen hoida iho ettei näpyt nosta maskia
- Anonyymi
Hymynaamasta viis. En saa juuri lainkaan ilmaa tuossa maskissa. Nenän kautta hengittäminen on ihan mahdotonta. Useita kertoja yössä tukehtumisen tunne ja pitää nostaa maski pois voidakseen haukkoa happea. Laittoman huono - tai sitten sunnuntaikappale tuo minun F30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827